Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdej mam pa ?e jst eno vpra?anje:

ko z daljincem odklenem avto, se pri?ge osvetlitev v avtu - za recmo pol minute.

Ampak ne vedno - zakaj???

 

Kak?na ideja?

 

 

Napisano

Zdej mam pa ?e jst eno vpra?anje:

ko z daljincem odklenem avto, se pri?ge osvetlitev v avtu - za recmo pol minute.

Ampak ne vedno - zakaj???

 

Kak?na ideja?

 

vpra?anje je zakaj se, ali zakaj ne? :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zakaj se ne? :D Ker verjetn se mora - pa tud prou je da se!

 

ja praviloma se mora pa pol ugasne s kontaktom.

 

zakaj se ne pa verjetno leta in oksidacija.....

se ti drugace posveti ko odklene? ali ko ?ele vrata odpre?, ?e je z vrati pol mal razgibaj stikalo za vrata, pa tudi ?e ne, zna biti tam, ker tisto stikalo na 'pumpico' vedno ?teka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ko odklenem z daljincem se mi ne pri?ge vedno. Pa tud ko se ne pri?ge, se ko odprem vrata pri?ge. Sem stikala od vrat ?e gledu in o?istu + WD40.

 

 

Napisano

Zdravo ..

 

Popolnoma enako se dogaja pri moji xedos 6.

Vcasih se osvetlitev prizge, vcasih pa ne. Vseeno ali na daljinca, ali z kljucem.

Pri odpiranju vrat pa dela OK.

Napisano

Verjetn bo treba "?asovni rele" prekontrolirat. Pri moji je (glede na slike na netu) v prtlja?niku na zadnji steni sede?ev motiran.

Sam ker ni glih tok nujn bom po?aku toplej?e dneve!

 

 

Napisano

tale z WD-40 je mal mem..zakaj? zato ker je wd40 sprej ki ima tud izolacijski potencijal...vzemi raj? kontakt sprej...bo pomoje bol?

 

WD-40 pa uporabli ?e no?e? da ti prebija!!!

Napisano

tale z WD-40 je mal mem..zakaj? zato ker je wd40 sprej ki ima tud izolacijski potencijal...vzemi raj? kontakt sprej...bo pomoje bol?

 

WD-40 pa uporabli ?e no?e? da ti prebija!!!

 

Problem pri teh stikalih je da mal "zarustajo" in ko odpre? vrata ne gre "ven" in ne naredi stika na minus da bi zasvetila lu?.

Kdor je to ?e kdaj popravlu ve kako to zgleda prbli?n:

Objavljena slika

 

 

Napisano

Problem pri teh stikalih je da mal "zarustajo" in ko odpre? vrata ne gre "ven" in ne naredi stika na minus da bi zasvetila lu?.

 

Samo tukaj ni te?ava v tem stikalu, ker, ko vrata odprejo se notranja lu? normalno pri?ge.

Tukaj je te?ava pri modulu za odklepanje, ki po?lje signal do notranje lu?i.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.