Skoči na vsebino

?ipanje 3 in 6 MPS

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Najbr? ?e ne poznate... ;) Dokaj nova ampak preverjena zadeva. Med Mazda?i pride v po?tev pri Mazdi 3 in 6 MPS...

 

se prav je to samo za avte, ki majo turbo kit?

Napisano

se prav je to samo za avte, ki majo turbo kit?

 

bravo tu ti pa v6 ni? ne pomaga :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

cx-7?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

cx-7?

 

A ni identi?en motor kokr v seriji 3 in 6, al je kej malga prirejen SUV makini? :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

kaj pa, ?e je turbo kit zmontiran aftermarket?

 

A-a. Za naknadno vgrajen turbo rabi? vsaj zelo dober piggy-back ali pa standalone ECU.

 

Na CX-7 pa pomoje, da tole prime, ?e ne se pa vpra?a. Saj gre na?eloma za iste motorje.

Napisano

A-a. Za naknadno vgrajen turbo rabi? vsaj zelo dober piggy-back ali pa standalone ECU.

 

Na CX-7 pa pomoje, da tole prime, ?e ne se pa vpra?a. Saj gre na?eloma za iste motorje.

 

motor ja ne pa elektronika pa prenos/porazdelitev mo?i po moje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hja sam prenos (menjalnik) nima veze. Vpra?anje je kak?no imajo krivuljo mo?i/navora. Sicer pa, ?e lahko naredijo mapo za MPS3 in MPS6 sem prepri?an, da lahko tudi za CX7.

Napisano

Hja sam prenos (menjalnik) nima veze. Vpra?anje je kak?no imajo krivuljo mo?i/navora. Sicer pa, ?e lahko naredijo mapo za MPS3 in MPS6 sem prepri?an, da lahko tudi za CX7.

 

povej to boj?u in njegovi sklopki :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hja sam prenos (menjalnik) nima veze. Vpra?anje je kak?no imajo krivuljo mo?i/navora. Sicer pa, ?e lahko naredijo mapo za MPS3 in MPS6 sem prepri?an, da lahko tudi za CX7.

 

Misli? da je COBB bolj?i od KLIK ?

Cenovno je malo razlike.

Sam ne vem teli amerikaci majo mape samo za 91 in 93 oktanov, mi pa 100 ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Standalone (?e se ne motim Unichip to je) je itak zakon. Ampak tudi AccessPORT ima nekaj prednosti. Ostane vse original, vklju?no z ECU ?katlo. In ?e sem prav razumel, lahko potem ?ipa? ?e komu drugemu, saj deluje po principu plug-and-play. Priklopi?, nalo?i? mapo, odklopi? in vozi Mi?ko. Ravno zaradi tega sva nekaj tak?nega (ampak za Renaulte) naro?ila s prijateljem.

 

Glede oktanov je pa tako, da imamo v EU druga?ne oznake kot v USA. Na kratko:

87 octane in the USA = 92 octane in Europe

89 octane in the USA= 94 octane in Europe

92 octane in the USA = 97 octane in Europe

Napisano

COBB TUNNING

 

Is it possible to tune CX-7 DISI 2,3l turbo with your device?

Are maps from mazdaspeed 6 o.k. for cx-7?

 

Hi Robert,

 

Unfortunately we will not be supporting that platform.

Napisano

Mater so kmetje, saj je dejansko vse enako, samo kon?ni prenos v menjalniku je druga?en.

Najbol? da ga kupva pa probava, in dav fifty fifty, itak ga rabi? samo za mapo nalo?it in pol je to to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

COBB TUNNING

 

Is it possible to tune CX-7 DISI 2,3l turbo with your device?

Are maps from mazdaspeed 6 o.k. for cx-7?

 

Hi Robert,

 

Unfortunately we will not be supporting that platform.

 

Sam so res ?udni. ?zmeden?
Napisano

malo vi?je gor smo ?e mel debato, da je to samo za turbo ;)

 

BTW NI res, simonoc klijo NI turbo, pa se da.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja tako je s temi zadevami. Pri naturalcih dobi? ene par procentov. Zdaj pa, ?e dobi? 3% pri 90 konjih se res ne spla?a, da ima? pa ene 180 konjev, aftermarket izpuh, CAI, se pa z optimizacijo ?e nekaj pozna, pa tudi laufa potem lep?e.

Ravno sem prejel klic, modul (za Renaulte) je ?e pri prijatelju.... :P:bravo:Gre pa za tale proizvod.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ja tako je s temi zadevami. Pri naturalcih dobi? ene par procentov. Zdaj pa, ?e dobi? 3% pri 90 konjih se res ne spla?a, da ima? pa ene 180 konjev, aftermarket izpuh, CAI, se pa z optimizacijo ?e nekaj pozna, pa tudi laufa potem lep?e.

Ravno sem prejel klic, modul (za Renaulte) je ?e pri prijatelju.... :P:bravo:Gre pa za tale proizvod.

 

Danes s to ?katlico ?ipiran ?e tretji Clio RS in tudi ta lastnik je takoj ob?util razliko. Nekaj bo na tem. ?zmeden?
  • 8 mesecev kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

je pa zanimivo, glede na to kater avto se gre in kaj so nardil z njim.

 

je pa ?e bolj sick. :jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.