Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 3 tedne kasneje...
  • Odgovori 57
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

morala bi, kk pa to preverim? zdle grem pogldeat v?ig v?eri sm mel ?e neki nardit.

 

sm mislu da bo pre?ivel zimo. :(

 

ali elektrika (iskra) ali benz

 

elektrika - frtajler, kabli, sve?ke

benz - pumpa, filter

 

 

test pumpe, daj kontakt avto v?gi in takoj ugasni ko zavergla - nato poslu?aj pod zadnjim zicom ?e kaj dela bzzzz (ne dela s kontaktom ampak ?ele ko zavergla)

 

Ne vem ?e ima tvoj ampak xedoska in MK5 imata v motornem delu diag konektor na katerem pove?e? GND in F/P - s tem ti bo pumpa delala ?e s kontaktom

 

(poglej, 323jke nisem nikoli ?ravfal)

 

 

Ampak o?itno je:

http://www.club323f.com/forum/viewtopic.php?f=19&t=13999

 

tukaj ima? tudi kako errorje ven prebrat. Probaj to - pa pazi na akomulator ko probava? tolikokrat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ima? alarm?

 

stari avto + stari alarm = problemi.

 

ja mam ja, star avto s starim alarmom (ki blokira masino)

 

ni iskre. sem probal s sraufncigrom pa pol se s prstom.

 

grem se pumpo zdle sprobat.

 

zakaj mi je pa zadnic potem vzgal ko sm ga parkrat zaverglal?

 

nec, grem se en kabel poiskat pa probal fjul pamp pa gravnd skup dat pol.

 

a to pol pomen da bo pumpa skos delala tist cajt in se je bo skos slisalo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja mam ja, star avto s starim alarmom (ki blokira masino)

 

ni iskre. sem probal s sraufncigrom pa pol se s prstom.

 

grem se pumpo zdle sprobat.

 

zakaj mi je pa zadnic potem vzgal ko sm ga parkrat zaverglal?

 

nec, grem se en kabel poiskat pa probal fjul pamp pa gravnd skup dat pol.

 

a to pol pomen da bo pumpa skos delala tist cajt in se je bo skos slisalo?

 

ja moral bi skoz delat s kontaktom

 

sam ?e nima? iskre si na pol poti....pot pa je tuljava, frtajler, kabli (?e je ?e ta stara tehnika)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kabli sem skoraj 100% da niso. torej tuljava al pa razdelilc...

sem dal sraufnciger tut na razdelilc pa ni nic skoclo ven iz njega.

ker vmes mi je preko ene stvarce za plin iskra skakala ven.. sem moral izolirat in odmaknat (odlicno skup narejeno kaj naj recem), zdej pa ne skace vec.

 

zaka mi je pa zadnic vzgal? dobro, pustmo to da sem butelj in nisem vklopil "code yellow"... a je kaka varjanta da ga spet "force" s?tartam?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Frtajler? A ima iskro?

 

Frtajler! Bo treba drugega nabavit al pa montirat zunanji v?igalni modul in zunanjo tuljavo. :(

 

tak da ?e bo? rabil na?rte kako vezati na zunanjo v?ig. tuljavo in v?ig modul povej pa ti po?lem. :)

 

Od kje pa tebi to? :ne vem:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

res je :D

BOBI: vzig crknil. zdej spet rohnim :danzoman:

morm pa povedat da akumulator mi supr drzi. :bravo:

 

edin kar bi se mel je zadaj pogon in 6 prestav. :D

 

Pa Wankel, kokr te poznam! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.