Skoči na vsebino

Mazda 6 nakup?


Piranha

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

?e lep ?as vozim mazdo 323 Sedan letnik 1995. Motor 1.3l 16V (bencinar). Avto te?e super, vendar glede na starost po tihem razmi?ljam o menjavi. Letno sem za?el delati 30.000km, pred leti avta nisem veliko vozil. Olje in filtre menjavam na 10.000km oz. avto redno servisiran tako kot se spodobi (pri dobrem prijatelju). Trenutno mam 220.000km (kar se mi ne zdi veliko). Porabo imam povpre?no 7l/100km. Vozim 80% AC in 20% mesto. Z avtom nikoli nisem imel problemov in nikoli me ni pustil na cesti!!!

 

 

Razmi?lam o nakupu rabljene Mazde 6 (dizla). Zanimajo me predvsem va?e izku?nje in mnenja.

1. Gledal sem letnike od 2003 do 2007. Kaj morem paziti oz. kaj so njene ?ibke to?ke?

2. Vozilo ?elim imeti dlje ?asa, koliko bi naj bla tista meja prevo?enih km, katero se ?e spla?a kupiti?

3. Kak?na je razlika v porabi, ?e vzamem 5 ali 6 stopenjski menjalnik?

4. Ali bi se mi morda izpla?alo kupiti mazdo 3? (morda se mi zdi malo premala)

5. Ali dolgoro?no gledano se izpla?a nova mazda 6? (?koda mi je edino finan?nih sredstev za novo vozilo)

 

 

Hvala in lep pozdrav.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1. Nekateri ti bodo rekli DPF. ?e ga bo? vozil konkretno, ti ne bo delal te?av. :ouje:

3. Ma ni razlike. ?e zmeraj bo? imel okrog 7. <_<

5. Spla?a se ti imet sre?o in kupit rabljenega, ki ne dela problemov za malo ke?a. :bravo:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1. Nekateri ti bodo rekli DPF. ?e ga bo? vozil konkretno, ti ne bo delal te?av. :ouje:

3. Ma ni razlike. ?e zmeraj bo? imel okrog 7. <_<

5. Spla?a se ti imet sre?o in kupit rabljenega, ki ne dela problemov za malo ke?a. :bravo:

 

1. Nekateri ti bodo rekli DPF?

 

Kaj to?no to pomeni?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot sem se jaz pogovarjal z nekom, ki kupuje razbite avte in prodaja dele, da so na trgu zelo zelo iskani CD136 motorji, ker radi zaribajo. Je rekel, da glede na razliko v konjih bolj priporo?a 120 konjsko potem, da naj bi ob rednem preverjanju nivoja olja dolgo predla.

 

Kolk pa je tega res, bo pa kdo drug povedal

 

(iz te ?estice, s katere sem jaz ?raufal ven usnjene komponente, je ?el motor (136 konjski) takoj, za 1.300 ? (7 let star avro)

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Piranja;

 

1. Teli avtomobili znajo kar rjave (zadnje obrobe blatnikov), baje je bila serijska napaka - odpravljali so jo nekaterim pod garancijo

 

2. odvisno kater letnik bo? dejansko kupil, Face lift mazde6 (nekje okol 2005 je menjava oz. pomladitev) ima DPF (filter trdih delcev al kako se mu ?e re?e), pred tem ga pa nimajo in tudi te?av ne more? imet z njim.

 

3. - 6.prestava ti bo sigurno zni?ala porabo, npr. ?e ?e ti pri neki brzini obrati padejo s 3000 na 2500 se to sigurno nekaj pozna pri potro?nji (kolko to?no pa ne bi vedu povedat)

 

4. Med mazdo 3 in 6 je kar velika prostorska razlika (poskusi obe peljat, pa bo? takoj videl kolko je ura).

 

5. Avto je dejansko najslab?a mo?na investicija, razen kak?nih hazarderskih zadev morda, tako da je odlo?itev pa? na tebi, je pa jasno, da v prvem letu ali dveh izgubi ogrooomno na vrednosti, ampak je pa nov in ve? kaj se je znjim po?elo do tebe, se pravi ni?! :danzoman:

 

Pa veliko sre?e ob nakupu, ti pa kar povem, da tak?nih avtov kot jih je mazda delala leta 95, tak?nega ne ve? pri?akovat! sramezljiv :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot sem se jaz pogovarjal z nekom, ki kupuje razbite avte in prodaja dele, da so na trgu zelo zelo iskani CD136 motorji, ker radi zaribajo. Je rekel, da glede na razliko v konjih bolj priporo?a 120 konjsko potem, da naj bi ob rednem preverjanju nivoja olja dolgo predla.

 

Kolk pa je tega res, bo pa kdo drug povedal

 

(iz te ?estice, s katere sem jaz ?raufal ven usnjene komponente, je ?el motor (136 konjski) takoj, za 1.300 ? (7 let star avro)

 

lp

 

Tudi ma?ka rada snede ribo z mize,?e ji dovoli?.Tako je tudi z avtom;?e se od rednega servisa do drugega samo vozi? in pritiska? gas,brez da bi enkrat pogledal olje,potem ti "rad" zariba.?e posebej,?e ne ugotovijo

strokovnjaki na servisu,da je potrebno zamenjati te problemati?ne podlo?ke oziroma,?e pametujejo,da je to pa? nepotrebno.

In potem rad pada nivo olja,in ?e bolj.In,?e ne ugotovi? pravo?asno,da je olje pod minimumom,se rada pri?ge rde?a STOP lu?ka.In takrat je ponavadi prepozno. ;)

Malo za ?alo in veliko za res.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Piranja;

 

1. Teli avtomobili znajo kar rjave (zadnje obrobe blatnikov), baje je bila serijska napaka - odpravljali so jo nekaterim pod garancijo

 

2. odvisno kater letnik bo? dejansko kupil, Face lift mazde6 (nekje okol 2005 je menjava oz. pomladitev) ima DPF (filter trdih delcev al kako se mu ?e re?e), pred tem ga pa nimajo in tudi te?av ne more? imet z njim.

 

3. - 6.prestava ti bo sigurno zni?ala porabo, npr. ?e ?e ti pri neki brzini obrati padejo s 3000 na 2500 se to sigurno nekaj pozna pri potro?nji (kolko to?no pa ne bi vedu povedat)

 

4. Med mazdo 3 in 6 je kar velika prostorska razlika (poskusi obe peljat, pa bo? takoj videl kolko je ura).

 

5. Avto je dejansko najslab?a mo?na investicija, razen kak?nih hazarderskih zadev morda, tako da je odlo?itev pa? na tebi, je pa jasno, da v prvem letu ali dveh izgubi ogrooomno na vrednosti, ampak je pa nov in ve? kaj se je znjim po?elo do tebe, se pravi ni?! :danzoman:

 

Pa veliko sre?e ob nakupu, ti pa kar povem, da tak?nih avtov kot jih je mazda delala leta 95, tak?nega ne ve? pri?akovat! sramezljiv :ne vem:

 

Hvala za odgovore.

 

?e upo?tevam na to da mam 2m in 100kg potem bo ziher mazda 3 malo premala.

 

Kot sem se jaz pogovarjal z nekom, ki kupuje razbite avte in prodaja dele, da so na trgu zelo zelo iskani CD136 motorji, ker radi zaribajo. Je rekel, da glede na razliko v konjih bolj priporo?a 120 konjsko potem, da naj bi ob rednem preverjanju nivoja olja dolgo predla.

 

Kolk pa je tega res, bo pa kdo drug povedal

 

(iz te ?estice, s katere sem jaz ?raufal ven usnjene komponente, je ?el motor (136 konjski) takoj, za 1.300 ? (7 let star avro)

 

lp

 

Ima? morda kak?no informacijo, kak so CD143 TE motorji? (143km), ko bi naj bili posodobljeni?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

?e upo?tevam na to da mam 2m in 100kg potem bo ziher mazda 3 malo premala.

Ima? morda kak?no informacijo, kak so CD143 TE motorji? (143km), ko bi naj bili posodobljeni?

 

Isti. Samo softwer je drug.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.