Skoči na vsebino

Mazda 3 (Gori Opozorilna lu?ka motorja)


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni.

 

Imam eno te?avo. Pri moji Mazdi 3, letniku 2004 mi je za?ela "goreti" opozorilna lu?ka motorja in no?e vgasniti. Avto sem vozila ?e tudi, da so mi ga priklopili na ra?unalnik. Takrat so napako odpravli, ampak se vedno znova ?ez ?as spet pojavi. Tja sem vozila ?e 2x, ampak vedno znova isto. Zanima me kaj bi bilo narobe? Zakaj javlja napako? :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni.

 

Imam eno te?avo. Pri moji Mazdi 3, letniku 2004 mi je za?ela "goreti" opozorilna lu?ka motorja in no?e vgasniti. Avto sem vozila ?e tudi, da so mi ga priklopili na ra?unalnik. Takrat so napako odpravli, ampak se vedno znova ?ez ?as spet pojavi. Tja sem vozila ?e 2x, ampak vedno znova isto. Zanima me kaj bi bilo narobe? Zakaj javlja napako? :(

 

Pelji nekomu ki zna odpravit napako in ne samo narest reseta na ra?unalniku !

 

S kje si ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ti avto kej cukne v vi?jih obratih? Meni se to v?asih zgodi ob de?evnem oz. vla?nem vremenu. Res pa da je pri meni verejtno razlog v filtru in dovodu zraka....ampak ko avto 3x pri?gem in ugasnem, lu?ka izgine in vse dela normalno naprej.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ponavadi je tako, da prvi pri?ig lu?ke, ?e v logu ni ni? sumljivega, "re?ujejo" tako, da zbri?ejo sporo?ilo in naredijo reset. ?e pa se napaka ponavlja pa jim kar takoj povej naj ne delajo samo reseta in naj pogledajo zakaj se napaka pojavlja - nekaj je o?itno narobe. Lahko je tudi samo kak?en senzor, ki fila napa?ne podatke.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vsako opozorilo naj bi se bele?ilo iz katerega konca motorja naj bi se pojavljala napaka! ?e se to pojavi s5 po 1.,2. resetu je treba pogledat kje ti?i zajec,in hudi?a spravit oz pregnat :)

 

Je pa za take stvari res yawarye eden od pravih naslovov tukaj gor :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pelji nekomu ki zna odpravit napako in ne samo narest reseta na ra?unalniku !

 

S kje si ?

 

Ja sai... Sem iz okolice Mb.

 

A ti avto kej cukne v vi?jih obratih? Meni se to v?asih zgodi ob de?evnem oz. vla?nem vremenu. Res pa da je pri meni verejtno razlog v filtru in dovodu zraka....ampak ko avto 3x pri?gem in ugasnem, lu?ka izgine in vse dela normalno naprej.

 

Ne avto mi ne crkuje, samo lu?ka gori. :(

 

Ponavadi je tako, da prvi pri?ig lu?ke, ?e v logu ni ni? sumljivega, "re?ujejo" tako, da zbri?ejo sporo?ilo in naredijo reset. ?e pa se napaka ponavlja pa jim kar takoj povej naj ne delajo samo reseta in naj pogledajo zakaj se napaka pojavlja - nekaj je o?itno narobe. Lahko je tudi samo kak?en senzor, ki fila napa?ne podatke.

 

Ja ko sem peljala prvi? mi je rekel, da je javilo nekak?no nepravilno delovanje zra?nega filtra oziroma nekai podobnega. Sem pa sli?ala tudi, da je lahko napaka v sistemu za ?i??enje izpu?nih plinov. Ne vem... :(
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e sem prav razumel naj bi bila mo?na napaka na katalizatorju? Lahko pa da je samo senzor pretoka zraka za o?istit.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se je na mazdi 6 pojavila tudi li?ka za opozorilo napaka na motorju. Po priklopu na ra?unalnik so ugotovili , da je napaka na ERG ventilu. Po temeljitem pregledu ventila so ugotovili da je napaka ne na ventilu ampak na cevkah, ki so priklopljene na ventil. Ker je v teh ceveh vakum in je po tolikih letih cevka preparela je v cevko pri?el zrak, kar je pomenilo nepravilno delovanje ventila, posledi?no pa v?ig lu?ke NAPAKA NA MOTORJU. Po zamanjavi cevke mi ?e cca. 1 leto dala OK.

 

Upam da sem ti kaj pomagal.

 

Lep pozdrav Uro?.

 

PS: Moja mazda je tudi letnik 2004.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se je na mazdi 6 pojavila tudi li?ka za opozorilo napaka na motorju. Po priklopu na ra?unalnik so ugotovili , da je napaka na ERG ventilu. Po temeljitem pregledu ventila so ugotovili da je napaka ne na ventilu ampak na cevkah, ki so priklopljene na ventil. Ker je v teh ceveh vakum in je po tolikih letih cevka preparela je v cevko pri?el zrak, kar je pomenilo nepravilno delovanje ventila, posledi?no pa v?ig lu?ke NAPAKA NA MOTORJU. Po zamanjavi cevke mi ?e cca. 1 leto dala OK.

 

Upam da sem ti kaj pomagal.

 

Lep pozdrav Uro?.

 

PS: Moja mazda je tudi letnik 2004.

 

Ti ima? dizla ?

Ventil je EGR !

 

Ja sai... Sem iz okolice Mb.

Ne avto mi ne crkuje, samo lu?ka gori. :(

Ja ko sem peljala prvi? mi je rekel, da je javilo nekak?no nepravilno delovanje zra?nega filtra oziroma nekai podobnega. Sem pa sli?ala tudi, da je lahko napaka v sistemu za ?i??enje izpu?nih plinov. Ne vem... :(

 

Predvidevam da ima? bencinarja. :ne vem:

Sistem za ?i??enje izpu?nih plinov-katalizator.

Treba je po vrsti Senzor prretoka zraka, lambda 1, lambda 2 in potem se bo videlo kaj ga matra. :jupiii:

Tester in se peljat en al pa dva kroga pa se bo takoj pokazalo kje si ga zajec na roke ?vrka in po katerih kablih mu ?prica. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti ima? dizla ?

Ventil je EGR !

Predvidevam da ima? bencinarja. :ne vem:

Sistem za ?i??enje izpu?nih plinov-katalizator.

Treba je po vrsti Senzor prretoka zraka, lambda 1, lambda 2 in potem se bo videlo kaj ga matra. :jupiii:

Tester in se peljat en al pa dva kroga pa se bo takoj pokazalo kje si ga zajec na roke ?vrka in po katerih kablih mu ?prica. :D

 

to?no to sem imel v mislih

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.