Skoči na vsebino

MAZDA 6 ali

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

poglej razliko med prvim servisom, ko sem bil isti kot vsi drugi in potem...

nisem prvi dan prisel in ratal "frend" z njimi...

v interesu vsakega dobrega servisa je, da obdrzijo stranke

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • Odgovori 132
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Trenirkari si privo??iju Bavariju sa Njema?ke sa ''samo 150 jurja km'' (seveda na 300 jurjev podlage) staru samo 5 godina za cijenu jednog Clia.. To upam, da ti je jasno.

Tele bodo pokupli mesarji, itd... :hudicek:

Tebi res stvari niso preve? jasne.

1.) Malo si poglej rezultate lanskega leta kdo izmed premium znamk je v Sloveniji dale? najbolj zrasel. :hudicek:

2.) Ob menjavi MX-5-ke se mi zdi leta 2004 ali nekaj takega je bila MX-5-ka zni?ana iz 4 MIO SIT na 3 MIO SIT. Si bil takrat tudi tako glasen o hipermerkatorjih in prodaji zraven pralnega pra?ka? Ker ?e nisi, si navaden hinavec. :harhar:

 

Baje,da so tudi trenerke po?le.Se pravi,da bo nekaj novih "kompletov" na cestah. :P:D

 

 

Napisano

poglej razliko med prvim servisom, ko sem bil isti kot vsi drugi in potem...

nisem prvi dan prisel in ratal "frend" z njimi...

v interesu vsakega dobrega servisa je, da obdrzijo stranke

 

 

v ljubljani se ne trudijo obdr?at stranke (ne bom navajal kje)

 

druga?e pa servis v ljubljani za accord 2.2 cdti --- 350 ? (olje + 2 filtra). sem rekel hvala lepa in smo ?li na ?tajersko ---- 190?

 

 

mazda naj bi sicer imela po vsej sloveniji enotne cene rednih servisov.

Napisano

v ljubljani se ne trudijo obdr?at stranke (ne bom navajal kje)

 

druga?e pa servis v ljubljani za accord 2.2 cdti --- 350 ? (olje + 2 filtra). sem rekel hvala lepa in smo ?li na ?tajersko ---- 190?

mazda naj bi sicer imela po vsej sloveniji enotne cene rednih servisov.

 

malo morgen

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

druga?e pa servis v ljubljani za accord 2.2 cdti --- 350 ? (olje + 2 filtra). sem rekel hvala lepa in smo ?li na ?tajersko ---- 190?

 

 

To sem pa sli?al ja, da so servisi za Honde nenormalno dragi. A so tudi tebi brusili diske pri 40.000 km :D:D ?

 

Sicer pa, a to si peljal potem k Seli?u? Baje naj bi bil on dober in ugoden.

Napisano

Labi, zraven si pozabil omenit, da si A stranka in uzivas poseben tretman, poleg tega imas avto brez dpf kjer je olje 2x cnej.

 

 

Kot razumem ti nisi preve? zadovoljne z Mazdo 6. Ali lahko napi?e? par to?k, da vidim, na kaj se morma pripraviti.

 

Iz tvojih postov sem razbral, da je problem poraba goriva in servisi, DPF in morebitno pretirano rjavenje.

 

Druga?e sem pa jaz bil z Hondo Accord zelo zelo zadovoljen. O?itlal sem ji le to da ni imela poklopljivega klju?a in da zaradi ?portnosti je bila luknja med prtlaj?nikom in poklopljiveimi sede?i majhna (zaradi oja?itev, velkih gum itd). Glavna zamera so pa bili nenormalno dragi servisi. Kot sem napisal 600?.

 

Honda je bila edini avto ko sem ga imel eno leto in naredil 46.000 km in nisem imel niti enega problem?ka. enkrat mi je zmrznila teko?ina za pranje ?ip. In sem ?el na servis. Rekli so da je treba zamenjat motor?ke pumpice. Ma kaki, odtalilo se je in delalo naprej.

 

Motor je bil fenomenalen (2.2 CDTI). VAG in PSA & Fiat, Isuzo, (GM) mu niso segli do ramen. Je pa res da je rabil najdra?je olje na tem svetu in to cca 40? na 15.000 km. (Tudi VAG je rabil olje, Fiat, Iuzo pa ne). Audi ima enake motorje kot VAG, tako da ni za pri?akovat ?ude?ev, ne vem pa kaj imata MB in BMW.

 

Poraba je bila fenomenalna. Z mojo vo?njo kjer imam te?ko nogo je bila poraba 6,2 l/100 km. Prijatelj,ki je imel isti avto je imel porabo 5,4.

 

To dejansko pri?akujem od Mazde 6, plus to da ima ve? prostora, ker je karavan pa poklopljiv klju? :)

 

?e to dobim bom zadovoljen, ?e ne pa bo hudi? :)

Napisano

Pozdravljen,

 

bom napisal par to?k zadovoljstva:

- avto je ?e zmer sprejemljivo lep, glede na letnik dizajna (2002), pustmo faceliftanje, to je flikanje

- avto je ?portno nastrojen

- avto ?pila kot urca, zaenkrat, trkam na les

- ni pripomb ?ez kvaliteto izdelave, razen nekaj malenkosti

 

in par to?k nezadovoljstva:

- ?ri?ek v armaturi in v zadnji klopi nekje

- previsoka poraba (vsakodnevna vo?nja po regionalki v trojane, potem 35 km AC in nazaj), avto ?re 7 litrov. ?e grem na ob?asno slu?beno pot v Avstrijo (450 km v eno smer), dam tempomat na 150 km/h, poraba 7,6 - 7,8.

- absurdno dragi servisi: Avto imam od 16.000 km, torej prvi servis je bil na 36.000 (namesto na 40.000) 300eur, naslednji je bil 400, naslednji pa okol 350. Ne vem natan?no, lahko pa pogledam ra?une.

- z rjo jaz nimam te?av

- 2 x menjava diskov v garanciji (s temi imam ?ude?no ?e lep ?as mir (kakih 30.000km))

- DPF mi ?e ne dela te?av ker imam dosti relacije, je pa tko, da ko se aktivira sko?i poraba v nebo, kar me moti, da v imenu ekologije kurim dodatno nafto, medtem pa te?ka industrija lahko po mili volji dela kar ho?e - spet je to za moje pojme jahanje malega ?loveka.

- nekaterim (recimo mojemu o?etu, ki ima te?ave s hrbtenico) je Mazda ful pretrda. Mene to ?e ne moti.

- No, na koncu lahko ?e omenim, da mi je kar drag kasko, ampak ok, to ?e po?rem.

 

Pod ?rto, avto je ok, ?e vzame? v zakup nekoliko ve?je obratovalne stro?ke (poraba, servisi) Res je avto te?ak in bla bla bla, zamerim pa porabo, ki bi bila brez dpf v povpre?ju za 1,5 litra ni?ja in potem ?e sprejemljiva. (tolk namre? pijejo pred letnikom 2006) 1,5 litra na letnem nivoju je pa ?e vsaj en servis s stro?kovnega vidika. Res pa bo? v primerjavi z Accordom na dosti bolj?em. Rzlika accord mazda je pomojem nekaj takega kot mazda - octavia.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Rzlika accord mazda je pomojem nekaj takega kot mazda - octavia.

 

To verjetno misli? na ceno servisov. kot sem se pozanimal na uradnih servisih je cena ?e kar visoka. Tam okoli 300? za prvi servis. Kar je ve? kot je imela moja Vectra.

 

Ok avto sem prevzel in naredil prvih 120 km. Ka naj re?em. Vozi se dobro. ?ri?ki bodo mogo? nastali zaradi trdega vzmetenja, bomo videli, upam da ne. ?koda da nisem vzel 160 konjskega samo kaj ko ni denarja. Ampka tudi ta je ve? kot dovolj. Na splo?no zgleda da je notranjost kakovostno narejena, bomo videli kako bo v praksi.

 

Poraba pa je kar visoka ja, cca 0,5 - 1l ve? kot na Vectri. Z utekanjembo kaj padla. Tako da ?e sedaj lahko re?em, da je motor dale? od Hondinega CDTi-ja.

 

Upam samo, da je stvar zanesljiva in da ne bo nekih te?av z avtomobilom.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.