Skoči na vsebino

Mazda 6 servis na 120k km...


Priporočeno sporočilo

Jaz sm reku da vse komplet z jermeni in sponarji za mazdo 6 2004 disel in mi je tako reku zde upam da me ni nalagal ce ne sm pa dal cifro pa preverte.

 

Evo tkole mi je po telefoni povedu Arho Avtodeli

 

Jermeni +sponarji komplet z vodno pumpo 200?

 

Filter goriva 20,73?

 

Filter olja 5,75?

 

Semerin na glavni gredi 15?

 

SKUPAJ:241,48?

 

 

Evo se v eni trgovini sem bil GMT.

 

Mikro jermen 25,20?

 

Natezalci(sponarji) 63,60?

 

Zobati jermen 112?

 

Semering 15?

 

 

 

SKUPAJ:215.80? Sam brez vodne pumpe in filtru!

 

 

 

V kratkem bom narocu pa bom lahko vec povedal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja 'vsi ?ponarji' ?e ne pomeni tudi hidravli?nega napenjalca. Vem, sem jaz tudi spra?eval. Ko sem pa vpra?al, a je hidravli?ni napenjalec tudi zraven, je pa vsak rekel..aja to pa ni. To je pa ?e 150? z ddv zraven..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja 'vsi ?ponarji' ?e ne pomeni tudi hidravli?nega napenjalca. Vem, sem jaz tudi spra?eval. Ko sem pa vpra?al, a je hidravli?ni napenjalec tudi zraven, je pa vsak rekel..aja to pa ni. To je pa ?e 150? z ddv zraven..

 

 

 

Jaz ne vem bom pa se enkrat vprasu pa bom sporocu :ne vem:

 

 

 

Sm pozanimal se

 

?ef v te trgovini je reku da je sprasvov za garnituro komplet z jermeni pa sponarji bo pa v ponedeljek vprasal kaj ta set vsebuje.

 

Je pa reku da je vrjetno vse notri ker za druge avte so taki seti menj kot 90? se mu zdi da je ta set kr drag zato misle da je vse v njemu tut hidravlicn sponar?

 

Vec pa v ponedeljek ali v torek.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ne vem bom pa se enkrat vprasu pa bom sporocu :ne vem:

Sm pozanimal se

 

?ef v te trgovini je reku da je sprasvov za garnituro komplet z jermeni pa sponarji bo pa v ponedeljek vprasal kaj ta set vsebuje.

 

Je pa reku da je vrjetno vse notri ker za druge avte so taki seti menj kot 90? se mu zdi da je ta set kr drag zato misle da je vse v njemu tut hidravlicn sponar?

 

Vec pa v ponedeljek ali v torek.

 

ta sponar ni tak kot drugi, ziher ni v kompletu (v kompletu je ponavadi le?aj)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja,ta hidravli?ni je drag maderfaker,je pa fajn da se ga zamenja ker ?e ne lahko povzro?i preskok zobatega jermena ali nekaj takega koliko mi je znano.

lp.

 

kje to najdem na svojem avtu ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?zmeden?

Kaj zde a majo hidravlicn sponar al ne :ne vem: ?zmeden?

 

Traktorji ja. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 2 leti kasneje...

Sem malo prebiral te teme okrog menjave jermena. Za?el mi je cvilit mikrojermen pri 184kkm, zato sem odlo?am da bom naredil kar velik servis ?e zobatega jermena, ker nisem ravno prepri?an da je bilo to zamenjano pri 120kkm.

Kot sem razbral, ima Mazda dva jermena, glavni in mikro jermen. ?e razdelimo seznam rezervnih delov za oba sklopa:

1. Mikrojermesnki del

-mikrojermen

-napenjalec

-kole??ke

 

2. Zobati del

-zobati jermen

- hidravli?ni napenjalec

-eno ali dve kole??ki

-vodna pompa

 

Prosim ?e me popravite ?e je kaj narobe.

V glavnem, pri mikrojermenskem delu ni potrebno zamenjali komplet napenjalca ?e ta ni uni?en, se zamenja samo le?aj kole??ka, kateri je na napenjalcu?

Pri zobatem delu pa je iz preventive potrebno zamenjati tudi hidravli?ni napenjalec?

To pomeni da je v tem kitu vse razen hidravli?nega napenjalca?

http://www.avtomarkovic.si/izdelek/FAITBK5...-mazda-6-diesel

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri zobatem jermenu je ?e neka plasti?na podlo?ka, bila v?asih potrebna iz servisa. Preveri ali ima kit to ?e noter.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prosim ?e me popravite ?e je kaj narobe in ?e je ?e kaj za dodati setu za zobati jermen -set

1. Set zobati jermen

http://www.as-cars.co.uk/full-timing-belt-...parts-844-p.asp

2. Vodna pompa

http://www.as-cars.co.uk/water-pump-20-tur...-new-1118-p.asp

3. ?e kaj? Tkma je omenil ?e neko plasti?no podlo?ko ki pride kam?

 

Pri mikrojermenskem delu pa lahko menjam samo jermen ter le?aje v kole??kih in napenjalcu? Kak?na se vam zdi cena teh rezervnih delov?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Peba pejt do Pelkota ker ma najcnej material pa vse kar nucas bo ti zrihtu... Komplet kuplo pa vztrajnik pa vse ma ded 250? cnej ko kirkoli euroton, gmt,... ko ti ze popust dajo pa je tolk cnej... :) poklic vsaj...

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Peba pejt do Pelkota ker ma najcnej material pa vse kar nucas bo ti zrihtu... Komplet kuplo pa vztrajnik pa vse ma ded 250? cnej ko kirkoli euroton, gmt,... ko ti ze popust dajo pa je tolk cnej... :) poklic vsaj...

 

se strinjam, gledam malo po netu, potem bom ?el do loka?nih trgovin po SLO in ITA, pa poklical Pelkota in tako naprej. Cene zelo varijrajo, predvsem zaradi poizkusov polgoljufij, ko napi?ejo komplet kit, in potem manjka ali pompa ali hidravli?ni. Tukaj je SKF-fov kit z vsem kar pripada zobatemu jermenu.

http://www.mister-auto.co.uk/en/timing-bel...33;94920-1.html

Ti ne po?iljajo v SLO, ?e ne bi bila kar vredu cena.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Ve kdo kodo plasti?ne podlo?ke za Napenjalec? Ali se res dobi samo na servisu?

 

To bi naj bil, http://www.schausberger.net/distanzscheibe-f-r-hydr-spannelement sedaj je pa vpra?anje ali ga je potrebno dati ali ne ?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.