Skoči na vsebino

Sistem nadzora tlaka v pnevmatikah

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem lastnik Mazde6 karavan GT 140D

 

Danes sem peljal avto na letno preobuvanje. Vulkanizer ugotovi da imam po?eno matico ventila in to na dveh koesih. Problem je v tem da imam v kolesih senzorje za nadzor tlaka. Ker ni mogel o?istiti volka iz navoja se zmeniva da mi da rezervne ventile brez senzorjev in popravi navoje. Opozoril me je da mi bo avto javil ali javljal da z tlakom nekaj ne ?pila vredu.

Problem se jew pojavil ko sem se z avtom zapeljal iz delavnice. Problem je v tem da mi alarmni sistem v avtu ne javlja ni?esar.

Vpra?anje za strokovnjake pa je? Zakaj se ni? ne ogla?a.

 

Moja razlaga je naslednja:

- Sistem ne dela.

-Sistem reagira le razliko tlakov v pnevmatikah, ne odziva pa se na manjkajo?e senzorje.

-??????????

 

Prosim ?e me lahko kdo pomiri.

Napisano

?e sem prav razumel si dal senzorje dol in jih nadomestil s klasi?nimi ventil?ki ?

 

Te ventil?ke s senzorji si nato imel pa? zlo?ene v prtlja?iku, ko si se peljal domov in sistem jih je pa? normalno zaznaval zato ni javljal napako, da mu manjkajo saj so bili v avtu :hudicek:

 

Je pa res, da ?e se ne motim delajo na razliko v tlakih tako, da ?e pride do odstopanja enega izmed senzorjev za mislim, da ve? kot 0,4-0,5 bara med najvi?jo in najni?jo vrednostjo, ki jo bele?ijo posamezni senzor ?ele javi sporo?ilo.

33112_1.png

Napisano

Imam spet isti problem... le da tokrat druga dva ventilcka... ki lani nista bila zamenjana ...

 

Mi je na enem spuscalo, zato mi je vulkanizer na eno kolo dal navaden ventilcek... Kljub temu, da sem imel ventilcek v avtu, mi je sistem zapiskal in lucka sedaj stalno gori... kar je logicno... saj en ventilcek nima enakega pritiska, kot ostali trije, ker ni montiran na kolesu :) ...

 

Izgleda pa takole... :(

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jest. Pa ti ima? isti avto kot jest. sam da moj ni navy. Sicer mi je po vo?nji na avtocesti kon?no za?el sistem javljati da nekaj ne ?pila vredu pri tlaku v pnevmatikah. Sam jes ventilov ne vozim s sabo. Ne razumem pa kaj je vzrok pokanju matic na ventilih. Vulkanizer sumi da je kdo hotel nekaj odviti. Men pa ni jasno kaj bi lahko odvil razen svoje objestne glave. Ni? dve matici mi bo popravil. ?e pa ne, pa naj gre vse u k.... Se bom pa brez vozil. Itak se tale sistem pri mazdi ne more primerjati s sistemom pri renoultu. Tam ti to?no poka?e katera pnevmatika ti ne ?pila z orkestrom. So me pa zajebali pri intrklasu ko sem se zanimal za zimske pnevmatike. Hotel sem vzeti mal o?je in vi?ji presek z litimi feltnami. Svetovali so mi da bo tole povzreo?ilo stalno alarmiraje v avtu. Sedaj ko sem pa kupil 225/45/18 pa vidim da tudi sami ne vedo kaj priporo?ajo. Najraje bi kar vse ?tiri senzorje ven pometal pa pika.

 

Tale senzor pri tebi zgleda isto kot moj s po?eno matico. Nov ko?ta cca 75-80?. Pa to je drago kot da bi zlato prodajali. Zato mi je avtomojster obljubil da bo o?istil navoj pa bo dal nove matice gor. Je pa tale sistem nadzora zelo ?uden.

 

Imam spet isti problem... le da tokrat druga dva ventilcka... ki lani nista bila zamenjana ...

 

Mi je na enem spuscalo, zato mi je vulkanizer na eno kolo dal navaden ventilcek... Kljub temu, da sem imel ventilcek v avtu, mi je sistem zapiskal in lucka sedaj stalno gori... kar je logicno... saj en ventilcek nima enakega pritiska, kot ostali trije, ker ni montiran na kolesu :) ...

 

Izgleda pa takole... :(

 

Objavljena slika

 

Napisano

Hehe, kake bu?e so ti prodajali - pa ne da si jih kupil ? :lol:

 

Druga? je pa sistem ?ist dober in naredi to?no to kar je mi?ljeno brez kompliciranja tako kot pri Renaultu.

 

Bistvo je, da te opozori, da je v eni izmed gum nekaj narobe. Vse ostale nadgradnje tega sistema so le nepotreben overkill. Mislim, da pri ?tirih kolesih res ni problem najdt gumo, ki zgublja pritisk in res ne rabi? vedet kje se ta nahaja.

 

Sploh po tem kolk te?av sistem pri Renaultu povzro?e, ?e ho?e? sam menjavat kolesa med seboj.

33112_1.png

Napisano

Vem vse o problemih z renaulti, ker sem jih do mazde6 vozil. Tudi ?e si poleti vozil hitro po avtocesti se ti je oglasil alarm ki te je opozarjal na razlike tlakov. Renault ne hvala. Nikoli ve?. Enormni stro?ki servisov in tudi druga?e je dosti lep?e voziti bolj zrdo podvozje.

 

Hehe, kake bu?e so ti prodajali - pa ne da si jih kupil ? :lol:

 

Druga? je pa sistem ?ist dober in naredi to?no to kar je mi?ljeno brez kompliciranja tako kot pri Renaultu.

 

Bistvo je, da te opozori, da je v eni izmed gum nekaj narobe. Vse ostale nadgradnje tega sistema so le nepotreben overkill. Mislim, da pri ?tirih kolesih res ni problem najdt gumo, ki zgublja pritisk in res ne rabi? vedet kje se ta nahaja.

 

Sploh po tem kolk te?av sistem pri Renaultu povzro?e, ?e ho?e? sam menjavat kolesa med seboj.

 

Napisano

Hehe, kake bu?e so ti prodajali - pa ne da si jih kupil ? :lol:

 

Druga? je pa sistem ?ist dober in naredi to?no to kar je mi?ljeno brez kompliciranja tako kot pri Renaultu.

 

Bistvo je, da te opozori, da je v eni izmed gum nekaj narobe. Vse ostale nadgradnje tega sistema so le nepotreben overkill. Mislim, da pri ?tirih kolesih res ni problem najdt gumo, ki zgublja pritisk in res ne rabi? vedet kje se ta nahaja.

 

Sploh po tem kolk te?av sistem pri Renaultu povzro?e, ?e ho?e? sam menjavat kolesa med seboj.

 

Se podpi?em pod tole

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ugotovim, da ni samo gumijasta cev problem, ampak da je tudi železna cev prerjavela. Torej bo najboljše narediti nove, mogoče kar bakrene. Pa pomislim, da bi koristil asistenco zavarovalnice in BTjca z avtovleko spravil na Interclass Cars. Ampak glede na dosedanje izkušnje z njimi... To so zavore in ker bodo za#€bali pa da v teh naših hribih ostanem brez zavor...  Druga ideja je bila, da ga potegnemo na Avtoplus. Ma tudi z njimi imam določene izkušnje, podobne kot z Interclass Cars.   Nazadnje sem se odločil, da ne bom poskušal sreče pri tako delikatnem popravilu, kot so zavore in sem prosil soseda, da sva zvarila en drog in je BTjca z z drogom pripel na Sameta in smo BTjca potegnili do "vaškega mehanika", ki ima v nonotovi kovačiji in hlevu eno delavnico pa mi bo porihtal zavore, da se bom lahko spet brezskrbno vozil z BTjcem.   Bo pa BTjc na "bolniški" do srede, ker mora kovač dobit 3 metre bakrene cevi.  
    • Se mi niti ne zdi drag tale Slivka traktorski stroj, ki lahko prepelje 1000 lopat in še dodatnih 1000 rezervnih ročajev zanje   https://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=21171870
    • Identično je bilo pri meni in če ti že ONI svetujejo, jah le za kaj bi potem trmasto vztrajal pri manj ugodni varianti, hihi
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.