Skoči na vsebino

Mazda6 in lak z osnovo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me kak?ne so va?e izku?nje z plo?evino pri mazdi? Pri moji ?estkiimam kar slabe izku?nje. Gre predvsem za obtol?enine od kamenja ki fr?i po zraku med vo?njo predvsem po avtocesti in tega je pri meni kar dosti. ?e pred letom dni sem opazil eno piko na strehi in si mislil da je po?kodovan samo lak. Letos pa sem opazil da je pika za?ela rjaveti. Peljal sem jo na servis in so mi jo prekrili z korecijsko barvo. Pridem iz servisa in opazim ?e kar newkaj pikic od tega spet dve rjavi. Na servisu mi svetujejo naj po?akam do poletja in potem pripeljem na popravilo. Zakaj me to tako nervira? Zato ker imam po pokrovu motorja in blatnikih kar nekaj krat ve? tehle pikic pa nobena ne rjavi. Streha pa me kar malo boli. Pa ?e od?raufat se je ne da, da bi jo zamenjal. Zanima me ali se mi ?e spla?a krpati s korekturo (se kar lepo opazi) ali kar polakirati streho.

Mogo?e je pa to tista japonska bolezen k so v?asih dejali:" Japonc je odli?en avto sam pleh pa je zelo slab?" Moj avto je star 2. leti in 8 mesecev.

 

In ?e ?isto futurisati?no vpra?anje. Kaj se da narediti s streho ?e ti prerjavi?

Napisano

Vozim Mazdo 6 in Golfa VI pri tem, da imam na mazdi narejenih dobrih 30kkm ve?. Oba avta sta vo?ena pribli?no enako pa je nao beh tudi pribli?no enako raznoraznih obtol?enih pikic tako, da ne bi rekel, da je razlika v kvaliteti lakiranja vsaj med tema dvema ne.

 

Kar se pa ti?e popravil ti pa res priporo?am uporabo korekturne brave in prilo?enega laka. Ja se vidi, da je popravljeno ampak bistveno manj kot pa ?e ni. Sploh pri udarcih kamen?kov, ki so tako mo?ni, da razkrijejo pleh, tako, da je zelo priporo?ljivo ?im prej narediti korekturo in za??ititi plo?evino.

 

Dobi? pa v tistem paketu za korekturo tudi kovinsko ??etko s katero najprej iz pikice previdno odstrani? rjo (pomagaj si s pove?evalnim steklom ali si dobro naredil). Vse skupaj o?isti? nato da? gor barvo ampak ne preve? saj bo ?el nato ?ez ?e lak. Ko se posu?i po kakih parih dneh previdno zbrusi? z najbolj finim vodobrusnim papirjem (tukaj res pazi, da ne zbrusi? tistega kar no?e?) nato pa ?e spolira? s polir pasto in drugimi politurami.

 

Dela ni tolk velik se pa spla?a - s?asoma pa ?e ti ta popravila niso v?e? pa da? lahko vse skupaj lakirat k li?arju.

33112_1.png

Napisano

Znano je,da so tej novi laki na vodni osnovi za enih 50% slab?i od starih nitro ali dvokomponentnih poliesterskih (bolj mehki so in dovzetnej?i za udarce in brazde).

So pa zato boj ekolo?ki.Poglejte si kak?en 20 let star avto-barva je ponavadi(?e je metalna z lakom ?ez seveda),mnogo bolj ohranjena in z manj luknjicami od kamen?kov,kot eno leto stara-ekolo?ka vodna.

Meni je pred letom li?ar prebarval prvi odbija? in je ?e spet ves popikan. :whatever:

Vse stvari (ali skoraj) so sedaj slab?e kvalitete kot neko?.Zato pa ljudje,ki ho?ejo res dobre stvari,i??ejo te "vintage" izdelke.

 

 

Napisano

Bo kar dr?alo, da so stare barve mnogo bolj?e kot nove na vodni osnovi. Tudi sam sem opazil, da je bil lak na mojem prej?njem avtu starem 16 let brez kakr?nih koli popravil (razen po?kodb od ve?jih kamen?kov) mnogo bolj ohranjen kot na 3 leta stari mazdi 3 in 5 let starem C3. Zgleda da so proizvajalci temi eko barvami kupcem naredili medvedjo uslugo. :vskalo:

 

 

Nekje sem bral, da ima Ferarri na svojih avtomobilih kot kon?en sloj neko kerami?no zadevo, ki ne zgubi sijaja, ni ob?utljiv na odrgnine, manj?e udrace.... :bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.