Skoči na vsebino

Izvoz vozila v R Srbijo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav!

 

Zanima me, kaj moram bit pozoren oz. - kak?na je procedura, ?e ?elim izvozit (prodat) vozilo v R Srbijo? Labi al pa Gazi in morda ?e kdo, mi zihr vesta kaj svetovat! :bravo:

 

Se prav - mam nek na?elni dogovor preko mojga mehankarja Simona, ki ima dol neke veze, da bi ?la rde?a makina na ju?ni trg!

 

Vem da mora avto izpolnjevat EURO 3, kar vsekakor ga, pa starost tok in tok, se prav stara je 9 let trenutno!

 

Potem pa kako naprej; dol se peljem itak s temi tablami in pa mojo polico in zeleno karto, naprej pa sem mal v negotovosti kako poteka procedura - verjetno isto prepis, overjen pri kakem notarju ob?ini, al kako se tem re?em tam stre?e???

 

Na koncu mi je jasno da moje reg. table moram pobrat in odjavit vozilo pri nas, ter pokasirat preostanek zavarovalnine, kokr jo je ?e preostal do konca iztega zavarovalnega obdobja, v mojem primeru je to februar leta 12!

 

Torej, katere faze so pa ?e vmes, bi prosil za kak?en nasvet! :rispekt::vesel:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdrav!

 

Zanima me, kaj moram bit pozoren oz. - kak?na je procedura, ?e ?elim izvozit (prodat) vozilo v R Srbijo? Labi al pa Gazi in morda ?e kdo, mi zihr vesta kaj svetovat! :bravo:

 

Se prav - mam nek na?elni dogovor preko mojga mehankarja Simona, ki ima dol neke veze, da bi ?la rde?a makina na ju?ni trg!

 

Vem da mora avto izpolnjevat EURO 3, kar vsekakor ga, pa starost tok in tok, se prav stara je 9 let trenutno!

 

Potem pa kako naprej; dol se peljem itak s temi tablami in pa mojo polico in zeleno karto, naprej pa sem mal v negotovosti kako poteka procedura - verjetno isto prepis, overjen pri kakem notarju ob?ini, al kako se tem re?em tam stre?e???

 

Na koncu mi je jasno da moje reg. table moram pobrat in odjavit vozilo pri nas, ter pokasirat preostanek zavarovalnine, kokr jo je ?e preostal do konca iztega zavarovalnega obdobja, v mojem primeru je to februar leta 12!

 

Torej, katere faze so pa ?e vmes, bi prosil za kak?en nasvet! :rispekt::vesel:

 

po moje kupoprodajna in obvezna odjava iz pormeta...s tem si ti adakta...kakor pa je prometna na tvoje ime ?e - z besedo, saj bomo to uredili...je pa loh srajne

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

najboljs bi blo ce un pride sem in ti ni treba nc razmisljat...itak nimajo viz

drugace pa kot je jures reku, se pravi odjavi, daj zacasne in kupoprodajno (da ne tezijo na mejah) in pol tam pri notarju/odvetniku uredis...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

mislim da ti je najlazje da un pride gor iskat zacasne tablice in gremo nazaj proti srbiji..to ti je najlazje..nevem pa ce lahko kr tako uzames tablice iz avta in avto dol odjavis itd..ker v makedonski carini ce te vidijo da imas tablice dobis 1000e kazen kao da jim pustis stare avtomobile in smeti dol..js vem k mi je stara mazda dol crknala in sem mogu tablice skrit da sem jih nazaj prpeljal in tukaj odjavu..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Mislim, da mora sam prist gor po avto, na carini mu ga bodo ocenili po svoje(imajo svojo tabelo in sploh ni va?na pogodba),tu pa ga ti odjavi s kupoprodajno pogodbo in vrni tablice, nikakor pa ne nasedaj "daj mi ga ti doteraj dole...."ker bo? lahko ostal brez vsega.. :zvizga:

Tudi mene so ?icali naj pripeljem dol, ma nima smisla, prevelik rizik, ker so me enkrat res totalno pregledali na meji za nazaj... ?e bi najdli kak?ne registrske, pa ne vem kako bi jo odnesu.. :ne vem:

Napisano

Pred leti sem se ukvarjal z izvozi in uvozi tovora, predvsem nevarnega blaga. O avtomobilih in njihovih izvozih ne vem dosti, vseeno pa nekaj nasvetov:

- PAZI! Z preizkusnimi tablicami ne sme? pre?kat dr?avne meje. Preizkusne tablice so samo za to, da vozilo pelje? na najbli?ji tehni?ni pregled. ?e se prav spomnim, obstajajo nekak?ne posebne tablice za izvoz vozila.

- ?e se prav spomnim, vozila ne more? prepisati v tujini, razen v primeru prometne nesre?e ali huj?e okvare vozila, pa ?e to lahko samo v centru za uni?enje vozil ali avtoodpadu. Kupec vozila iz tujine mora pred prepisom imeti potrdilo o opravljenih carinskih postopkih in pla?anih carinskih dajatvah - ?e toliko bolj, ?e ne gre za "notranji" promet (znotraj evropske unije).

 

 

- ?e se prav spomnim, gre postopek nekako takole:

- mo?akar mora priti sem, ker brez njega ne more? narediti prepisa. ?e ti uspe dobiti njegovo osebno in pooblastilo, bi mogo?e ?lo tudi brez njega

- na upravni enoti odjavi? vozilo in vrne? svoje tablice

- na zavarovalnici uredi? posebno zavarovanje za izvoz (za?asno zavarovanje)

- na upravni enoti dobi? za?asne tablice in mislim da tudi novo prometno dovoljenje

- na SLO-CRO meji uredi? tranzitne dokumente (ECL)

- ravno tako na CRO-SCG meji za prevoz v carinsko skladi??e, ki je najbli?je kupcu

- pred za?etkom uvoznega carinjenja pregled ?tevilk ?asije in motorja pri poobla??eni organizaciji (najve?krat tehni?ni pregledi)

- prevoz vozila v carinsko skladi??e in predaja deklaracij za uvozno carinjenje

- ?akanje

- miritev ?ivcev

- ?akanje

- bruhanje zaradi slabe hrane iz avtomatov

- ?akanje

- iskanje preno?i??a

- spanje

- ?akanje

- ko dobi? vse papirje, pri?aka? ?e kupca, da dokumente odpelje na upravno enoto, kjer dobi preizkusne tablice

- vozilo odpelje na tehni?ni pregled in ga registrira

 

Sli?i se sicer grozno komplicirano, zato je mogo?e bolje, da se pove?e? s kakim ?oferjem, ki vozi tovornjak v Srbijo, pa ti pomaga, ker to po?nejo (za tovor, ki ga preva?ajo) na vsaki vo?nji. Ja, to, kar je napisano modro, traja od 2 do 6 ur, odvisno od gne?e.

 

Je pa ?e en enostavnej?i na?in:

- avto odpelje? dol

- ?aka? pred odpadom, da pripeljejo tja enak model

- zbaranta? papirje od tistega avta, ki ga bodo uni?ili

- na svojem pretol?e? ?tevilke

- razre?e? svoje tablice

- doma prijavi? krajo vozila

Tega ti nisem jaz povedal, ?e si ?e kaj prebral, je to halucinacija, ki je posledica branja prej?njega odstavka...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Pred leti sem se ukvarjal z izvozi in uvozi tovora, predvsem nevarnega blaga. O avtomobilih in njihovih izvozih ne vem dosti, vseeno pa nekaj nasvetov:

- PAZI! Z preizkusnimi tablicami ne sme? pre?kat dr?avne meje. Preizkusne tablice so samo za to, da vozilo pelje? na najbli?ji tehni?ni pregled. ?e se prav spomnim, obstajajo nekak?ne posebne tablice za izvoz vozila.

- ?e se prav spomnim, vozila ne more? prepisati v tujini, razen v primeru prometne nesre?e ali huj?e okvare vozila, pa ?e to lahko samo v centru za uni?enje vozil ali avtoodpadu. Kupec vozila iz tujine mora pred prepisom imeti potrdilo o opravljenih carinskih postopkih in pla?anih carinskih dajatvah - ?e toliko bolj, ?e ne gre za "notranji" promet (znotraj evropske unije).

- ?e se prav spomnim, gre postopek nekako takole:

- mo?akar mora priti sem, ker brez njega ne more? narediti prepisa. ?e ti uspe dobiti njegovo osebno in pooblastilo, bi mogo?e ?lo tudi brez njega

- na upravni enoti odjavi? vozilo in vrne? svoje tablice

- na zavarovalnici uredi? posebno zavarovanje za izvoz (za?asno zavarovanje)

- na upravni enoti dobi? za?asne tablice in mislim da tudi novo prometno dovoljenje

- na SLO-CRO meji uredi? tranzitne dokumente (ECL)

- ravno tako na CRO-SCG meji za prevoz v carinsko skladi??e, ki je najbli?je kupcu

- pred za?etkom uvoznega carinjenja pregled ?tevilk ?asije in motorja pri poobla??eni organizaciji (najve?krat tehni?ni pregledi)

- prevoz vozila v carinsko skladi??e in predaja deklaracij za uvozno carinjenje

- ?akanje

- miritev ?ivcev

- ?akanje

- bruhanje zaradi slabe hrane iz avtomatov

- ?akanje

- iskanje preno?i??a

- spanje

- ?akanje

- ko dobi? vse papirje, pri?aka? ?e kupca, da dokumente odpelje na upravno enoto, kjer dobi preizkusne tablice

- vozilo odpelje na tehni?ni pregled in ga registrira

 

Sli?i se sicer grozno komplicirano, zato je mogo?e bolje, da se pove?e? s kakim ?oferjem, ki vozi tovornjak v Srbijo, pa ti pomaga, ker to po?nejo (za tovor, ki ga preva?ajo) na vsaki vo?nji. Ja, to, kar je napisano modro, traja od 2 do 6 ur, odvisno od gne?e.

 

Je pa ?e en enostavnej?i na?in:

- avto odpelje? dol

- ?aka? pred odpadom, da pripeljejo tja enak model

- zbaranta? papirje od tistega avta, ki ga bodo uni?ili

- na svojem pretol?e? ?tevilke

- razre?e? svoje tablice

- doma prijavi? krajo vozila

Tega ti nisem jaz povedal, ?e si ?e kaj prebral, je to halucinacija, ki je posledica branja prej?njega odstavka...

 

to kr pise pod halucinacijo pomojem je najboljse da kr pozabis,ker potem imas pri zavarovalnicah takoj kaksno crno pikico, ki se ti lahko spremeni v veliko piko..vsaj js tako mislim..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Matr, tole je o?itno kar komplikacija, v va?ih komentarjih pa je ena skupna to?ka - da mora tale majstr pridet v RS! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Matr, tole je o?itno kar komplikacija, v va?ih komentarjih pa je ena skupna to?ka - da mora tale majstr pridet v RS! :blush:

 

Res je. Najlazje je da pride majster gor in ti odpje avto z zacasnimi tabkicami mislim da so nekej rumene. Vsaj v mak jih je blo polno s takimi. Pac avto reg. Na tujega drzavljana.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Ja, res najbolje, da pride gor. Avto odjavi?, vrne? tablice, potem te pa ?isto ni? ne briga, a ga bo peljal po cesti, a ga bo dal na vlak, a ga bo dal na tovornjak, a ga bo dal na trajekt al ga bo pa v Ljubljani v Savo zapeljal in po?akal, da ga pri Beogradu naplavi na obalo...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Po?as me dokon?no mineva ta deal, sicer pa ?e je nekdo zainteresiran, naj uleti do sem, ?e pa ni, pa mu itak te?ko proda? vozilo a ne! :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @tommzy na tvojem mestu bi napisal knjigo z naslovom 101 problem z Mazdo.  Trda vezava cca. 200 strani. Če rabiš založnika javi na ZS.
    • "Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁" A ti to resno? Pri tem,da po tvoje pol avta ne deluje v redu izjaviš tako smešnico??To res samo še dodatno potrjuje, da sploh nisi resen ali pa , da je vse to tvoje pisanje le neko nakladanje . Ko se ti bo dalo končno poklicati na servis in se ti dogovoriti za servis,kjer ti bodo ali ne bodo odpravili te tvoje "napake" pa le sporoči ,da ti bomo vsi čestitali za pogum. Do takrat pa bi bilo fajn, da najdeš svojo staro astro in se v terminu,ko bo Mazda na servisu zopet voziš kot se spodobi.😉
    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.