Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam Mazdo 3 CD110 (l. 2004) in za?el sem razmi?ljati, da bi dal blindirati EGR.

 

?e dalj ?asa mi zadeva nagaja in ko je res grozno, je potrebno avto odpeljat na servis, kjer zadevo s?istijo in pobri?ejo napake iz ra?unalnika.

Navadno je potem nekaj ?asa ok, ampak te?ave se v praksi za?nejo precej hitro spet kazati...

 

Ker bo verjetno potrebna menjava ventila razmi?ljam, da bi naro?il spotoma ?e blindiranje. Baje s tem pridobim cca. 5 KM in malo obremenim naravo. Ali bi se moral poleg omenjenih zadev zavedati ?e ?esa (npr. potencialni zapleti pri tehni?nem pregledu, ve?ja poraba goriva, ...)?

 

Upam, da ni ?e kje na forumu to?no ista stvar obdelana v nulo. ?e slu?ajno je, jaz je nisem zasledil in se opravi?ujem...

Visit Travel Photo Blogging - The place to discover your next vacation destination

Napisano

lahk se zgodi da zaradi izpuhov ne bos prisu cez tehnicnega... js mam na bencincu bypassanga samo nevem se a bom prisu cez al ne

 

jaz sem imel na Alfi (imajo skoraj vsi) blindiranega, obstaja celo originalna plo??ica za vstavit noter. TP je ?el bp skozi.

Napisano

Imam Mazdo 3 CD110 (l. 2004) in za?el sem razmi?ljati, da bi dal blindirati EGR.

 

?e dalj ?asa mi zadeva nagaja in ko je res grozno, je potrebno avto odpeljat na servis, kjer zadevo s?istijo in pobri?ejo napake iz ra?unalnika.

Navadno je potem nekaj ?asa ok, ampak te?ave se v praksi za?nejo precej hitro spet kazati...

 

Ker bo verjetno potrebna menjava ventila razmi?ljam, da bi naro?il spotoma ?e blindiranje. Baje s tem pridobim cca. 5 KM in malo obremenim naravo. Ali bi se moral poleg omenjenih zadev zavedati ?e ?esa (npr. potencialni zapleti pri tehni?nem pregledu, ve?ja poraba goriva, ...)?

 

Upam, da ni ?e kje na forumu to?no ista stvar obdelana v nulo. ?e slu?ajno je, jaz je nisem zasledil in se opravi?ujem...

 

?e se ti ne mudi mam js ?ez 14 dni ?as pa lahko vse porihtava, tud napake pobri?eva.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e se ti ne mudi mam js ?ez 14 dni ?as pa lahko vse porihtava, tud napake pobri?eva.

 

Sem bil ravno v?eraj pri Simonu in je tudi pobrisal eno napako. Sva se pa dogovorila, da se v roku enega tedna spet oglasim pri njem, da vidiva kaj se bo na novo pojavilo in kaj je dejansko potrebno zamenjati.

 

Sumim EGR, lahko da bo pa (?e) kaj drugega. Hkrati s servisom bi potem tudi blindiranje izvedla.

Ima? morda kake izku?nje s tak?nimi predelavami na tehni?nih pregledih?

Visit Travel Photo Blogging - The place to discover your next vacation destination

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
    • POGI...Bravoooo  čestitkeeee top 👌👍👌👌👌👌👍😉😄
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.