Skoči na vsebino

Testiram novo M5 1.6 diesel


vido23

Priporočeno sporočilo

No daj, ker na cesti jih ni <_<

 

Se mi zdi da tudi nova m3 je bolj ?voh v prodaji.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Motor 1.6 CD 116 TE oprema

Moje mnenje ? motor me je prijetno presenetil za 1.6, ampak? za moj na?in vo?nje ?isto dovolj, ker nisem ravno divjak ( in mi je 1.8 bencin dovolj v M5 ? sicer ima moja bencinka precej bolj?e pospe?ke ? ampak navora pa ni), za kaj ve? bo pa mogla Mazda dati notri 2.2 ( 129 konjski bi bil odli?en)

Dober navor, odli?na zvo?na izoliranost, in vo?nja s tem motorjem je zame u?itek! Podvozje vrhunsko ? lahko nareidm direktno primerjavo z Touranom, pred novo generacijo ? in se Mazda 5 pelje bolj?e. Fun to drive bi temu lahko rekli.

 

Armatura: vse kar rabi? je na dosegu roke! Displaj je bolj?i ? ni ve? potrebnega preklapljanja med zunanjo in temp. notranjosti. Ura in potovalni ra?unalnik sta tudi lo?ena! vse najbolj nujno je tudi na volanu!

Oprema: vse kar rabi? ? manjkajo edino parking senzorji, ampak jih nadomestijo velika ogledala!!

Manjka ji pa par sladkor?kov ( v primerjavi z prej?njim modelom): dvostopensko odpiranje prtja?nih vrat, polica pred sovoznikom nima gumirane podlage ( vse drsi) itd.

Kon?ni zaklju?ek: zame je CD 116 ?isto dovolj. Prtlja?nik me moti ker so notri sede?i ( jaz jih nimam, ker imam custom made prtja?nik zaradi plina, in je ve? prostora)Jaz bi naredil 2 verzije M5 za vse mo?ne opreme ? z in brez 7 sede?ev.

 

MAZDA 5 ruls

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Morda sem preve? konservativen, ampak preprosto ne morem tolerirat tega downsizinga. Kubatura je po mojem mnenju nenadomestljiva. Tako mlin?ki pod 2 litra nimajo kaj iskat v 2 tonskih avtih in pika. Enak pofl je renault z 1,5 v laguni, VW s tistimi svojimi 1,2 mlin?ki....... Saj ne re?em, da se ne pelje, ampak .....

 

Nemci imajo pregovor: "Hubraum ist durch nichts zu ersetzen." ali po na?e: kubature se ne da z ni?emer nadomestiti.....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Morda sem preve? konservativen, ampak preprosto ne morem tolerirat tega downsizinga. Kubatura je po mojem mnenju nenadomestljiva. Tako mlin?ki pod 2 litra nimajo kaj iskat v 2 tonskih avtih in pika. Enak pofl je renault z 1,5 v laguni, VW s tistimi svojimi 1,2 mlin?ki....... Saj ne re?em, da se ne pelje, ampak .....

 

Nemci imajo pregovor: "Hubraum ist durch nichts zu ersetzen." ali po na?e: kubature se ne da z ni?emer nadomestiti.....

 

?E res a TSI 1.2, 1.4 motor zlahka opravlja nalogo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1.2 TSI je definitivno premalo za take avte kot to dela VW! ?eprav fani VW trdijo da je super motor in da pije 6 litrov! ma ne seri!!

mazdin 1.6 je pa kr dobr motor, pa ?e 116 konjev ma! medtem ko ma VW 1.6. 105 . in se ?ist ok pelje! ampak kot sem napisal! obvezno rabi M5 tut 2.2 motor

Povpre?na poraba M6 116 CD je bla 6.9, ampak je bila kombinacija zelo hitre vo?nje po AC , in nato nazaj normalna ( Zagorje - LJ - Zagorje), kar nit ni slabo! ?e bi jo vozil po omejitvah, bi bila sigurno liter manj!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1.2 TSI je definitivno premalo za take avte kot to dela VW! ?eprav fani VW trdijo da je super motor in da pije 6 litrov! ma ne seri!!

mazdin 1.6 je pa kr dobr motor, pa ?e 116 konjev ma! medtem ko ma VW 1.6. 105 . in se ?ist ok pelje! ampak kot sem napisal! obvezno rabi M5 tut 2.2 motor

Povpre?na poraba M6 116 CD je bla 6.9, ampak je bila kombinacija zelo hitre vo?nje po AC , in nato nazaj normalna ( Zagorje - LJ - Zagorje), kar nit ni slabo! ?e bi jo vozil po omejitvah, bi bila sigurno liter manj!

 

1.2 TSI je v mal?kih, 1.4TSI v velikih sem testiral in povsem dovolj.

 

Govoroim do srednjega razreda potem je pa to 1.8TSI/ na velikih pa je 2.0 TSI ne najde? drugega

 

tu je govora o Mazdi3/5 1.6 ?e da? notri 1.4 TSI je ?ez glavo dovolj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e tole sem vozil - Alhambro - pravi enoposotrec z 1.4 TSI / 150KM

 

?eeeeezzzz glavo dovolj mo?no 240nM s turbino

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja 1.4 TSI je cool! 1.2 v npr XL altei - NO GO nepremi?nina! za golfa je pa verjetno ok

Sej tut moja M5 1.8 plin , gre super ! tretja pa gas

 

ja pa sej 1.2 ne bo? dajal v tak avto....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.