Skoči na vsebino

fedri za ?estico


eclipse

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

sem ?e kar obrnil forum, videl kaj nekateri imate, potem pa poslal ?e podjetjem, ki dr?ijo V-maxx, Vogtland, H&R, Lowtec in imajo vsi samo vzmeti, ki spustijo 35mm. Ma mogo?e kdo stransko slikco avta, kjer je -35mm spu??eno, da vidim, ?e bo to sploh dosti?

 

Nastavljivega podvozja pa sploh nima nih?e pri nas, vse kar sem na?el je na ebayu pa ?e to ne kakih priznanih znamk..

 

Kje ste kupovali svoje vzmeti, ?e so ve? kot -35 mm ali pa gewinde, ?e imate gewinde?

 

Gre pa se za GY ?estico, letnik 03, 2.0 dizel (121KM)

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

sem ?e kar obrnil forum, videl kaj nekateri imate, potem pa poslal ?e podjetjem, ki dr?ijo V-maxx, Vogtland, H&R, Lowtec in imajo vsi samo vzmeti, ki spustijo 35mm. Ma mogo?e kdo stransko slikco avta, kjer je -35mm spu??eno, da vidim, ?e bo to sploh dosti?

 

Nastavljivega podvozja pa sploh nima nih?e pri nas, vse kar sem na?el je na ebayu pa ?e to ne kakih priznanih znamk..

 

Kje ste kupovali svoje vzmeti, ?e so ve? kot -35 mm ali pa gewinde, ?e imate gewinde?

 

Gre pa se za GY ?estico, letnik 03, 2.0 dizel (121KM)

 

lp

 

Moje so ble nabavljene na servisu so pa eibach -35mm kar je ve? je pomojm bedarija k mor? bit ?e pr teh pazljiv :rolleyes:

 

ewo fotko:

post-387-1303314327_thumb.jpg

banner1ydl6.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljen

 

Lahko ti na hitro povem glede ni?anja.

 

Sam sem ga imel spu??enega prej?nje leto -30 mm Eibach, po zimi sem ga dvignil in sedaj je ?e vedno Jeep.

 

Slikce kako je zgledalo si pa lahko pogleda? v tej temi:

Mazda 6 GT

 

Mnenje, za mene je bilo celo - 30 mm prenizko, saj zgleda res hudo samo funkcionalno pa ni.

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jah, ko zdaj gledam kolk je guma oddaljena od blatnika (pri moji nespu??eni) se mi zdi -35 mm dosti premalo.. Na tehle va?ih slikcah pa niti ne zgleda tolk slabo. ?eprav kak cm bi vseeno ?e moglo it. Avto bo mel 19'' feltne, tko da ?e ne bo spu??en ne bo zgledalo ;)

 

Kake gume mata gor? 215/45 R17?

 

Andriy, kaj si pa z eibach fedri naredil? :) Jih ma? ?e?

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jah, ko zdaj gledam kolk je guma oddaljena od blatnika (pri moji nespu??eni) se mi zdi -35 mm dosti premalo.. Na tehle va?ih slikcah pa niti ne zgleda tolk slabo. ?eprav kak cm bi vseeno ?e moglo it. Avto bo mel 19'' feltne, tko da ?e ne bo spu??en ne bo zgledalo ;)

 

Kake gume mata gor? 215/45 R17?

 

Andriy, kaj si pa z eibach fedri naredil? :) Jih ma? ?e?

 

lp

 

Ko je avto spu??en je za prednjimi kolesi od tal oddaljen cca. 9 cm, kar se mi zdi ?isto dovolj. Slikce kjer sem to slikal ne najdem :(

 

Jap jaz sem imel takrat gor gume 215/45 R17, letos pa sem gor nataknil 225/45 R17 :P

 

Pri mazdici se mi dopade, da v kolikor bi se jo spomnil zni?at, bi za to porabil 10 min :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

-40 mm al pa -45mm fedrov ni? Glih kak dodatni cm pa bi bil jaz super zadovoljen :)

 

Sem imel na dosedanjem avtu -35 mm in sem cel cajt ob?aloval zakaj nisem ni?al ?e kak centi al pa dva ve?..

 

lp

 

Potem pozabi,da bi pre?kal kak?nega le?e?ega policaja ali pa bognedaj it v kak?no gara?no hi?o v prvi ?tuk. ;)

Aja,tudi na trajekte pozabi.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Potem pozabi,da bi pre?kal kak?nega le?e?ega policaja ali pa bognedaj it v kak?no gara?no hi?o v prvi ?tuk. ;)

Aja,tudi na trajekte pozabi.

 

Tole pa zelo te?ko verjamem. Do zdej sm mel 35 mm zni?an avto pa je obdr?al vse funkcionalnosti kot prej. Tudi ko sem parkiral da je bil spredaj plo?nik je ?e vedno ?lo.. Dvomim da bi ?e pri 4 cm ?lo v take ekstreme, sej mazda 6 ni nek super?portnik, ki je ?e serijski 7 cm od tal..

 

Da pri -40 mm ne bi mogel ?ez le?e?ega? Mo?no dvomim.. Lahko se pa dobiva pa mi nasprotno doka?e?, bi bil zelo vesel, da pa? ne naredim napake..

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole pa zelo te?ko verjamem. Do zdej sm mel 35 mm zni?an avto pa je obdr?al vse funkcionalnosti kot prej. Tudi ko sem parkiral da je bil spredaj plo?nik je ?e vedno ?lo.. Dvomim da bi ?e pri 4 cm ?lo v take ekstreme, sej mazda 6 ni nek super?portnik, ki je ?e serijski 7 cm od tal..

 

Da pri -40 mm ne bi mogel ?ez le?e?ega? Mo?no dvomim.. Lahko se pa dobiva pa mi nasprotno doka?e?, bi bil zelo vesel, da pa? ne naredim napake..

Mazda 6 ima dolgo medosno in verjemi, da je poden nizko. ;)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe, ?e eden, ki ne verjame in bo raje sprobal v lastni re?iji. :blush:

 

Glej ne zamerit, ker se mal hecam sam na tem forumu je bilo ?e kar nekaj ni?anj ?estic in velika ve?ina ni upo?tevala nasvetov, da bo mo?no zmanj?ana uporaba avtomobila. Zelo hitro so vsi tisti avto nazaj dvigovali na prvotni nivo.

 

Verjemi pa da s serijskim podvozjem pri ?estki zatakne? za marsikateri robnik, podrajsa? spodnji rob odbija?a pri prehodu v gara?no ipd.

 

Poleg tega, da ima avto dolgo medoosno je sposnji rob odbija?a izredno nizek in kar precej pred kolesi kar pomeni, da zarije? po tleh predno sploh re?e? keks.

 

Jaz sem dostikrat preklinjal pa sploh nisem imel ni?anega avtomobila tako, da pri Mazdi 6 velja samo eno in edino na?elo - ?e ti je avto namenjen za vsakodnevno uporabo (v pravem smislu besede) se izogibaj ni?anja, ?e pa ti je avto bolj t.i showcar pol pa ni panike.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem dostikrat preklinjal pa sploh nisem imel ni?anega avtomobila tako, da pri Mazdi 6 velja samo eno in edino na?elo - ?e ti je avto namenjen za vsakodnevno uporabo (v pravem smislu besede) se izogibaj ni?anja, ?e pa ti je avto bolj t.i showcar pol pa ni panike.

 

bravo Boss :notworth:

 

res je da ste me o tem opozarjali vsi na forumu, a nisem verjel dokler nisem poskusil in do tega spoznanja pri?el tudi sam :blush:

 

saj mi nenazadnje ve? pomeni funkcionalnost kot izgled avta, pa tudi ne pelje se veliko slab?e na original fedrih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem naredil s ?estico ?e kakih 50k km pa mi resni?no te problemi niso poznani. Nisem ?e niti enkrat nikamor zapel, tudi v gara?nih hi?ah nisem imel problemov, nikamor nisem nasedal itd. Se mi je zdela rahlo ni?ja spredaj, vendar kot pravim, brez problemov. Nisem pri?akoval, da bodo taki problemi ?e se ga gre ni?at. Potem pa bomo najbr? probali z -35 mm.. Upam, da imate prav, ?e ne vas bom vse preklel :P

 

Imam pa avto za vsakodnevno uporabo v pravem pomenu besede (karkoli ?e naj bi to pomenilo, vozim se vsak dan, kamorkoli pa?, nimam pa srca z avtom se po kakih orenk luknasth makadamih vozit pa po blatu rit pa ?ez plo?nike skakat itd. Tega nisem niti s sedanjim delal)

 

Sicer sem pa vmes na?el: H&R ima v ponudbi vzmeti, ki zni?ajo 35mm ali 50mm. Pa recimo, da bom najprej upo?teval va?e nasvete in probal z -35mm.

 

Upam, da imate prav, ker ?e ne bo dosti nizko, mi je ?isto vseeno ali je zni?ano ali ne, ali mam 19ke ali ne.. Se morte zavedt, da od zni?anega avta ne pri?akujem, da bo ohranil 100% funkcionalnost kot jo je imel prej, tudi ne uporabljam je kot kak hardcore dru?inski avto, drv ne vozim z njim in krompirja, tudi kaki offroad vo?enj z njim nimam. Ho?em da lepo zgleda in da se bo lepo vozila. Na plo?nike pa ?e zdaj s 17kami ne lezem, z 19kami bom pa ?e manj. Pa tudi nimam potrebe po tem ;) Ne bi pa rad mel avta, ki ne more ?ez le?e?ega policaja itd. to se strinjam, samo malo ?udno mi je da je to pri mazdi6 ?e ?e ga spusti? za 40 mm.. Kako potem spu??ajo ljudje BMW Serije 5, Passate itd..

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem naredil s ?estico ?e kakih 50k km pa mi resni?no te problemi niso poznani. Nisem ?e niti enkrat nikamor zapel, tudi v gara?nih hi?ah nisem imel problemov, nikamor nisem nasedal itd. Se mi je zdela rahlo ni?ja spredaj, vendar kot pravim, brez problemov. Nisem pri?akoval, da bodo taki problemi ?e se ga gre ni?at. Potem pa bomo najbr? probali z -35 mm.. Upam, da imate prav, ?e ne vas bom vse preklel :P

 

Imam pa avto za vsakodnevno uporabo v pravem pomenu besede (karkoli ?e naj bi to pomenilo, vozim se vsak dan, kamorkoli pa?, nimam pa srca z avtom se po kakih orenk luknasth makadamih vozit pa po blatu rit pa ?ez plo?nike skakat itd. Tega nisem niti s sedanjim delal)

 

Sicer sem pa vmes na?el: H&R ima v ponudbi vzmeti, ki zni?ajo 35mm ali 50mm. Pa recimo, da bom najprej upo?teval va?e nasvete in probal z -35mm.

 

Upam, da imate prav, ker ?e ne bo dosti nizko, mi je ?isto vseeno ali je zni?ano ali ne, ali mam 19ke ali ne.. Se morte zavedt, da od zni?anega avta ne pri?akujem, da bo ohranil 100% funkcionalnost kot jo je imel prej, tudi ne uporabljam je kot kak hardcore dru?inski avto, drv ne vozim z njim in krompirja, tudi kaki offroad vo?enj z njim nimam. Ho?em da lepo zgleda in da se bo lepo vozila. Na plo?nike pa ?e zdaj s 17kami ne lezem, z 19kami bom pa ?e manj. Pa tudi nimam potrebe po tem ;) Ne bi pa rad mel avta, ki ne more ?ez le?e?ega policaja itd. to se strinjam, samo malo ?udno mi je da je to pri mazdi6 ?e ?e ga spusti? za 40 mm.. Kako potem spu??ajo ljudje BMW Serije 5, Passate itd..

 

lp

 

Glej,jaz vsakokrat,ko grem z trajekta,grem malo postrani,ker sem prvo leto,ko nisem verjel "?torijam" o malo centimetrih do tal spredaj,podrsal z odbija?em po asfaltu.

Dej,vzami za ?tos tra?ni meter,vlezi se spredaj pred odbija? in izmeri na serijskem avtu,koliko centimetrov je do tal.Potem odbij ?e teh tvojih 3,5 pa bo? videl,kako ?portno podvozje je to.

?e doda? zdraven ?e veliko medosno je zmaga tu. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glej,jaz vsakokrat,ko grem z trajekta,grem malo postrani,ker sem prvo leto,ko nisem verjel "?torijam" o malo centimetrih do tal spredaj,podrsal z odbija?em po asfaltu.

Dej,vzami za ?tos tra?ni meter,vlezi se spredaj pred odbija? in izmeri na serijskem avtu,koliko centimetrov je do tal.Potem odbij ?e teh tvojih 3,5 pa bo? videl,kako ?portno podvozje je to.

?e doda? zdraven ?e veliko medosno je zmaga tu. ;)

 

Seat Leon TDI - nezni?an samo MSdesign ?portni pragovi - enako moj Ford mondeo tdci

 

Trajekt ......... :ninja: vato v u?esa......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.