Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam eno vpra?anje za tiste ki se mal bolj spoznate na 2.5 V6 motor.

Ko "smo" delal velik servis sem opazu da je loputa za zrak (med zra?nim filtrom in motorjem) precej zapacana. In sem se par dni nazaj odlo?u da jo mal o?istm. Kupu sem sprej za ?i??enje "uplinja?ev" (fergazarjev), mal razstavu okrog lopute (nisem odklopu cevi za vodo - ostalo pa), in mal o?istu.

 

Nasledn dan sm opazu da je bla temeratura motorja mal vi?ja kot ponavad in obrati motorja brez gasa (?tant gas) cca 1500 o/min. In sem ?ou mal brat servisna navodila za avto. Baje bi mogu resetirat ra?unalnik ?e kaj odklapla? konektorje in premika? razne lopute in potenciometre.

 

Sem pa pol sam odklopu konektor pod loputo (ne od lopute) - tam kjer pridejo cevi za vodo gor - slika - BAC valve:

 

post-563-1304103624_thumb.jpg

 

In je bolj?e (sem ?e mal zni?al "?tant gas" z vijakom na loputi - baje se tam ?tela!

Zdaj pa: ko dam gas in ga spustim - obrati naprej padejo na cca 1200 o/min pol pa po?as na cca 800 o/min - video:

 

Objavljena slika

 

Zdej me pa sam zanima a je to OK al je treba ?e kaj "na?telat, al je umazanija od ?i??enja stekla kam v tist ventil???

 

Sej pomoje sa vam sploh brat ne bo dal ker sm tok nalo?u :D:D:D

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

to so mojmu o?etu enkrat na Seat Cordobi delal in so mu rekl, da bojo obrati najbr? nihal kake 2-3 dni, da je to normalno in res je blo tak :)

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Imam vpra?anje: a ima moj avto OBD I ali OBD II?

 

Pa ?e eno: na konektorju za "diagnostiko" (glej sliko) sem probu prebrat kode. A je to za moj avto sploh?

 

post-563-1306601448_thumb.jpg

 

In jih je zelo velik (?e sem prou prebral). In glede na podatke iz interneta ja lohk:

11 - Intake air temperature (IAT) sensor

12 - trottle position sensor

15 - heated oxygen sensor (HO2S)

17 - oxygen sensor (O2S)

 

pa ?e neki jih je ki jih nism najdu v tebelci

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To kar drži a le, če je v voznem stanju... 😁🫣😉
    • Včasih prideš tudi do podna in ne gre več... 
    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.