Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav,

 

Sem nov na forumu in lastnik mazde 6 2.0 bencin, letnik 2003 , 103 kw. Opazil sem naslednjo te?avo in sicer mi avto v prostem teku med 200- 2400 obrati mo?no trese. Ali ima morda kdo od vas podoben problem ?

 

Hvala , lp marko !

Napisano

Samo v prostem teku al med vo?njo tudi?

?tevec obratov v prostem teku konstantno miruje ali poskakuje?

Je avto mogo?e bil nedolgo nazaj na servisu po mo?nosti velikem?

Napisano

Samo v prostem teku al med vo?njo tudi?

?tevec obratov v prostem teku konstantno miruje ali poskakuje?

Je avto mogo?e bil nedolgo nazaj na servisu po mo?nosti velikem?

 

Pozabi M6 benz NIMA zobatega jermena. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Benz pa tudi stara nima zobatega jermena. :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hvala za pomo? !

 

Avto mi trese samo med prostim tekom med 2000 - 2400 obrati , med vo?njo tresenja nisem zasledil. Obrati mi v?asih nihajo tudi med prostim tekom motorja ne pa vedno. Lai?no vpra?anje : Ali je normalno, da mi v prostem teku obrate vedno nabije do 900 - 1000 vsaki?, ko premaknem volan ( verjetno zaradi servo volana ) ???

 

lp marko

Napisano

Hvala za pomo? !

 

Avto mi trese samo med prostim tekom med 2000 - 2400 obrati , med vo?njo tresenja nisem zasledil. Obrati mi v?asih nihajo tudi med prostim tekom motorja ne pa vedno. Lai?no vpra?anje : Ali je normalno, da mi v prostem teku obrate vedno nabije do 900 - 1000 vsaki?, ko premaknem volan ( verjetno zaradi servo volana ) ???

 

lp marko

 

A ti v?iga normalno in ali se ti to vedno dogaja ali samo ko kaj dela? v leru - probaj pri?igati klimo, zadnjo ?ipo itd...

 

glede serva je normalno, servo motor rabi 'podporo'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Motor v prostem teku trese vedno tudi v primeru klima off - on ! Pri zagonu je pa tako, da mi v skoraj vedno avto v?ge normalno ( pomeni da ko obrnem klju? avto v?ge ). Se pa zgodi, da mi avto v?iga tudi po 3 sekunde in komaj v?ge ( obrati zelo nizki, nato pa se obrati zopet narastejo na normalno ). V tem primeru, ko se avto matra se v?asih pojavi ?uden zvok iz katalizatorja , zaropo?e !!! ( morda kaj v povezavi s tem namre? vedno ko avto ugasnem iz katalizatorja poka ) !!

 

lp, marko

Napisano

Motor v prostem teku trese vedno tudi v primeru klima off - on ! Pri zagonu je pa tako, da mi v skoraj vedno avto v?ge normalno ( pomeni da ko obrnem klju? avto v?ge ). Se pa zgodi, da mi avto v?iga tudi po 3 sekunde in komaj v?ge ( obrati zelo nizki, nato pa se obrati zopet narastejo na normalno ). V tem primeru, ko se avto matra se v?asih pojavi ?uden zvok iz katalizatorja , zaropo?e !!! ( morda kaj v povezavi s tem namre? vedno ko avto ugasnem iz katalizatorja poka ) !!

 

lp, marko

 

zato sem te vpra?al - potem ka?e na problem elektrika / benz

 

mo?ni so benz pumpa (takrat ko te?ko v?ge ali avto dolgo stoji?)

kabli (so bili kdaj menjani?)

benz filter

 

nenazadnje sve?ke / alternator.....

 

treba it korak po koraku, a za?el bi s kabli, benz pumpo....

kar poka pa je verjetno zrak....prerevna me?anca - in to iz auspuha verjetno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hvala za odgovor.

 

Avto, ko te?ko v?ge se zgodi dostikrat zjutraj. Za kable ne vem, ?e so bili menjani prav tako tudi ne za sve?ke, ker sem kupil rabljen avto. Kot prvo bom pregledal kable, sve?ke in benz filter imam tako namen menjati ( avto ima 190.000). Poro?am dalje, upam da ni benz pumpa kolikor mi je znano je to velik stro?ek.

 

lp, marko

Napisano

Hvala za odgovor.

 

Avto, ko te?ko v?ge se zgodi dostikrat zjutraj. Za kable ne vem, ?e so bili menjani prav tako tudi ne za sve?ke, ker sem kupil rabljen avto. Kot prvo bom pregledal kable, sve?ke in benz filter imam tako namen menjati ( avto ima 190.000). Poro?am dalje, upam da ni benz pumpa kolikor mi je znano je to velik stro?ek.

 

lp, marko

 

samo v sloveniji :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

zato sem te vpra?al - potem ka?e na problem elektrika / benz

 

mo?ni so benz pumpa (takrat ko te?ko v?ge ali avto dolgo stoji?)

kabli (so bili kdaj menjani?)

benz filter

 

nenazadnje sve?ke / alternator.....

 

treba it korak po koraku, a za?el bi s kabli, benz pumpo....

kar poka pa je verjetno zrak....prerevna me?anca - in to iz auspuha verjetno

 

posplo?uje?!

ne more bit za vse pumpa kriva,sicer pri 6ki zalaufa takoj ko da? kontakt.

 

senzor pretoka zraka,mam enga vi?ka lahko probava.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

posplo?uje?!

ne more bit za vse pumpa kriva,sicer pri 6ki zalaufa takoj ko da? kontakt.

 

senzor pretoka zraka,mam enga vi?ka lahko probava.

 

na me?anci nekaj ziher, sam v tem primeru je pa pol sam slab kontakt loh gor, ?e je ob?asno - preruki celo masino

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozabi M6 benz NIMA zobatega jermena. :hudicek:

 

 

hahaha sem hudo povr?no preblal, kar avtomatsko ko sem videl 2,0 sem zaznal diesel hahah :D:D

 

Na na?i 323f ko je imela nemiren tek in je te?ko v?igala, je bila diagnostika da je ?el senzor pretoka zraka in sicer pride 400? AMPAK to se da tako lepo ??istit da ?e potem dela lep?e kot nov, vsaj pri meni je (323F). Tako zdaj vsakih 10000km ko delam servis kar podzavestno ?e to ??istim da je mir.

Postopek: cev ki ponavadi vodi od filtra do tega pretoka senzorja snami in nato s?isti? z ?isto krpo tako da loputico odpre? in znotraj ??isti? vse okrog. Vzami belo krpo nebo ti ?al. :D

Napisano

Senzor pretoka in loputa za gas sta 2 popolnoma azli?ni stvari z popolnoma razli?no funkcijo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V mojem prek?njem postu je opisan postopek za ?i??enje lopute gasa, druga?e pa se da senzor pretoka zraka tudi s?istit, vsaj na mercedesu se da.

Napisano

 

Na na?i 323f ko je imela nemiren tek in je te?ko v?igala, je bila diagnostika da je ?el senzor pretoka zraka in sicer pride 400? AMPAK to se da tako lepo ??istit da ?e potem dela lep?e kot nov, vsaj pri meni je (323F). Tako zdaj vsakih 10000km ko delam servis kar podzavestno ?e to ??istim da je mir.

Postopek: cev ki ponavadi vodi od filtra do tega pretoka senzorja snami in nato s?isti? z ?isto krpo tako da loputico odpre? in znotraj ??isti? vse okrog. Vzami belo krpo nebo ti ?al. :D

 

Prvo opisuje? senzor pretoka zraka in da ga o?isti?, v drugem delu pa postopek ?i??enja lopute.

Moja pripomba pa je da opisuje? 2 stvari in ?i??enje le ene in to je lopute in ne senzorja, da ne bi kdo narobe razumel.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pozdravljeni,

 

Med vikendom sem zamenjal sve?ke, bencinski filter ter pregledal vse cevi na avtomobilu. Zanimivo je da avto trese manj kot je tresel dosti manj oziroma skoraj ni?. Te?ave pri v?igu pa so ?e vedno. Se zgodi da avto sploh ne pri?ge v prvo obrati tako padejo da crkne. Ko sem prebiral va?e odgovore sem zasledil tudi o ?i??enju lopute gasa in senzorja za pretok zraka. Ali se morda senzor pretoka zraka, da s?istiti in ali ga je potrebno po ?i??enju priklopiti na ra?unalnik in nastaviti ( servis ) ?

 

hvala, lp marko !

Napisano

Ni treba priklapljat nikamor, samo glej da ga po ?i??enju ne bo? samo vrgel v smeti, ker ga zajebe? tik-tak.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pozdravljeni,

 

Evo s?istil ?e senzor pretoka zraka in pa loputo za gas. Avto mi sedaj dela BP, upam da bo ?e dalje. Hvala za pomo?, forum je super , tak?nih strokovnjakov manjka.

 

lp, marko !

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
    • POGI...Bravoooo  čestitkeeee top 👌👍👌👌👌👌👍😉😄
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.