Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 3 meseci kasneje...

Si lahko izposodim ?e jaz to temo in vpra?am, koliko stane zamenjava podlo?k za ?obe? Danes je bil avto na testerju pri Kozmosu in so rekli, da bo potrebno narediti zamenjavo, ki stane pribli?no 300? :( Se da kje ceneje, ker sem resni?no brez cvenka. Lahko ?e meni po?ljete ZS za gospoda iz Medvod?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si lahko izposodim ?e jaz to temo in vpra?am, koliko stane zamenjava podlo?k za ?obe? Danes je bil avto na testerju pri Kozmosu in so rekli, da bo potrebno narediti zamenjavo, ki stane pribli?no 300? :( Se da kje ceneje, ker sem resni?no brez cvenka. Lahko ?e meni po?ljete ZS za gospoda iz Medvod?

 

Kaj zamenjava bakrenih podlo?k,ki stanejo komplet 20?? :aaaaa:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Zdravo,

 

malo bi si sposodil temo...

 

imam mazdo 6 letnik 2003, po prebiranju foruma mislm da bi moral zamenjati vztrajnik in sklopko, zato bi prosil ?e lahko dobim kontakt od mehanika iz medvod, da si ?e on ogleda zadevo...

 

Hvala :bravo:

 

avto pelko - guuuuglaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

Si bom ?e jaz malo tole temo sposodil. Mazda 6 2.3 bencinar mi trese pri speljevanju, kot da kolesa kopljejo po asfaltu. Dodaten simptom je, da imam dostikrat te?ave pri prestavljanju v prvo (in vzvratno), ko avto miruje. Preprosto ne gre v prvo, niti pribli?no, moram ene 2x pritisnit sklopko, da gre lepo v prvo, druga?e se pa takoj ro?ica zatakne in ni ?ans, da gre naprej.

 

Kak?ne ideje, izku?nje,...? Sklopka druga?e ne drsi spljoh.

 

Avto je letnik 2003 in ima 140.000km

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si bom ?e jaz malo tole temo sposodil. Mazda 6 2.3 bencinar mi trese pri speljevanju, kot da kolesa kopljejo po asfaltu. Dodaten simptom je, da imam dostikrat te?ave pri prestavljanju v prvo (in vzvratno), ko avto miruje. Preprosto ne gre v prvo, niti pribli?no, moram ene 2x pritisnit sklopko, da gre lepo v prvo, druga?e se pa takoj ro?ica zatakne in ni ?ans, da gre naprej.

 

Kak?ne ideje, izku?nje,...? Sklopka druga?e ne drsi spljoh.

 

Avto je letnik 2003 in ima 140.000km

 

Meni je na moji zacelo delati kot tebi, potem mi je zacelo metat ven iz pete prestave in na koncu sem zamenjal menjalnik. Upam da ni pri tebi tako hudo pri meni.

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Menjalnik? Jao...kolk denarja je blo? Kaj to?no je blo narobe?

 

Jaz upam na cilinder sklopke, sklopko, nosilec motorja,...tle nekje :unsure:

 

In jaz grem mazdo kupit, ker naj bi bila zanesljiva :vskalo:

 

Za moje pojme ima sestka prve stiri brzine kratke, peto pa dolgo, zato je peta prestava bolj obremenjena. Pri meni ko si povspeseval v peti prestavi, si cutil premike na rocici menjalnila, potem je zacelo metat ven iz pete prestave. Dobil sem rabljen menjalnikenjalnik iz faceliftke za 450 eur in ga zamenjal...

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.