Skoči na vsebino

Digitalna servisna knjiga

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

v kolikor je to aktualno pri nas, mi ni znano

 

Mazda zaklju?uje poglavje z oljem umazane in zme?kane servisne knji?ice za v predal, pri Mazdi 5 (v Nem?iji naprodaj od 18.junija) uvajajo "Digitalno servisno knjigo".

 

To pomeni: Podatki o delu, servisih in vzdr?evalnih popravilih se bodo shranjevali v ra?unalnik - kupec seveda ?e vedno dobi potrdilo o opravljenih delih.

Dostop do "virtualne knji?ice" imajo vsi Mazdini pogodbeni serviserji in ostali servisi, ki imajo pravico do avtorizacije.

 

V centrani bazi podatkov se torej ob vsakem ?asu brez pomanjkljivosti lahko preveri zgodovina vozila in ?tevilo pregledov, ki jih je le-to imelo. Mo?nost manipulacije prevo?enih kilometrov (npr. pri rabljenih vozilih) in ostalih podatkov je tako skoraj izklju?ena. Kompaktnemu enoprostorcu bodo v kratkem sledili tudi naslednji modeli. V prihodnosti bo "digitalna servisna knjiga" pri vseh novej?ih modelih zamenjala obi?ajno servisno knji?ico.

 

vir: www.autobild.de

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Pa je to kul??? <_<

 

Kako recimo jest z avtom delam......oziroma sem delal.....Dokler je avto nov in ima garancijo ga definitivno peljem na poobla??en servis.....ko pa garancije ni ve?, pa recimo redne servise (beri menjava filtrov in olja) opravim kar sam oziroma ga peljem h kak?nemu nepoobla??enemu serviserju.....

 

 

To pomeni da pol bi useeno listke in bla bla imel po avtu....

 

Morem prespat to da bom lahko objektivno razmislu o tem...ki sem ?e zabluzu.... <_<

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

mora? to gledat s stali??a nemkih kupcev tega vozila, ki verjetno niso siromaki, in ponavadi dajo tudi malo ve? na to, kako dolgo bodo imeli vozilo, in kako urejenega... druga?e pa, saj boodo tudi nepoobla??eni serviserji imeli dostop, kolikor sem jaz razumel, bo? torej ?e vedno izven garancije lahko pelajl na cenej?i in ravno tako kvaliteten servis ?

 

kdo ve kako to v D funkcionira, vendar npr. fatnje iz MX-3 foruma velikokrat peljejo avto na poobla??eni servis.

 

Najdejo se seveda tudi taki, ki imajo star avto, in ga ?raufajo sami, ali pa preko vez pri kakem doma?em mojstru, mislim pa da jih je tam ve?, ki peljejo avto na poobla??en servis.. tudi ?e je ?e 6 ali 7 let star.

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Jah sej upam da ga bom tudi jest....?eprou upam da tega u roku 3 let zamenjam......in nabavim drugo MAZDOOO!!! B)

 

Se ?e veselim tistega dneva.....

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

?e ho?e? MES uveljavljat mora biti avto vsaj 1x letno servisiran na poobla??enem servisu, da ti kartico podalj?ajo. :huh:

33112_1.png

Napisano

v kolikor je to aktualno pri nas, mi ni znano

 

Mazda zaklju?uje poglavje z oljem umazane in zme?kane servisne knji?ice za v predal, pri Mazdi 5 (v Nem?iji naprodaj od 18.junija) uvajajo "Digitalno servisno knjigo".

 

tako bo tudi pri nas

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.