Skoči na vsebino

Hudi avti in fotke nasploh


Symon

Priporočeno sporočilo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 meseca kasneje...

Kaj je tu ?udnega? :hudicek:

Objavljena slika

 

 

Manjkajo najmanj 4je cilindri. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Manjkajo najmanj 4je cilindri. :hudicek:

 

pa modre barve je :P

 

Objavljena slika

 

suspension test

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

tole je pa kar ?lanek treba

http://www.bestourism.com/items/di/7670?ti...orway&b=326

 

Tudi Romunija ponuja veliko

Objavljena slika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri Renault Sport so se odlo?ili, da bodo spet prodajali ekskluzivo, Clia RS Angels & Demons. Avto bo na voljo od no?i ?arovnic naprej v omejeni seriji 666 primerkov. :hudicek:

Data for the main engine functions in seven parameters including turbo pressure, oil temperature and brakes plus real-time engine performance data (torque, power)

Transverse and longitudinal g-force

Lap timer, with memory function

Acceleration times

 

The Renaultsport Monitor also enables the driver to modify the throttle pedal mapping. With the 'Sport' mode selected there is a choice of five settings (linear, normal, snow, sport and extreme) to adapt the car's acceleration characteristics to the conditions or to the driver's demands. In addition, the gap between the up-shift warning bleep and the rev-limiter can be adjusted in 50rpm increments from zero to 2000rpm.

 

The Renaultsport Monitor can be controlled by the satellite on the steering column. Once in use, the radio controls are over-ridden.

Je pa zadeva na itunes na voljo tudi za iphone, samo za informacijo.

 

No gremo k Angelem in Demonom. Eroti?na ?tevilka. :P

Objavljena slika

Gre za nekatere vizualne razlike.

Objavljena slika

Poleg tega bo imel 203 konje, torej spet 2 konja ve? kot zdaj?nja verzija, o?itno so spet ?arili okoli nastavitev.

Objavljena slika

 

In ?e glavna fotka zaradi katere sem objavil to novico tule. :hudicek: Pustimo photoshop u?inke, poglejte okolico.

Objavljena slika

 

Jebemti?, ?e bo ?lo takole naprej bom jaz ?e kar lep ?as na Renaultih ostal, ?e bojo le finance dopu??ale. B)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko pa razume? tudi druga?e; da jih je po na?ih razrukanih cestah ?e zdaj preve? in so iz tega razloga tak?ne! :P :ne vem: :hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

No, tale pa direkt pa?e v temo "Hudi avti" - http://www.jeep.com/en/srt8/

"6.4L HEMI? V8 engine delivers an estimated 470 horsepower and 465 pound-feet of torque"

Sicer ga verjetn ne bi rabil kot terenca :D (4.8s do 100km/h)

20" feltne, not pa 15" diski! :bravo:

 

Objavljena slika

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Galardo pa ja ni mrcina :P

 

Takole bi se pa dalo po mestu "crusat" :P

 

?e tm ne dela pa tle zih

 

 

kaj mu to neki poka iz avspuha............zjeban motor :) ????

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.