Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tako kot pi?e v naslovu mi xenon lu?i svetijo prenizko. Ko pri?ge? lu?i se te najprej dvignejo potem pa se spustijo prenizko. Ali se da kje nastaviti vi?ino lu?i in pa kje se to nastavi.

 

Hvala

Napisano

Tako kot pi?e v naslovu mi xenon lu?i svetijo prenizko. Ko pri?ge? lu?i se te najprej dvignejo potem pa se spustijo prenizko. Ali se da kje nastaviti vi?ino lu?i in pa kje se to nastavi.

 

Hvala

 

1 varijanta je softwersko na servisu, se da pa tud na roke, samo ze lahko zgodi da bo ?e vedno prenizko in bo vseeno treba na servis, pa ?e so dobre volje ponavad to nardijo za :cheers:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tako kot pi?e v naslovu mi xenon lu?i svetijo prenizko. Ko pri?ge? lu?i se te najprej dvignejo potem pa se spustijo prenizko. Ali se da kje nastaviti vi?ino lu?i in pa kje se to nastavi.

 

Hvala

 

 

mo?no da je crknilo vi?insko stikalo na zadnji osi, ki nastavlja vi?ino lu?i, ko je avto zadaj obte?en...

Napisano

mo?no da je crknilo vi?insko stikalo na zadnji osi, ki nastavlja vi?ino lu?i, ko je avto zadaj obte?en...

 

Lahko pa je crknil senzor visine spredaj. Oboje se da preverit cisto enostavno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Oboje se da preverit cisto enostavno.

 

In to je?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Malo se je treba zapeljat in zahtevat par nemogo?ih skrajnosti od avta in takoj vidi? je al ni ok.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja🧐...imaš prav...ne more biti... V bistvu kot,da bi primerjal phonograph iz leta 1880 (kasneje gramofon itd...) in hkrati trdil,da je boljši kot tehnika iz leta 1999 (DSD-SACD)...   Seveda ne more biti...🙄
    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.