Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav!

prosim za pomo?/nasvet - mazda 6 diesl 100kw, l 2003, 180ooo km

Pred letom dni sem bil malomaren in nisem preverjal olja v motorja - posledica fu? turbina. Kupil obnovljeno vmes naredil 15ooo km in do danes dvakrat dolil olje.

zadnje mesece sem opazil da mi mogo?e malo bolj dimi, vendar ni? dramati?nega

10 dni nazaj pa sem je parkiral v klancu z nosom navzdol, ko sem jo zjutraj pri?gal je naredil pravo dimno zaveso, po preveritvi je bilo olje malo pod minimumom, zato sem ?el do kolega ki mi je zamenjal olje in filter in zadeva je ok oz. "normalno" dimi se pravi ko je hladna in ko pohodim gas.

4 dni nazaj pa se peljempo mestu in ko se ustvim na semaforju dam v ler in za?ne klenkat v motorju zraven pa izgubi nekaj mo?i. se peljem naprej in ko pove?am obrate klenkanja ni ve? sli?at. Potem vajo ponovim ?ez nekaj ur in spet isto. Zadnja 2 dni se te?ava ne pojavlja ve?.

Ima kdo idejo kaj bi lahko bilo? Panika?

hvala za pomo?

Napisano

A ima? o?i??eno cedilo/sito olja v karterju. ?e ne, je to zadeva, k je nujna ker je mo?no, da ti zaradi slabe prepustnosti/zama?enosti pritisk olja pade in s tem nastane slabo mazanje, ki posledi?no privede do katastrofalnih posledic tako za motor kot za turbino .

33112_1.png

Napisano

kaj pa ?e so ?obe????? pri slu?benem vozilu smo imeli te?avo da je motor v prostem teku nenormalno klenkal in pri vo?nji z velikimi obrati kadil ?rn dim peljali na servis so obnovili ?obe dima in klenkanja ni bilo ve? :huh:

Napisano

kaj pa ?e so ?obe????? pri slu?benem vozilu smo imeli te?avo da je motor v prostem teku nenormalno klenkal in pri vo?nji z velikimi obrati kadil ?rn dim peljali na servis so obnovili ?obe dima in klenkanja ni bilo ve? :huh:

 

Ja to ste delal, samo ne na mazdi. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pozdrav!

prosim za pomo?/nasvet - mazda 6 diesl 100kw, l 2003, 180ooo km

Pred letom dni sem bil malomaren in nisem preverjal olja v motorja - posledica fu? turbina. Kupil obnovljeno vmes naredil 15ooo km in do danes dvakrat dolil olje.

zadnje mesece sem opazil da mi mogo?e malo bolj dimi, vendar ni? dramati?nega

10 dni nazaj pa sem je parkiral v klancu z nosom navzdol, ko sem jo zjutraj pri?gal je naredil pravo dimno zaveso, po preveritvi je bilo olje malo pod minimumom, zato sem ?el do kolega ki mi je zamenjal olje in filter in zadeva je ok oz. "normalno" dimi se pravi ko je hladna in ko pohodim gas.

4 dni nazaj pa se peljempo mestu in ko se ustvim na semaforju dam v ler in za?ne klenkat v motorju zraven pa izgubi nekaj mo?i. se peljem naprej in ko pove?am obrate klenkanja ni ve? sli?at. Potem vajo ponovim ?ez nekaj ur in spet isto. Zadnja 2 dni se te?ava ne pojavlja ve?.

Ima kdo idejo kaj bi lahko bilo? Panika?

hvala za pomo?

 

kar je napisal BOSS je povsem res in prvo to preveri, da ne bo kasneje... :(
Napisano

hvala za odgovore. sem ?e klical svojga mehanika in jutri mi pogleda karter!

ali sta klenkajnje in bela dimna zavesa povezana znaka da bi lahko bil karter?

lp

Primo?

Napisano

hvala za odgovore. sem ?e klical svojga mehanika in jutri mi pogleda karter!

ali sta klenkajnje in bela dimna zavesa povezana znaka da bi lahko bil karter?

lp

Primo?

 

ne, prej bo kaka soba

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?ivjo,

 

Opa?am, da je tud pr men ratal malo glasnej?i motor.

Predvsem ?ez dan ko je vro?e.

Zjutraj lepo prede.

 

Lahko, da ima kak?no povezavo tud temperatura okolice.

Napisano

hvala za odgovore. sem ?e klical svojga mehanika in jutri mi pogleda karter!

ali sta klenkajnje in bela dimna zavesa povezana znaka da bi lahko bil karter?

lp

Primo?

 

Bela zavesa je lahko po?en bat,glava al pa napaka na turbini. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ne, prej bo kaka soba

 

ali je obstaja kak?na "tehnika" za pregeld ali je to potrebno vzeti ven in preveriti -spra?ujem zaradi stro?kov!

Koliko pridejo ?obe in ali so to samo originalne ali obstajajo obnovljene in se jih spla?a kuptit ?

Ko sem menjal turbino je bila razlika 400? vs. 2000?, res pa je da mi sedaj ?i?ga ampak glede na ceno sem to po?rl.

hvala!

primo?

Napisano

sporo?i kaj izve? :bravo:

 

so mi ??istili karter, je reku da je blo mal ve? saj ampak ni? kriti?nega. zadeva tud n? bolj?a mogo?e ?e mal glasnej?a?

sem ?el do tipa ki rihta ?obe, po info kolegov in forumih sode? so ga ljudje ocenl dober. ker grem drug teden na dopust in ima tip toomuch naro?il, mi je priporo?al da naj dam noter teko?ino (mi je zadevo prodal za 12?) in pridem po dopustu, ker ?e mi zadevo odpre ni nujno da bo lahko zrihtal takoj, ponavadi se lahko poka?e ?e malo morje stvari. je reku da ljudje preve? pani?armo ?e je motor mal bo glasn :D

vlijem tole teko?ino pa sporo?im kaj dogaja.

mislte da ?e vlijem v motor ?e "motorup" olje za bolj?e mazanje motorja, da to kej pomaga?

 

lp

Napisano

jp obstaja naprava za " test " ?ob konec tedna jih peljem na "test" ti sporocim kako to zgleda kar se pa ti?e olja najbolje da se dr?i? kar predpisuje proizvajalec. :bravo::bravo: aja pa tista teko?ina ki ti jo je mehanik prodal ne vem ?e ti bo kaj pomagala

 

p.s. lepo se imej na dopustu

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.