Skoči na vsebino

Nova dyno delavnica

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

smeti? temo :):harhar: pfujj... gorenc k ima preve? konjev hahah imam ob?utek da bi jih ti rad malo postradal te tvoje koni?ke :)

 

?e to nardim bo ziher pizdarija, in luknje tam kot ni treba. :blush:

 

poraba ga daje :hudicek:

 

Parkran ne porabi ni?, ko pa preteguje kolesa, pa je itak polno invalidov in :policaj: na cesti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • Odgovori 55
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Opcije za M6 2.5 bencinarja?

 

3.5 V6 je ena opcija :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A je tle govora o dinzavrih ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Seveda se da chipat. Edino prirastek moci je bolj svoh samo s chipanjem saj nima turbine.

Ce pa se lotis komplet predelave motorja se da komot dodat 50KM.

 

 

Opcije za M6 2.5 bencinarja?

 

Napisano

kar se ti?e ?ipanja, je kak?na re?itev za 06' M3 1.4 motor (87KM) ???

 

Seveda je. Dobis 4 do 5KM.

 

:hudicek:

 

 

Dajte malo resnosti Mazda?i no. Ne morete pri?akovati pri mlin?kih ali serijskih neturbo avtih ne vem kake prirastke. Drugo je kak dizel, MPS ali pa pogojno GTA, ?e ima ?e nekaj predelav. Ostalo je bedarija. Re?itev je v drugem avtu ne v ?ipanju. :zvizga:

Napisano

:hudicek:

Dajte malo resnosti Mazda?i no. Ne morete pri?akovati pri mlin?kih ali serijskih neturbo avtih ne vem kake prirastke. Drugo je kak dizel, MPS ali pa pogojno GTA, ?e ima ?e nekaj predelav. Ostalo je bedarija. Re?itev je v drugem avtu ne v ?ipanju. :zvizga:

 

?estake si pozabu omenit, ker se da brez turbo kr neki dobit :hudicek:

Napisano

no nouga avto si ne bom in ne morem privo??it k sm ga lih dobro kupu, menju sm f.zraka od k&n in avto gre za moje potrebe kr uredu, rabu bi pa malo ve? posko?nosti in mislim da 100konju ne bi blo te?ko najti

Napisano

no nouga avto si ne bom in ne morem privo??it k sm ga lih dobro kupu, menju sm f.zraka od k&n in avto gre za moje potrebe kr uredu, rabu bi pa malo ve? posko?nosti in mislim da 100konju ne bi blo te?ko najti

 

Prevod ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ho?e re?t, da bo raje navil svoj mlin?ek na 100 konjev kot, da bi navil MPSko na 300 konjev. Ironija je, da je MPSko la?e naviti na 300 konjev kot njegov avto na 110. In kaj bo potem, ko bo imela tvoja Mazda 3 100 konjev? A bo ful bolj ?la? A se ti bo spla?alo? :ne vem:

 

 

Popravljeno.

Napisano

Ho?e re?t, da bo zrihtal svoj mlin?ek na 100 konjev kot, da bi navil MPSko na 300 konjev. Ironija je, da je MPSko la?e naviti na 300 konjev kot njegov avto na 110. In kaj bo potem, ko bo imela tvoja Mazda 3 100 konjev? A bo ful bolj ?la? A se ti bo spla?alo? :ne vem:

 

zdej se pa ?e nmal bl logi?n sli? :closedeyes:

dobr da mamo symona da zna de?ifrerat :bravo:

Napisano

Ho?e re?t, da bo raje navil svoj mlin?ek na 100 konjev kot, da bi navil MPSko na 300 konjev. Ironija je, da je MPSko la?e naviti na 300 konjev kot njegov avto na 110. In kaj bo potem, ko bo imela tvoja Mazda 3 100 konjev? A bo ful bolj ?la? A se ti bo spla?alo? :ne vem:

Popravljeno.

 

 

ti odvisno ka?ne avte si navajen vozit, glih tolko se bo mene spla?alo ga dat na 100 konju kot enmu drugemu svojega iz 120 na 140 konju , kr nakoncu ?e zmeri pla?ujem malo zavarovanja in poraba ni trimestna cifra :D

Napisano

Smem vpra?ati kak?no porabo ima?? :blush: Pa ti bojo GTAjevci razlo?ili zakaj imajo GTA in ne ?vohnej?ih. Moj RS pije naprimer od 7,5-9 (poleti ko je lepo vreme :D ). Zavarovanje je bistveno manj?e tu se strinjam. Dokler rihta? avto to zaradi lastnega veselja je to super. ?e bo? pri?akoval preve? (da bo avto potem hitrej?i od ne vem katerega) pa bo? razo?aran. Bo bolj odziven, maj?keno bolj zabaven, malenkost lahko izbolj?a? lego, ?e vedno pa? ne bo GTA. To ti ho?em povedati ker toliko pa ?e poznam te zadeve (lol, dosti nas je imelo podobne plane in ve?ina nas ima zdaj raje v ?tartu mo?nej?e avte). Sicer pa peace, da ne bo? kaj zameril. :cheers:

Napisano

da se bo ?timalo kar se ma in ne da bom kupu mps da jo bom spravu na 300 konju ;)

 

Na 300 konjev se ne spla?a, ker z minimalnim stro?kom pride? krepo ?ez. :hudicek:

 

Je pa vpra?anje kaj pol po?et z njimi ?

 

ma to je pa? za moje veselje , najbr? nimam kam s ke?em :P porabo mam pa 7L /100 km

 

Js pri svojih 260 ?rebci, pa tam nekje do 9,8, normalne vo?nje(10-20 ?ez omejitve sramezljiv , pa seveda vsakodnevno "malo" hitrej?e speljevanje,..), ?e "malo" bolj preteram pa ne pridem do 11 na rezervoar.

 

Vpra?aj se kdo porabi veliko in kdo malo, upo?tevaj ?e te?o in pol ...... :zvizga:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ena od meritev, da se vidi obcutljivost zajemanja podatkov, navkljub konkretni tezi vseh valjev, ki se stalno vrtijo.

 

 

?e avto zavrti valje v nekaj sekundah, potem je "konkretna" te?a zelo relativen pojem.

In zato je lahko meritev tako ob?utljiva, ker "konkretna te?a" niti ni tako zelo konkretna v tem primeru ampak je "konkretna" ravno toliko, da omogo?a tak?no stopnjo ob?utljivosti v intervalu pospe?evanja.

Ali druga?e- te?a valjev in ob?utljivost meritlnih naprav sta usklajeni do mere to?nosti in/ali univerzalne uporabnosti.

Nobene umetnosti.

Umetnost je Mona Liza ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.