Skoči na vsebino

M6 BENZ MNENJE


matador

Priporočeno sporočilo

za dizlake ja

ma bencinarji mi nekako ne sedejo

 

Men pa sedejo, za tista 2 litra ve? nimam nobene dizel te?ave, ko pa potegnem ?rto pa je vse en qurc, le da sem v benz ?e vedno bolj ziher.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nakup ni bil smoteren, spet i??em, sem pa se pogovarjal z poznavalcem mazd, tudi servisira, i??em naj od 2006 letnika naprej, ?etudi DPF - 1x pa? gre? na relacijsko da se spuca, druga?e pa ni?ji letniki pogojno, kajti problemi so plo??ice pri ?obah ter sklopka menda, ?e je bilo to menjano potem vse ok.

 

Podlo?ke zamenja? pri Simonu za cca 120?, za sklopko pa nisem sli?al, jaz sem kupil avto pri 120k, zdaj po dobrem letu imam 170k in nisem imel nobenih te?av, sem pa prevetivno zamenjal podlo?ke. Na gorivu pa sem v enem letu privar?eval ?ez 1k?. Sicer sem ?e vseeno zagovornik bencinarjev, oz. bencin+plin, samo takrat ko sem kupoval m6 ni bilo nobene dobre karavanke na bencin na voljo.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e raj?i vozi? bencinarja si kup? bencinarja. Jaz sem stra?no zadovoljen z mojmu mlin?kam na bencin.

 

Sj k ma? pocen servis. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

servis ma? tudi pri nepoobla??encih pocen

 

Pa ne z DSR in MES ! :hudicek::hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.