Skoči na vsebino

12V ?tromarsko vpra?anje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V prikolici sem na?timal LED osvetlitev, in sicer na original 12V napeljavo, ki se transformira v glavni ?tromarski omarici 220V.

Torej priklop je vzporedno na 12V napeljavo, le da sem originalne reflektorske ?arnice ven vzel.

 

Sedaj pa vpra?anje - bi lahko dodal direktno preko stikala in varovalke 12V avto akomulator na 12V izhod? Vpra?anje je ali bi se filal in obenem napajal zgolj LEDice v primeru, ko ni 220V prikolpa (in s tem tudi 12V-ga)?

 

Nisem imel in?trumenta s seboj da bi izmeril napetost in tok na izhodu 12V trafota...

 

To bi bilo na primer primerno, ko gre? s prikolico nekam 'na divje' in uporabi? akomulator za osvetlitev pono?i brez elektrike, poln akomulator bi moral zlahka dr?ati ledice 14 dni - avtodom sistem....

 

Alternativa je imeti posebej polnilec akomulatorja preko 220V priklopljen na akomulator in akomulator priklopiti na LED posebej preko stikala, ampak ?e bi zadeva delovala kot sem narisal je to to, samo ta ?trom ni nedol?en, no?em po?arov....

 

Na primer:

post-2637-1312195192_thumb.jpg

 

in pa osvetlitev:

post-2637-1312195217_thumb.jpg post-2637-1312195230_thumb.jpg post-2637-1312195245_thumb.jpg post-2637-1312195255_thumb.jpg post-2637-1312195278_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

nism preprican,da bo tole delovalo,ker najbrz nimas v prikoli elektrobloka,mas direkt iz 220v na 12v.pri mojem kamperju je tko narejen,da ta EBL prejema strom ali od zunaj 220v ali od alternatorja motorja,kateri potem polni bivalni ali motorni acu.na bivalnega imam potem vezan se inverter 220v ter elektro panel,kjer so vse varovalke in stikala,ter seveda indikatorje napolnjenosti itd

Napisano

nism preprican,da bo tole delovalo,ker najbrz nimas v prikoli elektrobloka,mas direkt iz 220v na 12v.pri mojem kamperju je tko narejen,da ta EBL prejema strom ali od zunaj 220v ali od alternatorja motorja,kateri potem polni bivalni ali motorni acu.na bivalnega imam potem vezan se inverter 220v ter elektro panel,kjer so vse varovalke in stikala,ter seveda indikatorje napolnjenosti itd

 

Saj zato sem v dvomih in pomislim na potreben hisni 220v polnilc akomulatorja poleg....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Trafoti za napajanje ?arnic v prikolicah so ponavadi brez usmerni?kega mosti?ka-ven "pride" izmen?en ?trom.

Mo?no pa da so posodobl zadevo. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Trafoti za napajanje ?arnic v prikolicah so ponavadi brez usmerni?kega mosti?ka-ven "pride" izmen?en ?trom.

Mo?no pa da so posodobl zadevo. :ne vem:

 

ta je enosmeren, to sem pa preveru :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pol pa ne vidim niti ene same te?avice.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pol pa ne vidim niti ene same te?avice.

 

jakost toka za polnjenje?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jakost toka za polnjenje?

 

Pada sorazmerno z napolnenjostjo akumulatorja, bi bla jeba ?e bi bil popolnoma prazen akumulator.

Druga? pa glede na to da bo akumulator poredko laufal da? zraven en mini polnilc, al pa regulacijo od kakega son?nega panela, pa ti sploh nau treba preklapljat, bo vse samo laufalo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pada sorazmerno z napolnenjostjo akumulatorja, bi bla jeba ?e bi bil popolnoma prazen akumulator.

Druga? pa glede na to da bo akumulator poredko laufal da? zraven en mini polnilc, al pa regulacijo od kakega son?nega panela, pa ti sploh nau treba preklapljat, bo vse samo laufalo.

 

Alternativa ja, sicer moram pa najprej tole sprobat ko bo prikola doma, en akomulator, ga nafilam, in pustim prizgane ledice - ce tako drzi 14 dni se sploh ni za sekirat, nafilas doma in peljes....

 

skupaj je trakov 7 x po 3, 2 x po 6 in 1 x 12 LED - do 50 ledic, od tega so glavne 1 x 12 nad vrati zunaj in 2 x 6 v oknu kot glavna lu?.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sam res, a ne bi dal ?e kak?na dva solarna panela na streho pa bi mel ?troma ?e za LCD gledat pa ?e za kej zraven.

33112_1.png

Napisano

Sam res, a ne bi dal ?e kak?na dva solarna panela na streho pa bi mel ?troma ?e za LCD gledat pa ?e za kej zraven.

 

No no saj se ne bom vselil notri....to je za kako smu?anje in divji vikend (Monza :D ) TV je notri zgolj za nujo - dez in podobno, ga ne gledamo toliko. Tako da nuja je lu?, vse ostalo - kurjava fridge, kuhanje pa plin :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sj je vsak hladilnik na plin. sam za delovanje rabi se strom.

 

Ne rabi, vse je na plin, iskra pa na baterijo

 

a hladilnik ma? na plin?

 

plin, strom in 12V

http://www.mixi-caravaning.si/katalog/prod...t_id=1120015212

 

To majo ze dolgo (moja je 2000 letnik)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sj je vsak hladilnik na plin. sam za delovanje rabi se strom.

 

ni res, absorbcijski delajo samo na plin,amonijak, rabi samo baterijo da kresne, po potrebi pa tud 12v za ventilator.

Napisano

Js sem letos vzel kompresorskega, jebesh absorbcijo, sicer pocen, samo hladi pa odvisno od zunanje temperature.

 

KLIK

 

Dela pa na 12-24 in 220 voltov. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To je blo ze not.....pa kr prav pride.

Za camping sva imela pa letos v FRA naravni hladilnik :angry2:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.