Skoči na vsebino

Chip-tuning

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Edini dizel, ki se lahko primerja z MPS je kaksen 535d chipan na 300KM.

 

eh dejte no, mal realnosti prosim :whatever:

 

pomojem da bi ?e z 330xd oz A4 3.0tdi bil komot tm tm nekje...

Napisano

eh dejte no, mal realnosti prosim :whatever:

 

pomojem da bi ?e z 330xd oz A4 3.0tdi bil komot tm tm nekje...

 

:D:D

Kolega ima 335d pa nima za burek.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

:D:D

Kolega ima 335d pa nima za burek.

 

Glej ga no... stock proti stock ne pa to, da ma? ti ?e ?ist upgradanega in ima ziher ?e kakih 300KM al pa ?e kar precej ?ez. Da? 335d ?ipirat pa bo tud imel 320-330KM in preko 600Nm navora.

 

Sej se ne gremo klele nek pissing contest ampak tko kot prav MadMAx bodimo realni ne a tako kot honda?i, ki so ?e vedno prepri?ani, da bolj?ih avtov od Hond ni.

33112_1.png

Napisano

Ne ne sva probala prej, lani jeseni in tud letos spomladi, js mam malo spremenjenega cca 1 teden, tako da so testi povsem realni.

 

Js sem si samo izklopil throttle restrition od 0 do 100 km/h, da nau kake pomote in je ?e taka razlika da dol pade?, SprintBoosterja sploh ne upam vklopit :blush: nobena stvar od teh NE dviguje konjev in navora, ampak samo odpravi tovarni?ko omejitev, ?e bi ?el na valarje bi bla krivulja lep?a in ne bi posko?ila ?ele ko bi se kolesa zavrtela na ve? kot 100 km/h, max power je isti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Glej ga no... stock proti stock ne pa to, da ma? ti ?e ?ist upgradanega in ima ziher ?e kakih 300KM al pa ?e kar precej ?ez. Da? 335d ?ipirat pa bo tud imel 320-330KM in preko 600Nm navora.

 

Sej se ne gremo klele nek pissing contest ampak tko kot prav MadMAx bodimo realni ne a tako kot honda?i, ki so ?e vedno prepri?ani, da bolj?ih avtov od Hond ni.

 

Mazda je zakon :P

Napisano

Mazda je zakon :P

 

Ne pretiravaj, makaronarske makine so zakon. :notworth:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

:D:D

Kolega ima 335d pa nima za burek.

 

No pa poglejmo malo skozi ?tevilke:

BMW // 286 ps, 580 N/m, 0-100km/h 6,0sek, 1/4 mile 13,8 sek

MAZDA // 260 hp, 380 N/m, 0-100 km/h 6,1sek, 1/4 mile 14,1 sek

 

vir: http://www.fastestlaps.com/cars/bmw_335d_e90_facelift.html

http://www.fastestlaps.com/cars/mazda_6_mps.html

 

torej ?e jaz prav vidim avto ki ima ve? konj, navora, bolj?i ?as do 100, 1/4 milje itd... nima za burek!? :huh:

 

Tako kot sem ?e prej napisal...reality check please...da nebomo kot honda forum izpadli :whatever:

Napisano

Nima za burek ker ma tolk stro?kov. :D

 

Ej opa miki, mima zadnjega modela 335D, mislim da je letnik 2005, kar je primerljivo z mojim, novi so itaq adijo.

 

Pa lepo prosim da poi??e? 335D xDrive, ?e bi rad primerjal 1:1.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nima za burek ker ma tolk stro?kov. :D

 

Ej opa miki, mima zadnjega modela 335D, mislim da je letnik 2005, kar je primerljivo z mojim, novi so itaq adijo.

 

Pa lepo prosim da poi??e? 335D xDrive, ?e bi rad primerjal 1:1.

 

Huh, po moje bo? te?ko na?el 335d xDrive, ker ne obstaja vsaj kolikor je meni znano. :ne vem:

 

Pa tudi 335d prej?nje generacije (e46) tudi ni bil narejen. ?ele od leta 2006 v zdaj?nji e90 prefacelift verziji je notri ta oznaka motorja in ima ves ta ?as do danes enako nazivno mo? kot jo je omenil madmax.

 

Upam, da nisem kaj pobrkal glede na to, da nisem glih BMW fan ampak mislim, da je to to.

33112_1.png

Napisano

Pol je pa o?itno z bimemevujem, ker dejansko je kar velika razlika.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

MPS vs "premium"? Dajmo najprej pregledat BMWje:

 

Hmmm, MPS6 vs 335d Poraba je najverjetneje tam tam, zavarovanje tudi, zato sem ju dal skupaj.

Pojdimo na ?vohnej?i model, 330d, kjer sta avta prakti?no enakovredna in je vse odvisno od voznika (njegovih sposobnosti in te?e :hudicek: ).

330xi torej ista konjenica, 4x4 ter celo dosti manj navora pa ni dosti razlike.

Poglejmo BMW performance model izpred desetletja, "predpotopen M3" z 3,2 motorjem. Ki je ?e vedno hitrej?i od katerekoli serijske Mazde. Samo v razmislek.

 

Audi:

A4 2.0 TFSi quattro je malo kruta ker je Audi bistveno ?vohnej?i. Ni pa spet ful razlike, sploh do 100, kasneje se pozna, da ima Mazda 2,3 turbo in ve? navora.

Primerljivo mo?an A4 3,2 FSi quattro je pa spet izena?eno. Razen medpospe?ek se pozna, da je Mazda turbo.

A4 3,0 TDi quattro je jajc. No ni po?asen ampak je David proti Goljatu, kjer zmaga Goljat (MPS6).

In najbolj realna primerjava, MPS6 vs S4 z isto konjenico. Mazda 6 MPS je pa? performance model, S4 isto tako, da sta popolnoma ista klasa, tudi perfomanse so identi?ne. Ne bom prilepil ?esa novej?ega performance ?e od Audija.

 

Nauk: Yavarye, spravljaj se na sebi primerne performance modele ne pa na uboge dizle. :hudicek: To je kot bi se jaz ali Deeyan hvalila, da sva stresla ubogega 1,6 Civica ESi. :harhar: je pa res problem ker Mazda 6 MPS je pa? nekaj između. Ima? ?vohnej hot hatche in potem "presti?no" konkurenco, ki ima pa? ful mo?nej?e avte v tem razredu (M3, S4, RS4). STI ali EVO sta spet tretja klasa. Potem pa ?tudiraj koga bi vzel za direktno konkurenco.

Napisano

Mazda ima k sreci ze dolgo nazaj en tak dober V6 motor. V kaksni MX-3 ali celo 323 gre hitreje od vseh dosedaj zgoraj navedenih :-)

Drugace pa je Mazda3 MPS hitrejsa od sestke, saj je konkretno lazja.

Napisano

Primerjavo MPS vs 330xd bi ?e moral prilepiti, da bi bil Ajvar ?ist zadovoljen, ?e se gre v dvoboje z diesli. Razlike skoraj nobene razen pri medpospe?ku v dolo?enih prestavah, kar pa sploh ni reprezantivno zaradi razli?nega prestavnega razmerja, kjer enmu pa?e ta prestava, pri drugem je pa ?e previsoko zaradi recimo dalj?ega menjalnika.

33112_1.png

Napisano

MPS vs "premium"? Dajmo najprej pregledat BMWje:

 

Hmmm, MPS6 vs 335d Poraba je najverjetneje tam tam, zavarovanje tudi, zato sem ju dal skupaj.

Pojdimo na ?vohnej?i model, 330d, kjer sta avta prakti?no enakovredna in je vse odvisno od voznika (njegovih sposobnosti in te?e :hudicek: ).

330xi torej ista konjenica, 4x4 ter celo dosti manj navora pa ni dosti razlike.

Poglejmo BMW performance model izpred desetletja, "predpotopen M3" z 3,2 motorjem. Ki je ?e vedno hitrej?i od katerekoli serijske Mazde. Samo v razmislek.

 

Audi:

A4 2.0 TFSi quattro je malo kruta ker je Audi bistveno ?vohnej?i. Ni pa spet ful razlike, sploh do 100, kasneje se pozna, da ima Mazda 2,3 turbo in ve? navora.

Primerljivo mo?an A4 3,2 FSi quattro je pa spet izena?eno. Razen medpospe?ek se pozna, da je Mazda turbo.

A4 3,0 TDi quattro je jajc. No ni po?asen ampak je David proti Goljatu, kjer zmaga Goljat (MPS6).

In najbolj realna primerjava, MPS6 vs S4 z isto konjenico. Mazda 6 MPS je pa? performance model, S4 isto tako, da sta popolnoma ista klasa, tudi perfomanse so identi?ne. Ne bom prilepil ?esa novej?ega performance ?e od Audija.

 

Nauk: Yavarye, spravljaj se na sebi primerne performance modele ne pa na uboge dizle. :hudicek: To je kot bi se jaz ali Deeyan hvalila, da sva stresla ubogega 1,6 Civica ESi. :harhar: je pa res problem ker Mazda 6 MPS je pa? nekaj između. Ima? ?vohnej hot hatche in potem "presti?no" konkurenco, ki ima pa? ful mo?nej?e avte v tem razredu (M3, S4, RS4). STI ali EVO sta spet tretja klasa. Potem pa ?tudiraj koga bi vzel za direktno konkurenco.

 

?akte mal, js semsam napisal da kelga s 335d nima za burek, niti ne i??em konkurence niti nisem napisal da je MS6 top shita, al kako se temu zdej re?e.

 

Razen ?e ?esa ..... :blush:

 

 

Pa ?e nekaj ne razumem, original bremze ma mazdi so bolj?e od original na audiju, ki je clo la?ji, ja itak, take bu?e naj prodajajo drugje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

evo narocrn sm na cip tuning pri CSS perfomance. dobim okoli 35KM.

 

pazi na dpf in na servisne 'prepise'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pazi na dpf in na servisne 'prepise'

 

sj bom delal servis na 15t km. tko da mislim ne bo problemov. pa itak mi je reku da kao ni tezav z dpf jem

www.trziskisladoled.si

Napisano

sj bom delal servis na 15t km. tko da mislim ne bo problemov. pa itak mi je reku da kao ni tezav z dpf jem

 

jaz sem fasal check eng na Exeu s prvim boxom ki je bil 100% odprt (tako kot chip tuning) - mixture to poor napaka (ali pa too rich, se ne spomnim ve?), ta sedaj pa je ok. Tako da olje nima veze ?e ti ga zaliva

 

samo preveri kako ti garantira morebiten postopek nazaj in seveda vra?ilo, pol ni panike

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz sem fasal check eng na Exeu s prvim boxom ki je bil 100% odprt (tako kot chip tuning) - mixture to poor napaka (ali pa too rich, se ne spomnim ve?), ta sedaj pa je ok. Tako da olje nima veze ?e ti ga zaliva

 

samo preveri kako ti garantira morebiten postopek nazaj in seveda vra?ilo, pol ni panike

 

dela se dyno prej in potem, ce recimo mi kj ni vsec lahko spremeni. v roku 8 dneh ce mi ne vo tuning vsec lahko grem da mi da original software gor in vrne celotek znesek. mislim da je ferplay

www.trziskisladoled.si

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Torej, kje dobiti dober ?ip oz predelavo prek OBD-ja? Kateri majster je ok?

 

js ti priporocam CSS PERFORMANCE..

www.trziskisladoled.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.