Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

Pred 2 mesecoma sem kupil M6 in par dni nazaj sem sku?al nastavljat vi?ino sprednjih lu?i s stikalom, ki je v kabini, vendar ni odziva... snop lu?i ostane v isti poziciji kot je bil..pogledal sem ?e varovalke, vendar nobena ni pregorela in niti nisem na?el kje bi lahko bla varovalka za te motor?ke...

?udno mi je pa tudi, da lu?ka za nastavljanje snopa nad tistim stikalom v kabini ne sveti...

kje bi lahko bila te?ava??? se mi zdi malo ?udno da bi oba motor?ka pregorela....pomoje je problem v ne?em drugem...

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Ta mehanizem slejkoprej vsem crkne, tako da je vsak trud brez veze.

 

Re?itev je samo zamenjava za nove ?aromete.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ahm...bo zavarovalnica dala nove ;)

 

Se bodo raznbili ? :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

za 1x ?e nisem ni? riktal :) ...ampak slej ko prej bom...sam se mi zdi malo ?udno...se lihm v?eraj nastavljal vi?ino ?arometov, pa kot da sploh ?arometi nebi imeli motor?ka :huh: ...ker za ro?no nastavljanje ima...to je vse mal ?udno...

Vendar pred zimo, ko je hitro tema bo treba nabavit nove ?aromete :D ...

Mazda 6 CD136 TE

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

kje se nahajajo tej motor?ki za dvigovanje in spu??anje ?arometov... to je ?e v lu?i vgrajeno? kje se to to?no nahaja? se da ta motor?ek dol vzet, brez tega da vzame? celo lu? ven?

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

kje se nahajajo tej motor?ki za dvigovanje in spu??anje ?arometov... to je ?e v lu?i vgrajeno? kje se to to?no nahaja? se da ta motor?ek dol vzet, brez tega da vzame? celo lu? ven?

 

Vgrajen v samem ?arometu, popravilo POZABI, ker ponavadi ne crkne motor?ek ampak navoj na sistemu dviga in spusta.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.