Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

delau sem na mazdi mx3 V6 generalko in super laufa in use.... ko pa se pele? po klancu navzdol in pride? na ravno pohodi? gas in za mano je oblak dima..... menjani so bli tefloni, tesnilo glave, tesnila kolektorjeu, tesnilo ventildekla, vodna pumpa, usi val?ki jermenou, jermeni. pa glava je rahlo spu??ena za 0.2 mm in ventili spolerani.

kak?na ideja?? sam sem posumiu batne obro?ke ampak me zanima ?e kak?no mnenje.

hvala :closedeyes:

concept.gif

Napisano

Sajsi verjetno kar zadel... oljni obro?ki ti ?e pu??ajo. Glej, ?e ni velike porabe olje je po moje brez veze rihtat, sploh, ?e je kompresija v valjih normalna.

33112_1.png

Napisano

Ja to znajo bit res obro?ki (zlasti ?e si vse ostalo menjal), meni se je pri prej?njih mazdah dogajalo, ?e sem vozil ve? km navzdol (zaviral z ma?ino v 2.prestavi), potem pa pri?el na ravnino in pohodil, je bil zadaj tak?en efekt kot na formuli1 ko nekomu na ciljni ravnini raznese motor. Ampak po par 100 metrih se je zadeva normalizirala. ?koda da nisi menjal ?e obro?ev! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ja ugotoviu sm da zakadi samo ?e bremzam z motorjom. enako kot pri tebi. a gdo ve ?e gredo bati tudi od uspodaj ven?? nekaterim avtom gre kaj pa ta motor?

concept.gif

Napisano

ja ugotoviu sm da zakadi samo ?e bremzam z motorjom. enako kot pri tebi. a gdo ve ?e gredo bati tudi od uspodaj ven?? nekaterim avtom gre kaj pa ta motor?

 

ojnice mor? pomoj sam iz glavne gredi odvija?it... pomoje...

If in doubt, flat out... 

Napisano

ja to mi je jasn ja sam pr enih autih se to da pr drugih pa ne zj pa nevem ?e bi ?lo tuku k se mi pa glav res neda ?e enkat dol jemat pa use :glare:

concept.gif

Napisano

zazo

koliko ?asa si se zajebaval z menjavo vseh teflonov in tesnil?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

zazo

koliko ?asa si se zajebaval z menjavo vseh teflonov in tesnil?

 

14 dni ker sem ?e navoj ?ponerja na bloku pobrau in je blo velik komplikacij.

concept.gif

Napisano

A niso ti simptomi v domeni teflonov? :blush:

 

ja predn sm teflone menju mi je kadil ?e takrat ko sm ?ou u ovink tak da to nebojo tefloni krivi kr so novi. use mo?no sm menju razn batnih obro?kou torej pomoje bi lahka blo sam ?e to...

concept.gif

Napisano

si pa pravi majstor da si vse to sam delal... jaz tudi kar nekaj sam ?raufam, ampak k motorju pa se glih ne upam spravlat... vsaka ?ast :bravo:

Napisano

Dobesedno mojster pod kozolcem!!! :jupiii:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

hehehe hvala..... sj sm tut jst meu dvome u sebe ko sem jermen gor devou in ko je biu ?as da zalaufam ma?ino..... sam ga ni bol?ga filinga ko enkrat dela? neki tazga in pol ti zalaufa u prvo brez problemou :bravo:

 

 

 

ja glede batnih obro?kou je pa zdej tak ane... olja ne pije skor ni? sam je precej neudobno ko pride? iz kak?nga mal bol strmga klanca na ravnino in mal pohodi? (bognedaj da je ker auto za mano) in ima? dimno zaveso. redno spremljam ole v motorju in ga ni zmanjkalo ?e ni? po pribli?no 600 km. :unsure:

concept.gif

Napisano

ja ugotoviu sm da zakadi samo ?e bremzam z motorjom. enako kot pri tebi. a gdo ve ?e gredo bati tudi od uspodaj ven?? nekaterim avtom gre kaj pa ta motor?

 

Lahko pridem gledat ta podvig ?

Model POZABI jemanje batov ven spodaj, kako jih bo? pa nazaj dal ?

Glavna gred ti je na pot in .....

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Dans sem mehanika mal pocukal za tole... Pravi da lahko da je kak ventil zvit ko ti je dol cuknal...

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Boss  verjetno sta pozabla, da smo morali banke prodat ali zapret ker smo jim pomagali. Tak je EU rekla.    Kitajci tak pomagajo vsem firmam, ki EU oničujejo.   Tudi most na Pelješac so kitajci gradili ceneje, kot bi ga pri sebi. Pa še transport bi blo treba vštet, potem se ve, koliko ga je plačala kitajska vlada, da evropske firme crknejo.   Brez dela, bojo najbolj dolgo uživali penzionisti. Če ne bo dela, ne bo kupne moči....
    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.