Skoči na vsebino

kon?an izdelek kadi =S


Priporočeno sporočilo

delau sem na mazdi mx3 V6 generalko in super laufa in use.... ko pa se pele? po klancu navzdol in pride? na ravno pohodi? gas in za mano je oblak dima..... menjani so bli tefloni, tesnilo glave, tesnila kolektorjeu, tesnilo ventildekla, vodna pumpa, usi val?ki jermenou, jermeni. pa glava je rahlo spu??ena za 0.2 mm in ventili spolerani.

kak?na ideja?? sam sem posumiu batne obro?ke ampak me zanima ?e kak?no mnenje.

hvala :closedeyes:

concept.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to znajo bit res obro?ki (zlasti ?e si vse ostalo menjal), meni se je pri prej?njih mazdah dogajalo, ?e sem vozil ve? km navzdol (zaviral z ma?ino v 2.prestavi), potem pa pri?el na ravnino in pohodil, je bil zadaj tak?en efekt kot na formuli1 ko nekomu na ciljni ravnini raznese motor. Ampak po par 100 metrih se je zadeva normalizirala. ?koda da nisi menjal ?e obro?ev! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja ugotoviu sm da zakadi samo ?e bremzam z motorjom. enako kot pri tebi. a gdo ve ?e gredo bati tudi od uspodaj ven?? nekaterim avtom gre kaj pa ta motor?

 

ojnice mor? pomoj sam iz glavne gredi odvija?it... pomoje...

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A niso ti simptomi v domeni teflonov? :blush:

 

ja predn sm teflone menju mi je kadil ?e takrat ko sm ?ou u ovink tak da to nebojo tefloni krivi kr so novi. use mo?no sm menju razn batnih obro?kou torej pomoje bi lahka blo sam ?e to...

concept.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehehe hvala..... sj sm tut jst meu dvome u sebe ko sem jermen gor devou in ko je biu ?as da zalaufam ma?ino..... sam ga ni bol?ga filinga ko enkrat dela? neki tazga in pol ti zalaufa u prvo brez problemou :bravo:

 

 

 

ja glede batnih obro?kou je pa zdej tak ane... olja ne pije skor ni? sam je precej neudobno ko pride? iz kak?nga mal bol strmga klanca na ravnino in mal pohodi? (bognedaj da je ker auto za mano) in ima? dimno zaveso. redno spremljam ole v motorju in ga ni zmanjkalo ?e ni? po pribli?no 600 km. :unsure:

concept.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja ugotoviu sm da zakadi samo ?e bremzam z motorjom. enako kot pri tebi. a gdo ve ?e gredo bati tudi od uspodaj ven?? nekaterim avtom gre kaj pa ta motor?

 

Lahko pridem gledat ta podvig ?

Model POZABI jemanje batov ven spodaj, kako jih bo? pa nazaj dal ?

Glavna gred ti je na pot in .....

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ha, ha, sem se res zatipkal La Sportiva so. 
    • Kar se tiče prostočasnih športnih copat sem trenutno extremno zadovoljen z znamko On. Copati so res udobni, podplat opravi svoje delo cel dan. Če kdo kupuje naj sproba to znamko.
    • Jaz sem že vsa leta na La Sportiva visokih, pa na salewa nizkih gojzarjih.
    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.