Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

delau sem na mazdi mx3 V6 generalko in super laufa in use.... ko pa se pele? po klancu navzdol in pride? na ravno pohodi? gas in za mano je oblak dima..... menjani so bli tefloni, tesnilo glave, tesnila kolektorjeu, tesnilo ventildekla, vodna pumpa, usi val?ki jermenou, jermeni. pa glava je rahlo spu??ena za 0.2 mm in ventili spolerani.

kak?na ideja?? sam sem posumiu batne obro?ke ampak me zanima ?e kak?no mnenje.

hvala :closedeyes:

concept.gif

Napisano

Sajsi verjetno kar zadel... oljni obro?ki ti ?e pu??ajo. Glej, ?e ni velike porabe olje je po moje brez veze rihtat, sploh, ?e je kompresija v valjih normalna.

33112_1.png

Napisano

Ja to znajo bit res obro?ki (zlasti ?e si vse ostalo menjal), meni se je pri prej?njih mazdah dogajalo, ?e sem vozil ve? km navzdol (zaviral z ma?ino v 2.prestavi), potem pa pri?el na ravnino in pohodil, je bil zadaj tak?en efekt kot na formuli1 ko nekomu na ciljni ravnini raznese motor. Ampak po par 100 metrih se je zadeva normalizirala. ?koda da nisi menjal ?e obro?ev! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ja ugotoviu sm da zakadi samo ?e bremzam z motorjom. enako kot pri tebi. a gdo ve ?e gredo bati tudi od uspodaj ven?? nekaterim avtom gre kaj pa ta motor?

concept.gif

Napisano

ja ugotoviu sm da zakadi samo ?e bremzam z motorjom. enako kot pri tebi. a gdo ve ?e gredo bati tudi od uspodaj ven?? nekaterim avtom gre kaj pa ta motor?

 

ojnice mor? pomoj sam iz glavne gredi odvija?it... pomoje...

If in doubt, flat out... 

Napisano

ja to mi je jasn ja sam pr enih autih se to da pr drugih pa ne zj pa nevem ?e bi ?lo tuku k se mi pa glav res neda ?e enkat dol jemat pa use :glare:

concept.gif

Napisano

zazo

koliko ?asa si se zajebaval z menjavo vseh teflonov in tesnil?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

zazo

koliko ?asa si se zajebaval z menjavo vseh teflonov in tesnil?

 

14 dni ker sem ?e navoj ?ponerja na bloku pobrau in je blo velik komplikacij.

concept.gif

Napisano

A niso ti simptomi v domeni teflonov? :blush:

 

ja predn sm teflone menju mi je kadil ?e takrat ko sm ?ou u ovink tak da to nebojo tefloni krivi kr so novi. use mo?no sm menju razn batnih obro?kou torej pomoje bi lahka blo sam ?e to...

concept.gif

Napisano

si pa pravi majstor da si vse to sam delal... jaz tudi kar nekaj sam ?raufam, ampak k motorju pa se glih ne upam spravlat... vsaka ?ast :bravo:

Napisano

Dobesedno mojster pod kozolcem!!! :jupiii:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

hehehe hvala..... sj sm tut jst meu dvome u sebe ko sem jermen gor devou in ko je biu ?as da zalaufam ma?ino..... sam ga ni bol?ga filinga ko enkrat dela? neki tazga in pol ti zalaufa u prvo brez problemou :bravo:

 

 

 

ja glede batnih obro?kou je pa zdej tak ane... olja ne pije skor ni? sam je precej neudobno ko pride? iz kak?nga mal bol strmga klanca na ravnino in mal pohodi? (bognedaj da je ker auto za mano) in ima? dimno zaveso. redno spremljam ole v motorju in ga ni zmanjkalo ?e ni? po pribli?no 600 km. :unsure:

concept.gif

Napisano

ja ugotoviu sm da zakadi samo ?e bremzam z motorjom. enako kot pri tebi. a gdo ve ?e gredo bati tudi od uspodaj ven?? nekaterim avtom gre kaj pa ta motor?

 

Lahko pridem gledat ta podvig ?

Model POZABI jemanje batov ven spodaj, kako jih bo? pa nazaj dal ?

Glavna gred ti je na pot in .....

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Dans sem mehanika mal pocukal za tole... Pravi da lahko da je kak ventil zvit ko ti je dol cuknal...

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • V nedeljo ji v čast prihodu malemu Oliverju nadel modro pentljo (no drugi so mi jo   )  
    • haha mi tudi s frendi, še twitch streame smo gledal, da smo dobl early access 2 dni prej. Sej ni bad, sploh ko bojo poštimal še par malenkosti do oktobra
    • A to, sploh nisem opazil, da so zabeležli.  Eh mehaniku sem omenil, da se mi med  2 in 3000 obratov pojavi včasih "rezek" zvok pri močnem pospeševanju ponavadi v hrib v drugi in tretji prestavi. Podobno je slišat kot da je izpuh predrt ali kot priAlfah 25 in več let nazaj, ko si jo našpanal do daske.... 😁 Pregledal in izprobal je vse in je vse bp... 🤗 Kako je pa admin napisal na list je pa res bolj čudno in liči na ono s kompresorjem... 🤣😉
    • V "klima" načinu hladi toliko, da zrak ohladi na želeno temperaturo.  Če je temperatura zraka sobe 21 stopinj in nastaviš 21 stopinj, ne rabi hladiti (potrebna moč nekaj 10 W le za vrtenje ventilatorja). Če pri isti temperaturi zraka nastaviš na klimi 17 stopinj hladi toliko, da zrak sobe ohladi na 17 stopinj, v nadaljevanju pa vzdržuje 17 stopinj. (najprej dela na polno - z max nazivno močjo, potem po potrebi, da se vzdržuje temperatura 17 stopinj - odvisno od velikosti sobe in toplote, ki od zunaj preko sten, stropa, tal in oken prehaja v sobo).    V načinu "razvlaževanje" klime ne zanima ciljna temperatura zraka, ampak obstoječa temperatura in temperatura hladilnih reber, ki mora biti dovolj nizka, da na njih kondenzira vlaga (shladiti se morajo na temperaturo rosišča). Po spodnji tabeli je pri 21 stopinjah zraka in neko običajno poletno relativno vlažnostjo 60% dovolj že temperatura reber 12,9 stopinj.      Predvidevam, da se pri razvlaževanju v večini primerov porabi manj energije kot pri intenzivnem hlajenju. Je pa tako kot je rekel skritikrt - tudi hlajenje večino časa tudi razvlažuje.   Še po kmečko: če je soba pri razvlaževanju manj hladna kot pri hlajenju, potem je klima porabila pri razvlaževanju manj energije (moči, amperaže) in obratno.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.