Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Na avtocesti se mi je pri?gala lu?ka za olje, nato se je avto kar na enkrat ugasnil in ne pri?ge ve?. Kontakt lahko pri?gem, motor pa ne. Servis je bil narejen 1000km nazaj in nivo olja je ?e vedno na maximumu tako da me skrbi da ni kak?na huda/draga napaka.

Se morda komu sanja kaj bi lahko bilo narobe, ker bo serviser avto pregledal ?ele jutri.

 

 

Lp, Doman

Napisano

Misli? na karterju, ker zadnji servis je bilo sito na karterju spucano in zamenjane so bile tudi podlo?ke na ?obah.

 

Zeloverjetno se je oljno sito pri ?rpalki zabasalo in je zaribala

 

Napisano

Z avtom se dogajajo zelo ?udne stvari. Avto sem prestavil v peto prestavo in ga porinil naprej, tako da sem lahko videl, da se jermeni lepo obra?ajo. Po tem je avto za?el normalno verglat, vendar se ni hotel pri?gati. Obna?al se je kot da bi mu zmankalo nafte, kljub temu da je nafte dovolj. Pumpo, ki se nahaja v zgornjem levem delu ma?ina sem pumpal, vendar avto ?e vedno ni hotel v?gati. Snel sem cevko za gorivo, dal kontakt, da vidim ?e pumpa sploh dovaja gorivo in tega sploh ne dovaja. Rele pri varovalkah pa se sli?i ko da elektriko do pumpe. Potem sem probal avto pri?gati z rezervnim klju?em in je skoraj v?gal, vendar se je takoj ugasnil.

Ne spomnim pa se, ?e mi je prej tudi utripala rde?a lu?ka, kjer je narisan klju? tudi ko je avto ugasnjen. Je to normalno in ali se komu sanja kaj bi lahko bilo. Sicer bom jutri avto priklopil na ra?unalnik, da vidim kako napako javi.

 

Lp, Doman

Napisano

?e si uspel pumpati tam na filtru in ti je uspelo pritisnit pol je ziher to, da nafte ne dovaja do filtra. Tistga gumba ne more? pritisniti (je ?ist trd), ?e je nafta v sistemu.

 

A si ziher, da ima? nafte v rezervoarju dovolj? ?e si se ravnal po BC-ju in dometu, ki ti ga ponuja in je kazal ?e 100km dometa verjemi, da ti je zmanjkalo nafte.

33112_1.png

Napisano

Sem ga lahko pumpal, ?eprav je bil dokaj trd, ampak ga lahko z enim prstom pumpam. Bo BC-ju mi secer trenutno ka?e cca. 160km in kazalec je na prvi beli ?rti, ker sem ga ?e dostikrat peljal do lu?ke za rezervo.

Kaj pa tista lu?ka (avto v katerem je klju?). Je normalno da pri ugasnjenem avtu utripa?

 

 

 

?e si uspel pumpati tam na filtru in ti je uspelo pritisnit pol je ziher to, da nafte ne dovaja do filtra. Tistga gumba ne more? pritisniti (je ?ist trd), ?e je nafta v sistemu.

 

A si ziher, da ima? nafte v rezervoarju dovolj? ?e si se ravnal po BC-ju in dometu, ki ti ga ponuja in je kazal ?e 100km dometa verjemi, da ti je zmanjkalo nafte.

 

Napisano

 

Kaj pa tista lu?ka (avto v katerem je klju?). Je normalno da pri ugasnjenem avtu utripa?

 

jap, pri vseh mazdah je tako

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Natankaj ene 10 litrov nafte nato pumpaj toliko ?asa, da gumba ne bo? mogel ve? pritisniti pol pa probaj a kresne.

33112_1.png

Napisano

Kresnu je, ampak je takoj ugasnil. Upam, da je ?la v fran?e samo pumpa za gorivo.

Je tista pumpa, ki ima za pumpat sigurno niskotla?na ?rpalka za nafto, ker vem, da imajo avti pumpo goriva ponavadi nekje pri rezervarju.

Pozna kdo koga, ki bi avto priklopil na ra?unalnik v okolici Vrhnike, da ne vozim z vleko avto v Lj. ?

Napisano

Dobil sem eno nizkotla?no ?rpalko od Mazde 2.0 2004 letnik (moja je 2003), vendar se nova ?rpalka razlikuje v tem, da nima zraven pumpice plov?ka oz. neke podobne zadeve ki je pri pokvarjeni pumpi in iz katere je speljan tudi kabel. Nova ima samo en kabel, stara pa dva. Mogo?e kdo ve kaj je razlika in ali jo lahko priklopim da vidim ?e je v pumpi problem.

 

Lp, Doman

Napisano

Ne trudi se brezveze, daj malo gasa in bo zalaufala, samo bo verjetno takoj ko bo? spustil gas ugasnila, ?e je to to, pl pripravi cca 250?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To je to, avto je ?e na avtovleki in na poti do Braneta v kamniku. Upam da bo delala ?e nadaljnih 200.000 km :))

 

Ne trudi se brezveze, daj malo gasa in bo zalaufala, samo bo verjetno takoj ko bo? spustil gas ugasnila, ?e je to to, pl pripravi cca 250?.

 

Napisano

To je to, avto je ?e na avtovleki in na poti do Braneta v kamniku. Upam da bo delala ?e nadaljnih 200.000 km :))

 

Imv ventil? Ce ja te bodo lahko orng ocolal za neki kar sam lahko resis veliko ceneje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Imv ventil? Ce ja te bodo lahko orng ocolal za neki kar sam lahko resis veliko ceneje

 

Kako re?i? zadevo cenej, tko za vsak slu?aj, da vem.

Napisano

Kako re?i? zadevo cenej, tko za vsak slu?aj, da vem.

 

Da ga kupis v navadni avtotrgovini ali mazdasu ala ajvar ki ma mogoce zalogo in menjas sam ali z njim - piece of cake

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Da ga kupis v navadni avtotrgovini ali mazdasu ala ajvar ki ma mogoce zalogo in menjas sam ali z njim - piece of cake

 

Ja to itak, sm mislu, da je kaka druga fora.

Napisano

Mazda je zaribala :unsure::unsure::unsure:

Podlo?ke niso bile zamenjane, ?eprav mi je serviser trdil da jih je zamenjal..

Kdo ve za kak 2.0 motor in koliko okvirno pride, da se popravi motor... ?

 

Na avtocesti se mi je pri?gala lu?ka za olje, nato se je avto kar na enkrat ugasnil in ne pri?ge ve?. Kontakt lahko pri?gem, motor pa ne. Servis je bil narejen 1000km nazaj in nivo olja je ?e vedno na maximumu tako da me skrbi da ni kak?na huda/draga napaka.

Se morda komu sanja kaj bi lahko bilo narobe, ker bo serviser avto pregledal ?ele jutri.

Lp, Doman

 

Napisano

Mazda je zaribala :unsure::unsure::unsure:

Podlo?ke niso bile zamenjane, ?eprav mi je serviser trdil da jih je zamenjal..

Kdo ve za kak 2.0 motor in koliko okvirno pride, da se popravi motor... ?

 

torej je serviser odgovoren?????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Olja je bilo na max. in pri?gala se je lu?ka za olje ???

 

Kje se je pa skrilo? Ne razumem najbolj?.

 

Naj mi en razlo?i.

Hvala

 

?e se zama?i cedilo v karterju, pred oljno ?rpalko, ?rpalka ne more potegnit olja in potem motor dela na "suho" in zariba, tudi ?e je poln motor olja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To mi je jasno. Govora je blo o podlo?kah.

Lp

 

Zaradi podlo?k, ki se "pretegnejo" in ne tesnijo ve? dovolj se za?nejo tam nabirat saje ki jih olje "odplakne"-odnese v karter, kjer zama?ijo cedilo pred oljno ?rpalko in potem je en post vi?je.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.