Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Na avtocesti se mi je pri?gala lu?ka za olje, nato se je avto kar na enkrat ugasnil in ne pri?ge ve?. Kontakt lahko pri?gem, motor pa ne. Servis je bil narejen 1000km nazaj in nivo olja je ?e vedno na maximumu tako da me skrbi da ni kak?na huda/draga napaka.

Se morda komu sanja kaj bi lahko bilo narobe, ker bo serviser avto pregledal ?ele jutri.

 

 

Lp, Doman

Napisano

Misli? na karterju, ker zadnji servis je bilo sito na karterju spucano in zamenjane so bile tudi podlo?ke na ?obah.

 

Zeloverjetno se je oljno sito pri ?rpalki zabasalo in je zaribala

 

Napisano

Z avtom se dogajajo zelo ?udne stvari. Avto sem prestavil v peto prestavo in ga porinil naprej, tako da sem lahko videl, da se jermeni lepo obra?ajo. Po tem je avto za?el normalno verglat, vendar se ni hotel pri?gati. Obna?al se je kot da bi mu zmankalo nafte, kljub temu da je nafte dovolj. Pumpo, ki se nahaja v zgornjem levem delu ma?ina sem pumpal, vendar avto ?e vedno ni hotel v?gati. Snel sem cevko za gorivo, dal kontakt, da vidim ?e pumpa sploh dovaja gorivo in tega sploh ne dovaja. Rele pri varovalkah pa se sli?i ko da elektriko do pumpe. Potem sem probal avto pri?gati z rezervnim klju?em in je skoraj v?gal, vendar se je takoj ugasnil.

Ne spomnim pa se, ?e mi je prej tudi utripala rde?a lu?ka, kjer je narisan klju? tudi ko je avto ugasnjen. Je to normalno in ali se komu sanja kaj bi lahko bilo. Sicer bom jutri avto priklopil na ra?unalnik, da vidim kako napako javi.

 

Lp, Doman

Napisano

?e si uspel pumpati tam na filtru in ti je uspelo pritisnit pol je ziher to, da nafte ne dovaja do filtra. Tistga gumba ne more? pritisniti (je ?ist trd), ?e je nafta v sistemu.

 

A si ziher, da ima? nafte v rezervoarju dovolj? ?e si se ravnal po BC-ju in dometu, ki ti ga ponuja in je kazal ?e 100km dometa verjemi, da ti je zmanjkalo nafte.

33112_1.png

Napisano

Sem ga lahko pumpal, ?eprav je bil dokaj trd, ampak ga lahko z enim prstom pumpam. Bo BC-ju mi secer trenutno ka?e cca. 160km in kazalec je na prvi beli ?rti, ker sem ga ?e dostikrat peljal do lu?ke za rezervo.

Kaj pa tista lu?ka (avto v katerem je klju?). Je normalno da pri ugasnjenem avtu utripa?

 

 

 

?e si uspel pumpati tam na filtru in ti je uspelo pritisnit pol je ziher to, da nafte ne dovaja do filtra. Tistga gumba ne more? pritisniti (je ?ist trd), ?e je nafta v sistemu.

 

A si ziher, da ima? nafte v rezervoarju dovolj? ?e si se ravnal po BC-ju in dometu, ki ti ga ponuja in je kazal ?e 100km dometa verjemi, da ti je zmanjkalo nafte.

 

Napisano

 

Kaj pa tista lu?ka (avto v katerem je klju?). Je normalno da pri ugasnjenem avtu utripa?

 

jap, pri vseh mazdah je tako

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Natankaj ene 10 litrov nafte nato pumpaj toliko ?asa, da gumba ne bo? mogel ve? pritisniti pol pa probaj a kresne.

33112_1.png

Napisano

Kresnu je, ampak je takoj ugasnil. Upam, da je ?la v fran?e samo pumpa za gorivo.

Je tista pumpa, ki ima za pumpat sigurno niskotla?na ?rpalka za nafto, ker vem, da imajo avti pumpo goriva ponavadi nekje pri rezervarju.

Pozna kdo koga, ki bi avto priklopil na ra?unalnik v okolici Vrhnike, da ne vozim z vleko avto v Lj. ?

Napisano

Dobil sem eno nizkotla?no ?rpalko od Mazde 2.0 2004 letnik (moja je 2003), vendar se nova ?rpalka razlikuje v tem, da nima zraven pumpice plov?ka oz. neke podobne zadeve ki je pri pokvarjeni pumpi in iz katere je speljan tudi kabel. Nova ima samo en kabel, stara pa dva. Mogo?e kdo ve kaj je razlika in ali jo lahko priklopim da vidim ?e je v pumpi problem.

 

Lp, Doman

Napisano

Ne trudi se brezveze, daj malo gasa in bo zalaufala, samo bo verjetno takoj ko bo? spustil gas ugasnila, ?e je to to, pl pripravi cca 250?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To je to, avto je ?e na avtovleki in na poti do Braneta v kamniku. Upam da bo delala ?e nadaljnih 200.000 km :))

 

Ne trudi se brezveze, daj malo gasa in bo zalaufala, samo bo verjetno takoj ko bo? spustil gas ugasnila, ?e je to to, pl pripravi cca 250?.

 

Napisano

To je to, avto je ?e na avtovleki in na poti do Braneta v kamniku. Upam da bo delala ?e nadaljnih 200.000 km :))

 

Imv ventil? Ce ja te bodo lahko orng ocolal za neki kar sam lahko resis veliko ceneje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Imv ventil? Ce ja te bodo lahko orng ocolal za neki kar sam lahko resis veliko ceneje

 

Kako re?i? zadevo cenej, tko za vsak slu?aj, da vem.

Napisano

Kako re?i? zadevo cenej, tko za vsak slu?aj, da vem.

 

Da ga kupis v navadni avtotrgovini ali mazdasu ala ajvar ki ma mogoce zalogo in menjas sam ali z njim - piece of cake

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Da ga kupis v navadni avtotrgovini ali mazdasu ala ajvar ki ma mogoce zalogo in menjas sam ali z njim - piece of cake

 

Ja to itak, sm mislu, da je kaka druga fora.

Napisano

Mazda je zaribala :unsure::unsure::unsure:

Podlo?ke niso bile zamenjane, ?eprav mi je serviser trdil da jih je zamenjal..

Kdo ve za kak 2.0 motor in koliko okvirno pride, da se popravi motor... ?

 

Na avtocesti se mi je pri?gala lu?ka za olje, nato se je avto kar na enkrat ugasnil in ne pri?ge ve?. Kontakt lahko pri?gem, motor pa ne. Servis je bil narejen 1000km nazaj in nivo olja je ?e vedno na maximumu tako da me skrbi da ni kak?na huda/draga napaka.

Se morda komu sanja kaj bi lahko bilo narobe, ker bo serviser avto pregledal ?ele jutri.

Lp, Doman

 

Napisano

Mazda je zaribala :unsure::unsure::unsure:

Podlo?ke niso bile zamenjane, ?eprav mi je serviser trdil da jih je zamenjal..

Kdo ve za kak 2.0 motor in koliko okvirno pride, da se popravi motor... ?

 

torej je serviser odgovoren?????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Olja je bilo na max. in pri?gala se je lu?ka za olje ???

 

Kje se je pa skrilo? Ne razumem najbolj?.

 

Naj mi en razlo?i.

Hvala

 

?e se zama?i cedilo v karterju, pred oljno ?rpalko, ?rpalka ne more potegnit olja in potem motor dela na "suho" in zariba, tudi ?e je poln motor olja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To mi je jasno. Govora je blo o podlo?kah.

Lp

 

Zaradi podlo?k, ki se "pretegnejo" in ne tesnijo ve? dovolj se za?nejo tam nabirat saje ki jih olje "odplakne"-odnese v karter, kjer zama?ijo cedilo pred oljno ?rpalko in potem je en post vi?je.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.