Skoči na vsebino

Mazda 6 ne pri?ge


Priporočeno sporočilo

Na avtocesti se mi je pri?gala lu?ka za olje, nato se je avto kar na enkrat ugasnil in ne pri?ge ve?. Kontakt lahko pri?gem, motor pa ne. Servis je bil narejen 1000km nazaj in nivo olja je ?e vedno na maximumu tako da me skrbi da ni kak?na huda/draga napaka.

Se morda komu sanja kaj bi lahko bilo narobe, ker bo serviser avto pregledal ?ele jutri.

Lp, Doman

 

Zdravo!

 

Zanima me kaj ste ugotovili glede va?ega problema, ker pri meni je bil primer podoben!

 

In sicer motorju je "pomoje en lep ?as" primanjkovalo olja, ki sem ga moral dolivati kot tudi mislim da prej?nji lastnik. In ugotovitev je bila, da je bil oljni sito zama?en "ubistvi je ta sito kuril olje" in s tem ni olja dovajal motorju.

 

Zdaj me zanima, ker sem pred?asno ugotovil, kaj je bilo narobe za prekomerno porabo olja, ali bo meni tudi zaribal motor? Je pri?lo s tem do kak?ne druge obrabe v motorju, recimo kak?nih ojni?nih le?ajev, turbine itd.?

 

Hvala za pomo?!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@NoviMazda? - na tvojem mestu bi (preventivno) obiskal enega orng mehankarja, npr. na?ega Pelka in se bo? potem bolj brezskrbno vozil kakor pa ?e le prebere? par objav s foruma in potem v dobri veri fura?, v upanju da bo delovalo na veke vekov. Tak?no je moje mnenje, ti pa naredi kakor te je volja, pa sre?no. :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.