Skoči na vsebino

NA, NB MX-5 in (V)LSD

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

dolgo ?e nisem ni? napisal, ampak upam da mi boste vseeno pomagali. :) ?e so vpra?anja neumna pa me po?ljite na Google, samo bi raje sli?al iz prve roke kot pa da sestavljam ko??ke izjav naklju?nih ljudi s celega neta.

 

Zaenkrat me bolj ko ne informativno zanima par zadev in sicer se ti?ejo prvih dveh generacij MX-5 in LSDja.

 

Najprej tale trditev z Wikipedije:

Typically a visco-differential that has covered 60,000 miles (97,000 km) or more will be functioning largely as an open differential;[citation needed] this is a known weakness of the original Mazda MX-5 (a.k.a. Miata) sports car.

1) Glede na zgornje ima vsaka rabljena Miata nad ~100kkm uni?en LSD, ?e ni bil menjan, seveda? Ali je v praksi druga?e? To namre? pokriva veliko ve?ino primerkov na avto.netu. Kak?ni so kaj stro?ki z materialom in delom tukaj?

 

2) Mogo?e ?isto neumno vpra?anje, ampak sklepam, da se je komu omenjen problem ?e naredil. Koliko ste potem dejansko ?utili razlike v vo?nji? Razumem teorijo, nisem pa ?e imel prilo?nosti vozit RWD z LSD. Vsaj ne da bi vedel ali ?util.

 

3) A se zadevo menja z originalom pa potem ?ez 100kkm jovo na novo ali obstajajo kake pametne alternative?

 

4) Bral sem, da vse MX-petice nimajo LSDja. Sicer se ne spomnim, ampak bilo je govora o razli?nih trgih, motorjih in paketih opreme, tako da sem kar malo zmeden. Mi lahko kdo malce razjasni sliko tukaj? Recimo za slovenski trg pa ?e slu?ajno veste za nem?kega. To mi je u bistvu najbolj pere?e vpra?anje, ker za na? trg verjetno tujci ne vedo razmer.

 

Recimo, da je to, to. Zaenkrat. :)

 

LP,

Oskar

olQpsQr.jpg

Casual Gearheads
: Drones, Trikes and Automobiles / General Youtube Shenanigans

Napisano

samo 1.8 (140 konjev) ima LSD, 1.6 pa nima...

moja ima 1.6 in je motor ok za kruzanje...

zacne pa kar boljs vlect pir 4500rpm, ampak je hrup (4 cilindrska 1.6 prdulja) motec...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Lsd so mele res samo dolo?ene, ni pa res da 1.6 le tega niso imele. In sicer VLSD so mele miate z 1.6 mopedi med leti 90-93, medtem ko pa imajo 1.8 torsen LSD 94-95, od leta 95 do 02 pa imajo torsen typeII. Od leta 03 dalje pa Tochigi Fuji Super LSD. Tako da tudi sama ohi?ja diffov ne pa?ejo z 1.6 na 1.8 ali obratno, oziroma mora? zamenjat ?e polosovine, skoraj da tudi nosilec in ?e nekaj malenkosti.

 

Tukej ma? pa link kjer je use skupaj lepo razlo?eno.

 

LP

Jero

s2k_sig_transition_small.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.