Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pri nizkih obratih (do 2.200-2.500) avto ne vle?e ve?, ?e posebej v klanec se obna?a kot bi zdrsavala sklopka. Tudi speljevanje je te?avno, ko pa dose?e navedene obrate, pa kar stegne.

Naj omenim, da ima 270.000 km in da poraba ni ni? ve?ja kot obi?ajno (6,4-6,6 l/100 km).

Avto stoji na servisu v BTC in ?aka na re?itev.

Pomislil sem na sklopko, a je ta po izjavi serviserja OK, pravtako so pregledali turbino in verjetno ?e kaj, potem pa jim je zmanjkalo idej.

 

Ali je kdo imel podobne te?ave?

Napisano

predpostavljam, da so na servisu pregledali tudi celoten sistem vakuumskih cevk, ki so velikokrat povzro?itelj za podobne te?ave...

 

?e niso, potem predlagam, da se to stori :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

?e je prej delala dobro je verjetno napaka na visokotla?ni ?rpalki za gorivo, tudi pri nas je bila (?e od novega) potem so jo pri Skorn?ku poslali na obnovitev v Avstrijo in nato je bilo veliko bolje. Ni pa poceni ker je DENSO ali DELPHI pumpa, ki jo servisirajo samo na Dunaju.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

po moje so cevke od vakuma...naj jo priklopijo na tester in ?e ne poka?e napak so sigurno krivi vakumi...?e je pumpa slaba bo tester sigurno pokazal napako

www.gistel.si

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Re?itev: res je bila pumpa za gorivo. Obnovljeno Denso pumpo sem kupil na Hrva?kem (Purić, Samobor) za 940?, zmanj?ano za davek (cca 200?), se pravi, da me bo s potjo vred stala okoli 800?, za monta?o pa so mi zara?unali 4 ure dela.

Napisano

Re?itev: res je bila pumpa za gorivo. Obnovljeno Denso pumpo sem kupil na Hrva?kem (Purić, Samobor) za 940?, zmanj?ano za davek (cca 200?), se pravi, da me bo s potjo vred stala okoli 800?, za monta?o pa so mi zara?unali 4 ure dela.

 

mi smo takrat pla?ali za obnovo okoli 700?. Je pa to ?e par let od takrat

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje še dlje. Moja prejšnja Mazda ni bila nikoli pacana s kakršnokoli svinjarijo, je bila skos parkirana zunaj pod milim nebom, 270kkm in 11 let pa razen rahle površinske rje ni bilo nič drugega. Edino kar je rja pojedla so bili kovinske zaščite zadnjih amortizerjev, ampak tisto ne bi zaščitila ta packarija. Tko al tko pa je pri teh letih/kilometrih skoraj to že potrošni materjal
    • Dvomim, pravi da pod obremenitvijo slabo potegne... v vrhniški klanec. Takrat je samo za božat po kolenu. 
    • Ne samo to, Kitajci skoraj ne prodajajo rabljene, ker jih nihče ne kupi. Vedo, da je to crap in dokler je v garanciji ok, pol pa smetišče kliče. Ne pričakovat, da bo v EU pa nekdo kupil rabljenega kitajca brez podpore in rezervnih delov.   Aja pa še to, tale trik s fiktinimi registracijami... ti avti ki so registrirani in zdaj ekološko počivajo nerabljeni, sploh nimajo notri ne baterij in navadno tudi elektromotorjev ne. Se pravi so stroški izdelave tako nizki, da enostavno samo s subvencijami države zaslužijo. Kitajc je lopov, zapomnite si to.    Sicer je pa možakar lepo povedal kaj si misli o kupcih kitajskih avtov in ima kar prav.   Ko kupiš, kitajski tekstil, orodje, tehniko so navadno zneski tako nizki, da se ni glih za sekirat, če se nategneš, pri avtu pa četudi stane "samo" 15k€ je pa to velik udarec, če ugotoviš, da si se nategnil.
    • Te čisto razumem. Ampak za tak avto res ne morem dat realne cene, ker ne vem kakšna je 😐 Imam ga enajsto leto. In kolikor sem dal takrat zanj, je realno odslužil in je potem za na odpad.  Ampak po drugi strani se pa z njim boljše pelješ kot z novim avtom za 30 - 40 tisoč.
    • In vožnja 110/uro po avtocesti.😊 Verjamem.Sicer pa gre jutri naročit avto To je rešeno. Bobvsaknimelnv redu, moderen motor v avtu. Če bi hotel starega bi obdržal 6-ko. Sem ga moral podučiti, ker o benzinarjih ni imel pojma. Mi bo še hvaležen. 😉 To je že drugi, ki sem ga rešil. Prvi čaka na svojo cx30 - x186  naš bobnar. Hočejo imeti pač najboljše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.