Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pri nizkih obratih (do 2.200-2.500) avto ne vle?e ve?, ?e posebej v klanec se obna?a kot bi zdrsavala sklopka. Tudi speljevanje je te?avno, ko pa dose?e navedene obrate, pa kar stegne.

Naj omenim, da ima 270.000 km in da poraba ni ni? ve?ja kot obi?ajno (6,4-6,6 l/100 km).

Avto stoji na servisu v BTC in ?aka na re?itev.

Pomislil sem na sklopko, a je ta po izjavi serviserja OK, pravtako so pregledali turbino in verjetno ?e kaj, potem pa jim je zmanjkalo idej.

 

Ali je kdo imel podobne te?ave?

Napisano

predpostavljam, da so na servisu pregledali tudi celoten sistem vakuumskih cevk, ki so velikokrat povzro?itelj za podobne te?ave...

 

?e niso, potem predlagam, da se to stori :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

?e je prej delala dobro je verjetno napaka na visokotla?ni ?rpalki za gorivo, tudi pri nas je bila (?e od novega) potem so jo pri Skorn?ku poslali na obnovitev v Avstrijo in nato je bilo veliko bolje. Ni pa poceni ker je DENSO ali DELPHI pumpa, ki jo servisirajo samo na Dunaju.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

po moje so cevke od vakuma...naj jo priklopijo na tester in ?e ne poka?e napak so sigurno krivi vakumi...?e je pumpa slaba bo tester sigurno pokazal napako

www.gistel.si

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Re?itev: res je bila pumpa za gorivo. Obnovljeno Denso pumpo sem kupil na Hrva?kem (Purić, Samobor) za 940?, zmanj?ano za davek (cca 200?), se pravi, da me bo s potjo vred stala okoli 800?, za monta?o pa so mi zara?unali 4 ure dela.

Napisano

Re?itev: res je bila pumpa za gorivo. Obnovljeno Denso pumpo sem kupil na Hrva?kem (Purić, Samobor) za 940?, zmanj?ano za davek (cca 200?), se pravi, da me bo s potjo vred stala okoli 800?, za monta?o pa so mi zara?unali 4 ure dela.

 

mi smo takrat pla?ali za obnovo okoli 700?. Je pa to ?e par let od takrat

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ko je govora o kitajcih...nič ne rečem...samo omenil bi rad...poprodajna oskrba-servis,dobavljivost rezervnih delov,cene le teh,garancija,čas do dobave rezervnega dela itd... Ker ne kupiš le artikla,ampak tudi poprodajno oskrbo.
    • A ti pa glavo v pesek, al kako se gre ta igrica? Sam eno stvar mi povej pa bodi pošten... a si upaš zdajle kupit 2-3 leta star kitajski avto? Kaj pa toliko star japonski, evropski, korejski? 
    • Recimo ,če že govorimo o Kitajcih. Kolega iz banda se ubada z brizganjem plastike. Do sedaj je imel vedno ali italijanske ali nemške stroje. Sedaj je dobil odlično ponudbo neke Kitajske firme za tretjino cene kot so te evropske.Res je bil do tega  skeptičen (do vsega kitajskega) a sedaj, po le dveh mesecih uporabe pravi,da je stroj vesoljsko leto pred temi evropskimi. Dela tišje, hitreje in je veliko manjši kot prejšnji. Sedaj je nabavil od iste firme še striček za  tiskanje zlatega tiska. Ne more ga prehvaliti. Pri nas v slo stane tak stroj 4500€, on je dal zanj 750€ ---skupaj z prevozom iz Kitajske in carino ga je prišel 1500€.;Pripeljali so mu ga pred hišo. Tako,da jih ni za odpisati--- na vseh segmentih. 
    • Zdravo. Poročam naprej... Po nasvetu nekoga, glave nisem dal poravnati (nasvet je bil, da glave ni potrebno poravnati, če avto ni zakuhal ali kaj podobnega) in sem z endoskopsko kamero sedaj preveril cilindre, s katero sem videl, da je na 3 batih vidna tekočina (antifriz). Torej, ker glava ni bila poravnana sedaj v 3 celindre sedaj vleče antifriz, kar povzorča pokanje, ki se sliši podobno kot napačni vžig... Stanje v enem od cilindrov:   Čaka me torej ponovitev vaje, s tem da ne rabim sedaj jemati ven batov.   Vseeno hvala vsem za nasvete!
    • Enako. Mislim,da je vse skupaj eno pretiravanje. Čudno,da ni opazil še plastik. 🤔
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.