Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

pozdravljeni imam mazdo 6 letnik 2003 136 KM imam pa slede? problem ko se peljem v peti prestavi pri 3000 obratih avto izgubi mo? in ne vle?e ve? kadi se pa tudi ?RN dim v?asih se to zgodi tudi ?e vozim z ni?jo prestavo in z 2500 obrati zamenjan je bil merilec pretoka zraka o?i??en arg ventil vse cevi turbina je tud ok je pa res da ko smo dali ?obe na ampule da je ena imela preve? povratka zanima me ?e kdo kaj ve kaj bi ?e lahko bilo! hvala za odgovore :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem imel na moji vse ?tiri injektorje na testiranju, pa od ?tirih je bil eden dober in je avto ?ol ?isto normalno edino ropotal je kot traktor in malo ve? spil...tako da lahko injektor po moje izklju?i?. jaz bi na tvojem mestu proval izklopiti EGR ventil, tako da na cev da? plo??ico da se ti on ob?asno ne zatika, drugo stvar ki sem se spomnil, je da pogleda? nepovratni ventil ki je pod plasti?nim pokrovom motorja, ponavadi zaradi visoke temperature plastika se strdi in po?i...drugo mi pa trenutno ne pride na pamet..

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne po vrhu motorja tik mimo injektorjev gre ena cevka od vskuma in imas vmes en nepovratni ventil iz plastike ki ??asoma prepari, ?e ti je sumljiv vzami ga dol in namesto njega da? en kos bakrene cevi in vse dela ok...sem jaz na mojmu imel isti problem in sem ga tako re?il..

 

evo sem na?el ?e slikice:

 

post-6180-1314887787_thumb.jpg

post-6180-1314887849_thumb.jpg

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

IMV ima funkcijo samo v prostem teku, med vo?njo ga ne rabi in se lahko fura? z izklopljenim.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam tudi Densove ?obe, pred ?estimi meseci sem imel tudi jaz problem z dvemi ?obami, pa sem jih na spletu iz anglije kupil dve rabljeni in mi delajo super, zdaj mi gre spet po?asi h vragu ena od mojih original tako da bo treba spet v nakup. Ma takrat sem nakaj iskal pa menda je par ljudi ki renovira denso ?obe v Sloveniji, provaj malo pobrskati po netu.

 

za obnovo Denso ?ob provaj poklicati:

B-INNOVA D.O.O. SERVIS VOZIL

Telefon: 05 / 1820820

GSM: 051 / 820820

http://www.b-innova.si

 

Danes sem se lotil ?istiti filter v rezervarju od goriva in ko sem ga povlekel ven me je skoraj kap, na njemu je bilo za celo pest smeti. Sicer ima avto 180.000 km in ga pred mano ni noben tikal, ampak vseeno se mi zdi pretirano umazano "?koda da nisem slikal". Po kon?anem ?i??enju je avto spet za?el vle?t kot v?asih in ne kadi ve?, prej pa je vlekel dosti slab?e in kadil...poglej tudi ti na tvoji mazdi, ker te ni? ne stane in zgubi? vse skupaj uro dela.

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam tudi Densove ?obe, pred ?estimi meseci sem imel tudi jaz problem z dvemi ?obami, pa sem jih na spletu iz anglije kupil dve rabljeni in mi delajo super, zdaj mi gre spet po?asi h vragu ena od mojih original tako da bo treba spet v nakup. Ma takrat sem nakaj iskal pa menda je par ljudi ki renovira denso ?obe v Sloveniji, provaj malo pobrskati po netu.

 

za obnovo Denso ?ob provaj poklicati:

B-INNOVA D.O.O. SERVIS VOZIL

Telefon: 05 / 1820820

GSM: 051 / 820820

http://www.b-innova.si

 

Danes sem se lotil ?istiti filter v rezervarju od goriva in ko sem ga povlekel ven me je skoraj kap, na njemu je bilo za celo pest smeti. Sicer ima avto 180.000 km in ga pred mano ni noben tikal, ampak vseeno se mi zdi pretirano umazano "?koda da nisem slikal". Po kon?anem ?i??enju je avto spet za?el vle?t kot v?asih in ne kadi ve?, prej pa je vlekel dosti slab?e in kadil...poglej tudi ti na tvoji mazdi, ker te ni? ne stane in zgubi? vse skupaj uro dela.

 

V rezervoarju verjetno mislis na pumpi pod zicom?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.