Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ja pod zadnjim sede?em, ma ni pumpe samo plov?ek in sito. Ma na situ bi moral biti en ?ep, ki ga na mojem avtu ni bilo in so skozi tisto luknjo hodile smeti v filter pri motorju. Zdaj sem tisto luknjo zapru z vijakom tako da ne morejo smeti ve? mimo filtra...upam da bo mir.

 

?e ki svojih slik nimam, bom dal par slik ki sem na?el na italijanskem forumu...moj filter je bil ?e slab?i od tega na sliki :P

post-6180-1315509565_thumb.jpg

post-6180-1315509594_thumb.jpg

post-6180-1315509612_thumb.jpg

post-6180-1315509630_thumb.jpg

post-6180-1315509653_thumb.jpg

www.gistel.si

Napisano

ej batko res ti ful hvala bom tud to pogledal sam moram pa tud ?obo zrihtat ker ko smo jo dal na ampule je na prvi ?obi nafta ?e cez ampulo tekla na drugih je pa komaj do ampule pri?la tko da jutri bom takoj poklical podjetje za katero si mi dal link pa res upam da bodo lahko ?obo popravili :bravo::bravo:

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

na tisto firmo za katero si mi ti dal link rabil so pa ene tri dni k jih baje dobijo iz italije obnovljene seveda pa ?e tri mesce garancije dobi?

 

Kaj zdaj vle?e avto normalno? Kako je z kajenjem?

www.gistel.si

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

jst imam pa prav druga?en filter kot je tam na slikah, v bistvu je posoda ki je poto?ena v gorivo, in noter vle?e nafto noter,pa ?e to ima deljeno, tako da ne vle?e ?isto iz dna posodice. Je bila pa na dnu posode sluz cm na debelem.

Napisano

jst imam pa prav druga?en filter kot je tam na slikah, v bistvu je posoda ki je poto?ena v gorivo, in noter vle?e nafto noter,pa ?e to ima deljeno, tako da ne vle?e ?isto iz dna posodice. Je bila pa na dnu posode sluz cm na debelem.

 

CD143?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ej kako ti je ratalo pokrov od?ravfat tam pod zadnjim sede?em? namre? tast je neki se igrov in je naliv dizla, sicer ne velik, ampak tolk da je avto trokeru in smo probal tist pokrov od?ravfat, da bi tank spraznil, ampak ni ?lo. pa ?e grdo sm se porezu zaradi ostrega pleha tm okol

Napisano

lesena palica, kladivo, nekajkrat udari?, potem gre na roke..

 

je blo tut to probano, sam je res ornk prjel. sm mislu da je kak?na druga fora.

no za drugi? vem, da je potrebno nmal ve? energije ulo?it, pa tasta poslat takrat po pri (picajzl da te srat prime) :D

Napisano

ne,120 DPF. Bom prilo?il slike.

 

Jap, je malo modificirano, pa vendar mora? povle?t ?e tisto cev pa plastiko, ki je pritrjena na dveh plasti?nih ?tiftih.. spodaj je pa cedilce- mre?ica, ki jo mora? spucat.. vsaj tko mislim...... :unsure:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.