Skoči na vsebino

Mazda 5 - drsna vrata se ne odklepajo / zaklepajo, motor v nizkih obratih trese...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

Sem nov na forumu in najprej vse prav lepo pozdravljam. Sem nov lastnik Mazde 5 (par dni) in bi za vas, ki se na Mazde bolj spoznate imel par vpra?anj. Je 1.8 bencinar, letnik 2005 in ima 170.000km, kot dodatno ima vgrajeno ?e plinsko napravo.

Najprej bi vas prosil za nasvet katerega serviserja izbrati na recimo relaciji primorska - Ljubljana? Ni nujno da je poobla??en, lahko je tudi kak mojster za Mazde (opcija je tudi Italija).

Najprej moram re?iti problem z levimi drsnimi vrati. Delovala so sicer normalno, kak?en dan nazaj pa so za?ela nagajati in sicer se pri centralnem odklepanju vozila ne odklenejo. Na desnih vratih se pomi?ni gumb na notranji strani nad kljuko pomakne nazaj, tako, da je vidna rde?a markacija in vrata so odklenjena. Na levih pa se ta gumb ne premakne in vrata ostanejo zaklenjena. ?e gumb ro?no premaknem, se vrata normalno odprejo. Podobno je tudi z zaklepanjem - ?e jih ro?no odklenem, se pri centralnem zaklepanju ne zaklenejo. Se pa vsake toliko zgodi, da mehanizem "zagrabi" in vrata delujejo. Kaj bi lahko bilo in kak?en je stro?ek? Je mogo?e samo motor?ek mehanizma? Sem ve?? "?ravfanja" in mi ni problem podreti stvari, le zanima me, ?e se mi spla?a ali raje dam na servis.

Druga stvar je tresenje celega avta v prostem teku. Po ob?utku se mi zdi kot da ima prenizke obrate v prostem teku. Mi je pa prej?ni lastnik rekel, da je "normalno" saj je tudi njega na za?etku motilo ampak so mu baje na servisu rekli, da ni ni? narobe in da pa? tako je... Nekje sem sli?al, da naj bi bilo potrebno pri delovanju na plin prosti tek malce "zvi?ati". Nisem siguren kako tale sistem, ki je vgrajen deluje, je pa dejstvo, da trese tudi na bencinu.

Od drobnarij me pa zaenkrat moti:

- da se svetilnost displeja / prikazovalnika / zaslona ali kakorkoli se ?e imenuje stvar nad avtoradijem ob vklopu lu?i mo?no zmanj?a in je podnevi prakti?no neuporaben. Obstaja re?itev?

- ?e zaradi otrok, ki so zadaj pri sebi vklju?im gumb da onemogo?im uporabo stikal za dviganje in spu??anje stekel, prav tako tudi sam ne morem upravljati z ostalimi okni. Ni ravno logi?no ane? Pri vseh ostalih avtomobilih ki sem jih imel, sem lahko ?e vedno nadziral vsa okna. Re?itev?

- ne najdem kak?nega aux vhoda v avtoradio. Je pa navaden na 1 CD. Otroci imajo celo kolekcijo, ki je se je prej predvajala iz 6 cd changerja. Sedaj bi pa rad zvezal en mp3 predvajalnik recimo. Je kak?na opcija?

 

Toliko zaenkrat. Se pa ?e v naprej zahvaljujem za odgovore in pomo?!

Napisano

Za stekla je tako pri mazdi normalno. Ko nima? "zaklenjenih" stekel ti lahko premia? vsa ostala ?

Namesto CD-ja se lahko vgradi Anycarlink, kamor da? SD kartico z mp3-JI, ALI PA usb KLJU? Z mp3-JI, poceni in odli?na zadeva.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Glede svetilnosti displaya sta mo?nosti dve (odvisno od modela). Na levi strani ?tevcev armaturke ima? pal?ko s katero regulira? svetilnost in s pritiskom nanjo spro?i? dnevno osvetlitev ali no?no katero lahko ?e dodatno regulira?. ?e tega nima? je mo?nost z enim gumbom zraven centralnega displeya - sicer ti pa ve? pi?e v samih navodilih.

 

kolk obratov pa ima motor v prostem teku, ko ti trese? A ko laufa na plin tudi trese in ali je ?tevilo obratov enako kot na plinu?

33112_1.png

Napisano

Hvala za odgovore!

Da ?e odgovorim:

Ko nima? "zaklenjenih" stekel ti lahko premia? vsa ostala ?

Ko nimam s tipko "zaklenjenih" stekel lahko premikam vsa stekla v avtu. Ko pa s tipko zaklenem

lahko v tem primeru premikam samo svoje steklo. Kot re?eno pa je navada pri ostalih avtomobilih bila,

da lahko ?e vedno voznik premika vsa stekla ?eprav jih imajo ostali "blokirana".

Kje pa priporo?ate nakup / vgradnjo Anycarlink-a? Cena?

 

Glede svetilnosti displaya sta mo?nosti dve (odvisno od modela). Na levi strani ?tevcev armaturke ima? pal?ko s katero regulira? svetilnost in s pritiskom nanjo spro?i? dnevno osvetlitev ali no?no katero lahko ?e dodatno regulira?. ?e tega nima? je mo?nost z enim gumbom zraven centralnega displeya - sicer ti pa ve? pi?e v samih navodilih.

Tole s pal?ko bom ?e probal ?im pridem domov.

 

kolk obratov pa ima motor v prostem teku, ko ti trese? A ko laufa na plin tudi trese in ali je ?tevilo obratov enako kot na plinu?

Brez in?trumenta ali stroboskopa te?ko re?em ampak na u? na ?tevcu okrog 700? Trese tako na plin kot na bencin in obrati so bolj ali manj isti na eno ali drugo gorivo. Po ob?utku pa se mi zdi, da so mogo?e prenizki?

Kaj pa nosilci motorja? Je mo?no da je kak gumi nosilec fu??

Hvala ?e enkrat!

Napisano

Hvala za odgovore!

Da ?e odgovorim:

 

Ko nimam s tipko "zaklenjenih" stekel lahko premikam vsa stekla v avtu. Ko pa s tipko zaklenem

lahko v tem primeru premikam samo svoje steklo. Kot re?eno pa je navada pri ostalih avtomobilih bila,

da lahko ?e vedno voznik premika vsa stekla ?eprav jih imajo ostali "blokirana".

Kje pa priporo?ate nakup / vgradnjo Anycarlink-a? Cena?

Tole s pal?ko bom ?e probal ?im pridem domov.

Brez in?trumenta ali stroboskopa te?ko re?em ampak na u? na ?tevcu okrog 700? Trese tako na plin kot na bencin in obrati so bolj ali manj isti na eno ali drugo gorivo. Po ob?utku pa se mi zdi, da so mogo?e prenizki?

Kaj pa nosilci motorja? Je mo?no da je kak gumi nosilec fu??

Hvala ?e enkrat!

 

Mogo?e bi lahko samo malo dvignil ?tantgas, ?e pri 750-800 dela vse ok....obremenitve danes so velike pri mirovanju, elektrika, klima, xeon, etc etc....

 

Kdaj si pa sve?ke oz so bile menjane in katere so?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Probaj z gasom malce dvignit obrate, da simulira?, kja se dogaja recimo pri 800 al pa 850 obratih. ?e tam ne trese jih pa? rahlo dvigne?, ?e ne pa res zna biti kak nosilec motorja fu?, lahko pa tudi kaka izravnalna gred ali pa le?aj.

33112_1.png

Napisano

Sem se ravno spomnil - moja Mazda5 CD143 GTA je imela vpoklic - menjava vijakov nosilca motorja, ker so baje pokal

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Moja M5 tut mal trese v leru! edin kadar klima na full laufa ne! in je to normalno!!! moja je vedno na Mazda servisu, pa so rekli da je normalno

Mam pa isto kot ti 1.8 in LPG

 

Za musko je lahko re?itev tudi FM m3 player: gre? na dealextreme.com pa jih ma? za par evrov!

 

Stekla: pa? japon?ki so si tole z varnostjo stekel tako zamislili. edino na vozni?ki strani pa more delat, tudi ko ima? vklopljeno varovalo!

Glede ovsetlitve se pa strinjam! ?e je mo?no sonce ,se ni? ne vidi ... ahhh spet ti japon?ki :))

PS: ti jo samo redno servisiraj in gasa......

Napisano

Hvala vsem za odgovore!

Na levi strani ?tevcev armaturke ima? pal?ko s katero regulira? svetilnost in s pritiskom nanjo spro?i? dnevno osvetlitev ali no?no katero lahko ?e dodatno regulira?.

Probal sem vrtet pal?ko in sicer lahko nastavljam jakost svetlobe ko so lu?i pri?gane, vendar na max ni dovolj svetlo, da bi se display lepo videl. Pritisk na pal?ko pa pri meni ?al nima nobenega vpliva. Dejstvo je, da ko so lu?i ugasnjene je osvetlitev zaslona zelo intenzivna in je lepo viden, vendar se mo?no zmanj?a ?im pri?gem lu?i.

Ne vem, to mi ni v?e?.

 

Kar se tresenja ti?e sem pa probal dvignit plin in tresenje izgine komaj nekje pri 1800 obratih. Do teh obratov pa se ?uti malce tresenja, kot bi se motor "opotekal". Na vi?jih obratih pa lepo te?e. Kot je vido23 omenil, da je to " normalno" sem tudi sam iz razli?nih ust sli?al, da naj bi bilo res "normalno". Kaj pa vi mislite? Meni se to sploh ne zdi "normalno" :) Noben avto mi ni tako tresel... ?e dobro, da ga vozi ?ena, ker bi pomoje druga?e obolel...

 

Naro?il se bom na servis in naj vseeno malce pogledajo kako in kaj.

Aja - pa ?e za nasvet glede servisa bi vpra?al: katerega serviserja izbrati na recimo relaciji primorska - Ljubljana? Ni nujno da je poobla??en, lahko je tudi kak mojster za Mazde (opcija je tudi Italija).

Napisano

Na servis in naj ga pregledajo in ?e bojo rekl da je normalno pa malce "popizdi" za pultom... Pr VW servisu je zmer pomagal da si noru in jim je potem ratal kake ?ude?ne popuste in opravi?ila iz lukenj vle?t...na mazdinmu ?e nisem probov :closedeyes:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
    • Katerga avta? A ni to SUV al nek crossover?    @tommzy tole moraš razumet v kontekstu, saj se je pred nekaj časa ravno v tej temi našel en uporabnik, ki je dejansko iskal dlako v jajcu in bil hud na vse, ki niso našli enakih napak na svojih CX-30 kah. Ja, gledalo se je med drugim a so plastične obrobe na kolotekih dovolj ravne in iskalo kot pod katerim sej e mogoče celo videla kaka mikroskopska nepravilnost. Ja pa ta uporabnik je bil dejasnko hud na vse, ki se niso strinajli z njim, kot da so slabovidni če tega ne opazijo in si ni dal dopovedat, da je možno, da samo to on opazi ali pa celo, da je mogoče res ampak le na kakšni CX-30.   Ja blo je res naporno z njim, tako da tole kar ti pišejo je samo ohranitveni manever, da kdo ne popizdi, ker mu je dojadilo poslušat jamranje in blatenje čez CX-30. Pri tem roko na srce imaš tudi ti določene "napake", ki to sploh tudi niso, ampak so zgolj pomanjkanje vedenja o tem kako določene stvari delujejo - recimo primer dometa, ki se spreminja.
    • Sem gledal en video na YouTube kako so (mislim da BYD)en avto naklučno izbrali in ga popolnoma razstavili in ugotovili da je bolje in kvalitetneje sestavljen kot marsikateri od zvenečih EU znamk s tem, da je pri tem tudi 20-30%cenejši.... 🤔 Vse Kitajci, ki sem jih do sedaj vozil so po domače za hrbteničarje.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.