Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

torej mam mazdo 3 1.4 ZJ motor. Zjutraj ko je hladen motor oz. stoji avto 8-9h pridem v avto da obrnem klju? v?ge nato parkrat poka?lja na 500 obratih in crkne, vzemem in dam kontakt takoj za tem in kresne v trenutku in dela ko ?us kot da se ni ni? zgodilo. to se je za?elo ne postopoma ampak kar eno jutro XY. kak?na ideja oz znana hiba teh motorjev? trenutno sm pogledu sve?ke ki majo za sabo 40.000km,spucu loputo in malo pogledu konektorje. pumpa goriva se lepo sli?i in avto gre ko strela.

Napisano

torej mam mazdo 3 1.4 ZJ motor. Zjutraj ko je hladen motor oz. stoji avto 8-9h pridem v avto da obrnem klju? v?ge nato parkrat poka?lja na 500 obratih in crkne, vzemem in dam kontakt takoj za tem in kresne v trenutku in dela ko ?us kot da se ni ni? zgodilo. to se je za?elo ne postopoma ampak kar eno jutro XY. kak?na ideja oz znana hiba teh motorjev? trenutno sm pogledu sve?ke ki majo za sabo 40.000km,spucu loputo in malo pogledu konektorje. pumpa goriva se lepo sli?i in avto gre ko strela.

 

kak?en slab bencin,lahko ga ka?na vlaga morda jebe :whatever: ,a kdaj v?asih dlje ?asa rabi da v?ge?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

a kdaj dlje ?asa vergla preden zalavfa. npr.meni se ob?asno zgodi kadar ga samo prestavim nekam ,ali da ga pohodim in potem takoj ugasnem avto,ob naslednem v?igu dlje ?asa vergla,ampak potem dela vse ok. ?e je tako ,sem spra?eval ?e po servisih,nadgrajeval software,in tudi po menjavi sve?k ni bilo druga?e. Baje se ne da tega odpravit :ne vem: mene ne moti ,dokler avto potem gre tako kot mora. Poskusi pa zamenjat sve?ke ob servisu(niso drage ?e jih sam nabavi?),zra?ni filter si menjal kdaj, probaj avto malo preterat kakih 100km bodi malo bol grob z gasom in obrati.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

sam ko pravi? da v drugem ?usu v?ge - to je tipi?en sindrom benz pumpe...ne vem za trojko ampak po moje se tudi ?ele v?ge pumpa z v?igom in ne kontaktom - could be wrong

 

probaj dat kontakt, obrni klju? in v momentu ko avto zavergla ugasni, po?akaj par sekund in probaj normalno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mo?no tudi da ima? z elektriko te?ave, da ti kej prebija, se pravi poleg sve?k bi jaz preveril ?e v?igalne kable (?e je potrebna menjava, majhen stro?ek).

 

?e pa gre avto kot strela, pol je to dober znak, in si bom ?e sam kupil tak?nega! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

a kdaj dlje ?asa vergla preden zalavfa. npr.meni se ob?asno zgodi kadar ga samo prestavim nekam ,ali da ga pohodim in potem takoj ugasnem avto,ob naslednem v?igu dlje ?asa vergla,ampak potem dela vse ok. ?e je tako ,sem spra?eval ?e po servisih,nadgrajeval software,in tudi po menjavi sve?k ni bilo druga?e. Baje se ne da tega odpravit :ne vem: mene ne moti ,dokler avto potem gre tako kot mora. Poskusi pa zamenjat sve?ke ob servisu(niso drage ?e jih sam nabavi?),zra?ni filter si menjal kdaj, probaj avto malo preterat kakih 100km bodi malo bol grob z gasom in obrati.

 

hja sve?ke lahko menjam f.zraka mam od k&n in ga redno perem, kar se pa ti?e bit grob 100km bi prej reku da bi lahko biu ne?en z njim 100km :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.