Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

torej mam mazdo 3 1.4 ZJ motor. Zjutraj ko je hladen motor oz. stoji avto 8-9h pridem v avto da obrnem klju? v?ge nato parkrat poka?lja na 500 obratih in crkne, vzemem in dam kontakt takoj za tem in kresne v trenutku in dela ko ?us kot da se ni ni? zgodilo. to se je za?elo ne postopoma ampak kar eno jutro XY. kak?na ideja oz znana hiba teh motorjev? trenutno sm pogledu sve?ke ki majo za sabo 40.000km,spucu loputo in malo pogledu konektorje. pumpa goriva se lepo sli?i in avto gre ko strela.

Napisano

torej mam mazdo 3 1.4 ZJ motor. Zjutraj ko je hladen motor oz. stoji avto 8-9h pridem v avto da obrnem klju? v?ge nato parkrat poka?lja na 500 obratih in crkne, vzemem in dam kontakt takoj za tem in kresne v trenutku in dela ko ?us kot da se ni ni? zgodilo. to se je za?elo ne postopoma ampak kar eno jutro XY. kak?na ideja oz znana hiba teh motorjev? trenutno sm pogledu sve?ke ki majo za sabo 40.000km,spucu loputo in malo pogledu konektorje. pumpa goriva se lepo sli?i in avto gre ko strela.

 

kak?en slab bencin,lahko ga ka?na vlaga morda jebe :whatever: ,a kdaj v?asih dlje ?asa rabi da v?ge?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

a kdaj dlje ?asa vergla preden zalavfa. npr.meni se ob?asno zgodi kadar ga samo prestavim nekam ,ali da ga pohodim in potem takoj ugasnem avto,ob naslednem v?igu dlje ?asa vergla,ampak potem dela vse ok. ?e je tako ,sem spra?eval ?e po servisih,nadgrajeval software,in tudi po menjavi sve?k ni bilo druga?e. Baje se ne da tega odpravit :ne vem: mene ne moti ,dokler avto potem gre tako kot mora. Poskusi pa zamenjat sve?ke ob servisu(niso drage ?e jih sam nabavi?),zra?ni filter si menjal kdaj, probaj avto malo preterat kakih 100km bodi malo bol grob z gasom in obrati.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

sam ko pravi? da v drugem ?usu v?ge - to je tipi?en sindrom benz pumpe...ne vem za trojko ampak po moje se tudi ?ele v?ge pumpa z v?igom in ne kontaktom - could be wrong

 

probaj dat kontakt, obrni klju? in v momentu ko avto zavergla ugasni, po?akaj par sekund in probaj normalno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mo?no tudi da ima? z elektriko te?ave, da ti kej prebija, se pravi poleg sve?k bi jaz preveril ?e v?igalne kable (?e je potrebna menjava, majhen stro?ek).

 

?e pa gre avto kot strela, pol je to dober znak, in si bom ?e sam kupil tak?nega! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

a kdaj dlje ?asa vergla preden zalavfa. npr.meni se ob?asno zgodi kadar ga samo prestavim nekam ,ali da ga pohodim in potem takoj ugasnem avto,ob naslednem v?igu dlje ?asa vergla,ampak potem dela vse ok. ?e je tako ,sem spra?eval ?e po servisih,nadgrajeval software,in tudi po menjavi sve?k ni bilo druga?e. Baje se ne da tega odpravit :ne vem: mene ne moti ,dokler avto potem gre tako kot mora. Poskusi pa zamenjat sve?ke ob servisu(niso drage ?e jih sam nabavi?),zra?ni filter si menjal kdaj, probaj avto malo preterat kakih 100km bodi malo bol grob z gasom in obrati.

 

hja sve?ke lahko menjam f.zraka mam od k&n in ga redno perem, kar se pa ti?e bit grob 100km bi prej reku da bi lahko biu ne?en z njim 100km :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.