Skoči na vsebino

pokanje sede?a M6


Priporočeno sporočilo

Imam enak problem. Po pogovoru z Majesom je vzrok po vsej verjetnosti v "podlo?kah" (osna varovalka?) sede?a. Je znana napaka M6. Drug teden bom ?el zamenjati pa bom poro?al ?e bo kaj bolje.

 

Na tujih forumih so se kar razpisali o tem in tudi sami popravljali (google translate + slikce, na strani 1 je tudi slika teh podlo?k)

http://mazda6.ru/m/viewtopic.php?f=108&t=44027&hilit=%D1%81%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%BF+%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE&sid=62dc7f4be878439cfab627bf9f987245&start=340

 

Je pa potrebno sede? vzeti ven...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz tudi nimam te?av s pokanjem zica...  slabih 80 kilski.. :rolleyes:

Me pa moti pokanje nekje  v armaturi, ko povozi? grbino/neravnino.. :angry2:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na angle?kem forumu je tip objavil to fotko. Menda je problem pokanja in premikanja sede?a v ovinkih v tem seger obro?ku. Tako kot na sliki so mu zrihtali na poobla??enem servisu. Dali nov obro?ek pa ?e dodatno utrdili z razcepko. Pravi, da je sedaj OK. Sam ?e nisem probal, bom pa takoj, ko najdem ?as. Ker je to premikanje sede?a res zoprno.

post-2822-0-29185900-1462824098_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, narejeno in je v redu. Sede? sem vzel ven, v tist bolcen izvrtal 3mm luknjo, dal podlo?ko in notri zabil razcepko. Je pa treba pazit, da je luknja na pravem mestu, da ko da? razcepko notri, da vse skup lepo na?pona in podlo?ka ni ohlapna. Re?itev je bolj?a od originalne. Originalno so na bolcne nabiti take jekleni vzmetni obro?ki, ki se jih gor lahko nabije, dol pa ne grejo, razen ?e ga uni?i?. In s ?asom, ko sede? ?pona levo-desno na ovinkih, se ti obro?ki razrahljajo in sede? se za?ne premikat. Pri meni je na mestu sanacije celo manjkal in ni ?udno, da se je sede? tako premikal in pokal. Tak sistem je samo na voznikovem sede?u, ker je samo ta nastavljiv po vi?ini. Ta vi?inski mehanizem je name??en na 4 bolcne in vsi 4 imajo kar perecej lufta. ?e bo s ?asom spet za?el pokat, mam ?e alternativno re?itev - vse 4 bolcne stran po?agat, namesto njih dat M12 vijake in zategnit tako tesno, da se vseskup glih ?e lahko premika. To bo 100% trajna in kakovostna re?itev.

 

Na moji fotki je sede? ?e na mizi in obrnjen na glavo.

post-2822-0-03337100-1463313451_thumb.jpeg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...   Na koncu pa, sej je samo forum, da ne bo kake zamere zaradi debate levo in desno🤣....
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.