Skoči na vsebino

Nakup m6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav.

Sem nov na forumu in imam nekaj vprasanj? Odlocil sem se za nakup m6 diesel. Vem da je bilo ?e o tem precej napisanega,vendar pravih odgovorov nisem na?el. Zanima me za kak?en motor se naj odlo?im in seveda letnik?

Letnik bi se naj gibal od 2005 navzgor in seveda brez dpf, ker sem o njem prebral same nev?e?nosti. Z avtom bom delal dalj?e relacije cca 2500km na mesec. Torej najbolj me skrbi ta dpf ker no?em imet po nakupu avta ?e dodatne stro?ke.

?e vnaprej se opravi?ujem za novo odprto temo. lp

Napisano

Lep pozdrav.

Sem nov na forumu in imam nekaj vprasanj? Odlocil sem se za nakup m6 diesel. Vem da je bilo ?e o tem precej napisanega,vendar pravih odgovorov nisem na?el. Zanima me za kak?en motor se naj odlo?im in seveda letnik?

Letnik bi se naj gibal od 2005 navzgor in seveda brez dpf, ker sem o njem prebral same nev?e?nosti. Z avtom bom delal dalj?e relacije cca 2500km na mesec. Torej najbolj me skrbi ta dpf ker no?em imet po nakupu avta ?e dodatne stro?ke.

?e vnaprej se opravi?ujem za novo odprto temo. lp

 

najprej dobrodosel

 

 

kr se tice dpf naj te ne skrbi,js mam letnik 2008 narejenih 90 000 km pa nisem imel problemov edino kr je jo zabase je to da se dolgo casa vozis po mestu in delas kratke relacije...

www.trziskisladoled.si

Napisano

Zadnje ?ase pa se res ne spomnim, da bi kdo imel te?ave z DPF. So jih imeli taprvi na za?etku pol so pa SW porihal inje zdaj situacija kr OK tko, d ane vidim vzroka za strah. No ja,edin ?ese bo Ajvar pojavu, ta pa spluva diesla vsaki? tko mal za ?port.

33112_1.png

Napisano

Pozdravljen!

 

Zadeva bo dokaj te?ko zdru?ljiva (letnik in da bo brez DPF). Kakor vem, ima? mo?nost dobiti sicer letnik 2005, vendar samo za?etne mesece tega leta, ker nekje (ne vem kater mesec to?no) se je zgodil lepotni lifting 1.gen. 6-ke in z liftingom so Dizlce dobile tudi DPF! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdravljen!

 

Zadeva bo dokaj te?ko zdru?ljiva (letnik in da bo brez DPF). Kakor vem, ima? mo?nost dobiti sicer letnik 2005, vendar samo za?etne mesece tega leta, ker nekje (ne vem kater mesec to?no) se je zgodil lepotni lifting 1.gen. 6-ke in z liftingom so Dizlce dobile tudi DPF! <_<

 

Oktober

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Torej ?e prav razumem, lahko vzamem letnik 06-07 in nebi smelo bit problemov. Pa kupit ga mislim v avtohi?i. Moram pa gledat kao na slovensko poreklo in potrjeno servisno?

Kako pa glede motorjev (120, 136, 143), nevem za katerega se odlocit? A so vsi v istem rangu za zavarovanje?

Hvala za odgovore

Napisano

?e gleda? letnik po omenjenem oktobru 2005, tistega 136KM oz. 100KW lahko kar pozabi? ker ga je nadomestil 143-konjski (ki ma pa seveda na?alost dra?jo registracijo, nad 100 KW)! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e bo? delal 2.5 kkm na mesec se ti DPF sigurno ne bo imel ?asa zabasat. Imam 104 kkm, pa se ni niti enkrat.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

?e gleda? letnik po omenjenem oktobru 2005, tistega 136KM oz. 100KW lahko kar pozabi? ker ga je nadomestil 143-konjski (ki ma pa seveda na?alost dra?jo registracijo, nad 100 KW)! :P

 

A da pa se ?e dobit 136 konjskega 2006 letnik, ker sem tako zasledil na avto.netu.?

In kateri se bolj priporo?a 120 ali 136?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Rahlo si zgresil poanto mojega zapisa, ne trdim da so kitajski avtomobili oh in sploh, ne bojo pa razpadl. Motorjev svojih skoraj ne razvijajo, vse je iz drugih firm. Tiste podrobnosti s katerimi se pa evropejci ukvarjajo, in tudi japonci pa korejci, pa zelo vpliva na to kako se avto vozi ali pa kako se pocutis v avtu.   Lej pred kratkim sem lynka, rentacar. Masina in menjalnik super, odziven avto, nimam pripomb. Pol pa kvaliteta v kabini pa ne vem, zalost. Poceni plastika, avto je bil nov, tako da se ni bilo crickov, ampak bojo kmal pomoje, slaba zvocna izolacija. Asistencni sistemi pa ne vem kaj naj recem, je pa verjetno res to kar pravijo na raznih testih teh avtomobilov. Da je bil razvit za kitajske avtoceste, vecinoma obvoznice velikih mest, kjer vec al manj stojis v koloni in niso primerni za evropske ceste. Tudi na splosno voznja, bl tko tko. Izvoz z avtoceste, kjer je 60 omejitev bi s katerokoli mazdo k sm jo do zdj vozu lahko 80 brez problema prpelov, v tem avtu mi je blo pa ze pr 50 rahlo nelagodno. Kle je unih 10% razlika v razvoju
    • Tu je veliko kislo jabolko razvoja, če se je kdo kdaj ukvarjal z njim. Za zadnjih 20% potrebuješ 80% časa razvojnikov (ja, tudi tu velja pravilo 80-20), da speglaš detajle in narediš kvaliteten izdelek. To vse pomeni več denarja in potenicalno veliko razliko na koncu v ceni izdelka.
    • Tudi meni se vse bolj dozdeva, da je to  zopet en izmišljeni lastnik Mazde.😉
    • Meni je prav vseeno ,če dobim unih par deset evrov ali ne. 😉 Ni pa prav,da so se zapufali za božičnico za javni sektor .. Itak imajo večje plače in sedaj so se še tukaj ozenačili,tako,da ja bodo vsi silili v javno sektor in bo še več zaposlenih tam. In še večji minus v javni blagajni. Tej bonbončki stanejo. 😎 Podobno je  v trgovino z sladkarijami.. Če hočeš kupiti otroku bombone to stane.   
    • Kot sem že napisal en mesec nazaj, ti @tommzy sploh Mazde nimaš in nas samo malo za.....  Ker, da imaš vse to kar pišeš ni bilo možno niti na yugecu pred 50 leti.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.