Skoči na vsebino

Nakup m6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav.

Sem nov na forumu in imam nekaj vprasanj? Odlocil sem se za nakup m6 diesel. Vem da je bilo ?e o tem precej napisanega,vendar pravih odgovorov nisem na?el. Zanima me za kak?en motor se naj odlo?im in seveda letnik?

Letnik bi se naj gibal od 2005 navzgor in seveda brez dpf, ker sem o njem prebral same nev?e?nosti. Z avtom bom delal dalj?e relacije cca 2500km na mesec. Torej najbolj me skrbi ta dpf ker no?em imet po nakupu avta ?e dodatne stro?ke.

?e vnaprej se opravi?ujem za novo odprto temo. lp

Napisano

Lep pozdrav.

Sem nov na forumu in imam nekaj vprasanj? Odlocil sem se za nakup m6 diesel. Vem da je bilo ?e o tem precej napisanega,vendar pravih odgovorov nisem na?el. Zanima me za kak?en motor se naj odlo?im in seveda letnik?

Letnik bi se naj gibal od 2005 navzgor in seveda brez dpf, ker sem o njem prebral same nev?e?nosti. Z avtom bom delal dalj?e relacije cca 2500km na mesec. Torej najbolj me skrbi ta dpf ker no?em imet po nakupu avta ?e dodatne stro?ke.

?e vnaprej se opravi?ujem za novo odprto temo. lp

 

najprej dobrodosel

 

 

kr se tice dpf naj te ne skrbi,js mam letnik 2008 narejenih 90 000 km pa nisem imel problemov edino kr je jo zabase je to da se dolgo casa vozis po mestu in delas kratke relacije...

www.trziskisladoled.si

Napisano

Zadnje ?ase pa se res ne spomnim, da bi kdo imel te?ave z DPF. So jih imeli taprvi na za?etku pol so pa SW porihal inje zdaj situacija kr OK tko, d ane vidim vzroka za strah. No ja,edin ?ese bo Ajvar pojavu, ta pa spluva diesla vsaki? tko mal za ?port.

33112_1.png

Napisano

Pozdravljen!

 

Zadeva bo dokaj te?ko zdru?ljiva (letnik in da bo brez DPF). Kakor vem, ima? mo?nost dobiti sicer letnik 2005, vendar samo za?etne mesece tega leta, ker nekje (ne vem kater mesec to?no) se je zgodil lepotni lifting 1.gen. 6-ke in z liftingom so Dizlce dobile tudi DPF! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdravljen!

 

Zadeva bo dokaj te?ko zdru?ljiva (letnik in da bo brez DPF). Kakor vem, ima? mo?nost dobiti sicer letnik 2005, vendar samo za?etne mesece tega leta, ker nekje (ne vem kater mesec to?no) se je zgodil lepotni lifting 1.gen. 6-ke in z liftingom so Dizlce dobile tudi DPF! <_<

 

Oktober

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Torej ?e prav razumem, lahko vzamem letnik 06-07 in nebi smelo bit problemov. Pa kupit ga mislim v avtohi?i. Moram pa gledat kao na slovensko poreklo in potrjeno servisno?

Kako pa glede motorjev (120, 136, 143), nevem za katerega se odlocit? A so vsi v istem rangu za zavarovanje?

Hvala za odgovore

Napisano

?e gleda? letnik po omenjenem oktobru 2005, tistega 136KM oz. 100KW lahko kar pozabi? ker ga je nadomestil 143-konjski (ki ma pa seveda na?alost dra?jo registracijo, nad 100 KW)! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e bo? delal 2.5 kkm na mesec se ti DPF sigurno ne bo imel ?asa zabasat. Imam 104 kkm, pa se ni niti enkrat.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

?e gleda? letnik po omenjenem oktobru 2005, tistega 136KM oz. 100KW lahko kar pozabi? ker ga je nadomestil 143-konjski (ki ma pa seveda na?alost dra?jo registracijo, nad 100 KW)! :P

 

A da pa se ?e dobit 136 konjskega 2006 letnik, ker sem tako zasledil na avto.netu.?

In kateri se bolj priporo?a 120 ali 136?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Koliko krar sem že rekel: ko človek konča šolo, bi moral biti najprej 40 let v penziji, potem pa it v službo.   Ko si mlad, urejaš stanovanje, imaš mlado ženo, otroke, rad bi šel na kakšen žur, koncert, ... ... - a ti pa vsak dan vsaj 8 ur v službi. Ko si star, imaš stanovanje urejeno, otroci so zrasli in odšli, za žure si že prestar, doma te čaka ena stara in tečna babura, ... ... - še dobro, da imaš kam zbežat vsak dan vsaj za 8 ur...   Tako, da jaz počasi začenjam razumeti te starce, ki še vedno hodijo v službo in ne gredo v penzijo...
    • Naša CX-30 kupljena februarja 2025, ima enake težave s senzorji - prepozno piskajo, niso dovolj občutljivi, ... itd.   In @Alex, se mi zdi, da delovanje parkirnih senzorjev nima kaj dosti zveze z G140 motorji ... bolj z generacijo vseh CX-30.
    • Bo treba na servis očitno. Sam ne vem zakaj mi nek glasek iz ozadja pravi, da ne bo nič bolje 😕
    • Najbrž ste opazili, da mi, ki imamo x186 motorje, nimamo nikakršnih težav. 😉 V glavnem se ne pritožujemo kot lastniki dinotov. Z Gelipterjem sva ugotovila, da ta  motor pri 60000 kilometrih še bolje deluje, kot, da bi se še bolj "odprl" in gre res vedno bolje.Moja cx 30 ima trenutno 66000 km. Pri naslednjem servisu bodo na vrsti svečke. Čeprav mi ni jasno, zakaj jih je potrebno tako zgodaj menjati, saj vse deluje BP.    Nekaj ni v redu s tvojimi senzorji. Mojo cx 30  lahko parkiraš do cm natančno tudi ponoči. Pojdi na servis in ne se pustiti prepričati, da je to normalno. 
    • vse v bistvu.   Bi bilo skoraj bolje brez.   Od tega da so lahko zelo zelo zakasnjeni in tulijo na najvišji stopnji ko si praktično skoraj že kam zadel, prejšnjih stopenj kot da ni.   Do tega da ne kažejo realno, da se včasih  sploh ne vklopijo ko si tik pred tem da kam zadaneš.   Ko hočeš pomaknit avto čim bližje oviri zadaj, lahko lepo vidiš kako zanič so. Včasih se sploh ne prižgejo ko se počasi približuješ, ali pa kar preskočijo iz prve na zadnjo stopnjo in podobno   Skratka ne moreš se zanašat na njih.   Tudi 2 na vsaki strani, spredaj in zadaj je pomojem premalo. Vw in škode jih majo 6 na vsaki strani, tudi ob straneh in lahko mirne duše parkiraš ponoči brez luči in kamete. Isto večina avtov ki sem jih vozil. Podobno je bilo le pri rentiču opel mokka, s katerim sem zadel drevo pa je tulili šele poltem, ko sem avto odmikal 😄 pri vw točno veš kje si. Ko tuli na polno, recimo veš točno da manjka tistih 10cm da zadaneš oviro. Pa tud lepo ti kaže kje je ta ovira in se lahko zaneseš 100%. Tu tega ni.   a je sam pri meni tako? Naj peljem na servis?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.