Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni vsi skupaj

 

mika me, da se pridru?im Mazda floti in sicer nameravam kupiti Mazda6 Sport Combi CD120 TE.

Do sedaj sem imel Hondo in Mitsubishija in odtajam zvest Japon?kom... :ninja::notworth:

 

 

Zanima me kaj morm pazit ko kopujem ta(k) avto...je bolje kupiti diesla ali bencinarja (zelo blizu do vsakdanjega kruha cca 2km)...kaj pomenijo CE oz. TE oznake (ok vem da je to oprema :blush: )

 

 

No tok zaenkrat pa hvala za odgovore :bravo:

Napisano
  je ZokiMan napisal:

Pozdravljeni vsi skupaj

 

mika me, da se pridru?im Mazda floti in sicer nameravam kupiti Mazda6 Sport Combi CD120 TE.

Do sedaj sem imel Hondo in Mitsubishija in odtajam zvest Japon?kom... :ninja::notworth:

Zanima me kaj morm pazit ko kopujem ta(k) avto...je bolje kupiti diesla ali bencinarja (zelo blizu do vsakdanjega kruha cca 2km)...kaj pomenijo CE oz. TE oznake (ok vem da je to oprema :blush: )

No tok zaenkrat pa hvala za odgovore :bravo:

 

2 km bi js hodil pe? :D ... ok resno za tako relacijo sigurno bencinarja

 

CE je osnovni paket opreme, TE je razred vi?e (potegni si dol mazda katalog)

Napisano

Res je tole, nikakor ne kupuj dizla, ker se ti niti ogrel ne bo, poraba bo pa enormna. Na?eloma se dizla kupuje za prevo?ene velike razdalje in var?evanje pri gorivu. Tule pa bo ravno obratno! :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

sam res za 2km je skoda bencina avta in vsega :)

drugace pa verjetno imas se kake drugo razdalje...vseeno pa, boljs met bencinarja

 

CE sem mel jaz prej, dobis vse kar rabis (no ok, kar sem jaz rabil), zdaj imam TE pa ne vidim neku hude prednosti (mas el. stekla zadi, usnjen volan (ta je se najboljsa zadeva), tempomat, gumbe na volanu za nega in radio, avto klima (sam slabs glede na rocno) in mislim, da je to to

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja sej to mi je jasno...sam k ni starej?ih karavanov bencinarjev (al se motim)... ja pe?..ja grem ve?krat sam grem ob nenormalni uri k ve?ina ?e spi al pa ?ura ;)

 

 

Na kaj nej bom pozoren pri nakupu?

Napisano

Oprosti za tako razdaljoje bol? da si kupi? bajk al pa moped-sesalc, bo najcnej nakup in vzdr?evanje in poraba. :ne vem: :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Oprosti za tako razdaljoje bol? da si kupi? bajk al pa moped-sesalc, bo najcnej nakup in vzdr?evanje in poraba. :ne vem: :ne vem:

 

 

 

oprostim :harhar: sam jst Vas spra?ujem o okvarah,napakah,itd...ne pa o tem kaj rabim za 2 km... grem velikrat pe?, z busom, z bajkom... kako bom ?u pa km dlje ce predlaga?/te sesalce in podobno :angry2: Micke in honde poznam vem kako se obna?ajo, za Mazde bi pa rad od Vas sli?al oz. prebral... :ph34r:

Napisano
  je ZokiMan napisal:

Pozdravljeni vsi skupaj

 

mika me, da se pridru?im Mazda floti in sicer nameravam kupiti Mazda6 Sport Combi CD120 TE.

Do sedaj sem imel Hondo in Mitsubishija in odtajam zvest Japon?kom... :ninja::notworth:

Zanima me kaj morm pazit ko kopujem ta(k) avto...je bolje kupiti diesla ali bencinarja (zelo blizu do vsakdanjega kruha cca 2km)...kaj pomenijo CE oz. TE oznake (ok vem da je to oprema :blush: )

No tok zaenkrat pa hvala za odgovore :bravo:

 

?ivjo!

 

v primeru, da se odlo?i? za diesel-a, potem prvo poglej pod blatnikom, na levi strani spodaj (na za??itni plastiki koloteka) da ni slu?ajno kak?nega oljnega made?a! Mazde imajo namre? za prednjim odbija?em na levi strani vgrajen intercooler, ki pa dokaj rad pu??a!! Preglej zadnje robe na blatniikih, da ni ksnih mehur?kov - rjre, drugace pa z motorjem, ?e je servisiran naj nebi blo probleemov. Jz imam dizla, pa se veliko vozim na kratke razdalje pa ni neke stra?ne porabe!!tam 7 litrov mestna vo?nja, tk, da ni? bat!

Jaz imam svojo ?estico CD120, ?e peto leto, pa skoraj nobenih problemov!kaksn ventil?ek pozimi zna mal zatajit tu in tam drugas?e pa ni? stra?nega!pa imam 290.000 km!

moje mnenje!kupi dizla, ?e je servisiran pa zdravi robovi vrat ter blatnikov!

ugoden nakup!

Napisano

@Zokiman, ?e govorimo o benz motorjih (dizle res ne gledat, zlasti ne z DPF ker pri tvojih super kratkih relacijah ti zna iti motor po gobe :ne vem: ), imajo pogonsko verigo (se pravi veliki servisi prakti?no odpadejo), rada jih rja zoba (zadnji blatniki in podvozje). Kater motor od bencincev te sicer zanima, obstaja 1.8 (121KM), 2.0 (142) in 2.3 (166) ima? pa tudi MPS, ?e rabi? malo hitreje it. :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e ne kupi? dizla nau? falil.

?e pa bencinarja pa si zmagal, samo zarad porabe ne, samo na taki razdalji tud dizl ni nevem kolk ?paroven.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e je odgovor na moje zgornje pra?anje 2.3i motor in ?e ?eli? da je avto (stra?no) lep na pogled, potem moj predlog;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5162527&show=1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Spla?a se pogledat, ?e je kaj od prvega lastnika s potrjeno servisno knjigo. Mislim, da jih je bilo kar nekaj takih zadnje ?ase, enega sem celo sam ?el gledat, samo 104kW pade v predzadnji premijski razred in se nisem odlo?il za nakup. Enega ?rnega sem gledal tudi v NM, pravtako bencinarja 1.8, sicer avto na prvo oko lepo izgleda, so ga pa dokaj grdo pobarvali po desnem boku spodaj (pomaran?a). Je pa cena cca 5000?, kar je nekako v tvojem rangu.

Zadaj pod blatniki se radi mehurijo in rjavijo. Baje tudi pod pragovi. Jaz ga bom verjetno ?e ta mesec peljal na za??ito podvozja. V?asih crkne kaka elektronska stvar; npr. dvigovanje snopa lu?i, pomik stekel itd. Mislim, da drugih te?av pri bencinarjih ni. So pa 2.3 variante najbolj ziher (je pa res, da bo? letno od?tel malo ve? za registracijo). Vsaj po ADAC testih.

 

Evo nekaj primerkov:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5180815&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3878632&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3871004&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5162527&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5180098&show=1

 

P.S.: Sicer pa, ?e ti je oblika OK, je dokaj vzdr?ljiva stvar tudi bencinski Mondeo. Cena rabljenih je nizka, grejo fajn, poraba pa ni pretirana (okoli 8l normalne kombinirane vo?nje), rezervni deli so pa poceni.

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5198200&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5082171&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5127092&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5195671&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5201939&show=1

 

Ga pa pestijo iste stvari kot njegovo sestri?no, predvsem pa rja.

Napisano
  je JozaGulikoza napisal:

@Zokiman, ?e govorimo o benz motorjih (dizle res ne gledat, zlasti ne z DPF ker pri tvojih super kratkih relacijah ti zna iti motor po gobe :ne vem: ), imajo pogonsko verigo (se pravi veliki servisi prakti?no odpadejo), rada jih rja zoba (zadnji blatniki in podvozje). Kater motor od bencincev te sicer zanima, obstaja 1.8 (121KM), 2.0 (142) in 2.3 (166) ima? pa tudi MPS, ?e rabi? malo hitreje it. :P

 

 

 

:bravo: od katerega letnika naprej pa ima ta DPF ventil?

 

  je Tomozuki napisal:

Spla?a se pogledat, ?e je kaj od prvega lastnika s potrjeno servisno knjigo. Mislim, da jih je bilo kar nekaj takih zadnje ?ase, enega sem celo sam ?el gledat, samo 104kW pade v predzadnji premijski razred in se nisem odlo?il za nakup. Enega ?rnega sem gledal tudi v NM, pravtako bencinarja 1.8, sicer avto na prvo oko lepo izgleda, so ga pa dokaj grdo pobarvali po desnem boku spodaj (pomaran?a). Je pa cena cca 5000?, kar je nekako v tvojem rangu.

Zadaj pod blatniki se radi mehurijo in rjavijo. Baje tudi pod pragovi. Jaz ga bom verjetno ?e ta mesec peljal na za??ito podvozja. V?asih crkne kaka elektronska stvar; npr. dvigovanje snopa lu?i, pomik stekel itd. Mislim, da drugih te?av pri bencinarjih ni. So pa 2.3 variante najbolj ziher (je pa res, da bo? letno od?tel malo ve? za registracijo). Vsaj po ADAC testih.

 

Evo nekaj primerkov:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5180815&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3878632&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3871004&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5162527&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5180098&show=1

 

P.S.: Sicer pa, ?e ti je oblika OK, je dokaj vzdr?ljiva stvar tudi bencinski Mondeo. Cena rabljenih je nizka, grejo fajn, poraba pa ni pretirana (okoli 8l normalne kombinirane vo?nje), rezervni deli so pa poceni.

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5198200&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5082171&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5127092&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5195671&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5201939&show=1

 

Ga pa pestijo iste stvari kot njegovo sestri?no, predvsem pa rja.

 

 

 

:bravo: mah nism preve? ljubitelj Fordov ampak vseeno hvala :rispekt: imam carismo 1.8 GDI 125 hp

pa je kr len na za?etku ko ga stisne? in mislim da je 6ka 1.8 120hp tud. Sem pa imel prilo?nost pelat 6ko CD136 pa sm kr sko?u od navdu?enja :jupiii: zato se nagibam k dieslu :vskalo:

 

  je Mihael1 napisal:

?ivjo!

 

v primeru, da se odlo?i? za diesel-a, potem prvo poglej pod blatnikom, na levi strani spodaj (na za??itni plastiki koloteka) da ni slu?ajno kak?nega oljnega made?a! Mazde imajo namre? za prednjim odbija?em na levi strani vgrajen intercooler, ki pa dokaj rad pu??a!! Preglej zadnje robe na blatniikih, da ni ksnih mehur?kov - rjre, drugace pa z motorjem, ?e je servisiran naj nebi blo probleemov. Jz imam dizla, pa se veliko vozim na kratke razdalje pa ni neke stra?ne porabe!!tam 7 litrov mestna vo?nja, tk, da ni? bat!

Jaz imam svojo ?estico CD120, ?e peto leto, pa skoraj nobenih problemov!kaksn ventil?ek pozimi zna mal zatajit tu in tam drugas?e pa ni? stra?nega!pa imam 290.000 km!

moje mnenje!kupi dizla, ?e je servisiran pa zdravi robovi vrat ter blatnikov!

ugoden nakup!

 

 

:jupiii::party0035: Ja sm se tud pogovarju s starim ?vercerjem in mi je tud reku da ni panike zdej diesla furat na kratke razdalje, ker to nima ve? legendarne Bosch pumpe in da to ne crkuje ve? kr tko...

 

Me pa mika tale :ouje:

 

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5193900&show=1

 

 

Aja a tale ?e ma un ventil? ?zmeden?

Napisano
  je ZokiMan napisal:

:bravo: od katerega letnika naprej pa ima ta DPF ventil?

:bravo: mah nism preve? ljubitelj Fordov ampak vseeno hvala :rispekt: imam carismo 1.8 GDI 125 hp

pa je kr len na za?etku ko ga stisne? in mislim da je 6ka 1.8 120hp tud. Sem pa imel prilo?nost pelat 6ko CD136 pa sm kr sko?u od navdu?enja :jupiii: zato se nagibam k dieslu :vskalo:

:jupiii::party0035: Ja sm se tud pogovarju s starim ?vercerjem in mi je tud reku da ni panike zdej diesla furat na kratke razdalje, ker to nima ve? legendarne Bosch pumpe in da to ne crkuje ve? kr tko...

 

Me pa mika tale :ouje:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5193900&show=1

Aja a tale ?e ma un ventil? ?zmeden?

 

dpf je pa od 2004 naprej! je pa res malce nerodna zadeva za mestne vo?nje!ni pa neki bav bav k ga na?tudira?
Napisano
  je ZokiMan napisal:

 

:jupiii::party0035: Ja sm se tud pogovarju s starim ?vercerjem in mi je tud reku da ni panike zdej diesla furat na kratke razdalje, ker to nima ve? legendarne Bosch pumpe in da to ne crkuje ve? kr tko...

 

 

 

Aha in golobi so nehal srat. :whatever:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je Mihael1 napisal:

dpf je pa od 2004 naprej! je pa res malce nerodna zadeva za mestne vo?nje!ni pa neki bav bav k ga na?tudira?

 

DPF je od 2005 naprej in ?e to nekje od oktobra dalje s faceliftanim modelom.

 

  je ZokiMan napisal:

Me pa mika tale :ouje:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5193900&show=1

Aja a tale ?e ma un ventil? ?zmeden?

 

Tale ga ?e nima - je ?e zadnja serija predno so pomladili obliko.

 

 

Glede na to, da si rekel, da ima? samo 2km do slu?be bo? imel problem tako z dieslom kot z bencinarjem, ?e ne bo? naredil ?e kak?no dalj?o furo. Kondenz pozimi zna enako uni?evat izpu?ni sistem, katalizator, se nabirat v odu?nik pa kdaj ko je hladno celo zmrznit ipd. Tko, da je pomembno, da naredi? vsaj 1x do 2x tedensko kakih 20-30km v kosu, da se avto vsaj malo presu?i.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Em, od gradu Ludvika Bavarskega (Neuschwanstein) do naše garaže je 580 km dolga pot. In kje na tej poti sem bil 50 km od vaše garaže?   Sicer pa - škoda, da nisem prej vedel. Zdaj sem itak že doma...   Je pa očitno "prava luna" za skoraj-srečat... Tudi jaz sem skoraj srečal @YavarYe X6V6. On je bil pri meni, mene pa ni bilo pri meni...
    • Bil si potem cca 50km od naše garaže. 
    • Ampak vseeno, pri vožnji po mestu 50/ uro je poraba  okoli 4 l/100. Govorim za ročni menjalnik. Na semaforjih imaš itak start stop. Tako, da tudi če upoštevamo vse zastoje in čakanja, več kot 6,5/7 na 100 ne sme bit. 😉 Kot sem že napisal, štirje odrasli +poln prtljažnik kufrov in opreme, prevoženih okoli  1650 km, pri nas avtocesta od 140+----/uro, Avstrija po omejitvah (tam vsi vozimo po omejitvah 😄), Nemčija od 140-205 km /uro. Italija nekje 140km/ uro. Ostalo nekaj nad omejitvami. Skupna poraba 6,1/100. V Avstriji in Italiji sem tankal Esso benzin. Ali je boljši kot Shell, ne vem. V glavnem, poraba nekje enaka kot na dizelci. Mogoče kake tri dcl višja.  Vse klance prevozil. 😊
    • Glede na to, da se minimalno 1/3 časa stoji pri semaforjih...če teoretično porabo zmanjšamo za 1/3 pa smo tam na 6l... V mestu in na kratkih razdaljah ni pričakovati čudežev...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.