Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Nekaj sem na forumu ?e prebral. Te?avica je nastala danes, ko je za nekaj stopinja padla temperatura in M6 ni hotela v?gati, oz je v?gala s pomo?jo gasa in nato crknila. Sicer ko je v?gala je nato lepo normalno delala(nekaj ?asa ?e vedno s pomo?jo gasa)

Nekja sem prebral o IMv ventilu al se motim.

Pa ?e to, kje se nahaja ta ventil?

Prosim za nasvet

hvala

Napisano

Nekaj sem na forumu ?e prebral. Te?avica je nastala danes, ko je za nekaj stopinja padla temperatura in M6 ni hotela v?gati, oz je v?gala s pomo?jo gasa in nato crknila. Sicer ko je v?gala je nato lepo normalno delala(nekaj ?asa ?e vedno s pomo?jo gasa)

Nekja sem prebral o IMv ventilu al se motim.

Pa ?e to, kje se nahaja ta ventil?

Prosim za nasvet

hvala

 

si dal toliko podatkov da je joj - a je dizel predvidevam, ker te ga imajo....samo IMV ve?inoma crkuje v ?tantgasu, ne pri v?igu, pri tebi bi znal biti senzor za zrak ali nekaj na loputi zraka, preglej cevi, kable....

 

ker ?e mora? 'no?no' vzdr?evat plin je verjetno to

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nekaj sem na forumu ?e prebral. Te?avica je nastala danes, ko je za nekaj stopinja padla temperatura in M6 ni hotela v?gati, oz je v?gala s pomo?jo gasa in nato crknila. Sicer ko je v?gala je nato lepo normalno delala(nekaj ?asa ?e vedno s pomo?jo gasa)

Nekja sem prebral o IMv ventilu al se motim.

Pa ?e to, kje se nahaja ta ventil?

Prosim za nasvet

hvala

 

?e bo? rabil imv ventil imam jaz novega na zalogi ugodno.......
Napisano

kolko je to ugodno v eurih? :D

 

?e enkrat ne kar kupovati - preglej luft messer - ?e ti avto lavfa v ?tantgasu potem IMV dela 100%

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni nujno, da je luftmesser uni?en, lahko je samo umazan ali pa je kaki slabi stik.

Napisano

jaz imam tud slede? problem na moji 6-ki ,ob prvem v?igu zjutraj, ker mi no?e v?gat...in sicer ?e sem dodal ?ist malo plina je takoj v?gal...nato sem plin spustil in je ?espet lepo v leru delal...kaj bi bil lahko vzrok? samo pri v?igu je problem...?e ene tri dni in to samo ko je mrzlo...druga?e ko se ma?ina segreje pa ?e vse normalno, brez dodajanja plina :glare::glare:

mazda 6 - 2.0 diesel - 136PS - letnik 2003

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

jaz imam tud slede? problem na moji 6-ki ,ob prvem v?igu zjutraj, ker mi no?e v?gat...in sicer ?e sem dodal ?ist malo plina je takoj v?gal...nato sem plin spustil in je ?espet lepo v leru delal...kaj bi bil lahko vzrok? samo pri v?igu je problem...?e ene tri dni in to samo ko je mrzlo...druga?e ko se ma?ina segreje pa ?e vse normalno, brez dodajanja plina :glare::glare:

mazda 6 - 2.0 diesel - 136PS - letnik 2003

 

pi?e zgoraj :D, s tem da na pretoku zraka ,je lahko samo luknja v cevi, slab kontakt, sneta cev...itd itd

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pridru?ujem se kolegu z mazdo 6 136 ps. Te?ava je bila samo takrat ko je bil avto mrzel oz ko je bilo jutro zelo mrzlo. Cevi sem malo pogledal, jih pojugal in sedaj ni videti ve?jih problemov. Vseeno ga bom peljal na tester.

Javim kaj je bilo

l.p

Napisano

pridru?ujem se kolegu z mazdo 6 136 ps. Te?ava je bila samo takrat ko je bil avto mrzel oz ko je bilo jutro zelo mrzlo. Cevi sem malo pogledal, jih pojugal in sedaj ni videti ve?jih problemov. Vseeno ga bom peljal na tester.

Javim kaj je bilo

l.p

 

Pri meni je te?ava ista :) ...pri?akujem odgovor,oz re?itev za problem :)

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Pri meni je te?ava ista :) ...pri?akujem odgovor,oz re?itev za problem :)

 

danes pa ni blo minusa zjutraj, ampak je bla 0 :) ...je pa moja mazda normalno v?gala brez dodajanja plina :) ...zanimivo :glare:

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

To je neki elektro problem oziroma pomojem zajec ti?i v avtomatskem ?oku. Ra?unalnik dobi neke napa?ne podatke o temperaturi in potem ho?e v?igat brez "pomo?i". Enkrat dela, drugi? spet ne. To je moje lai?no mnenje... :ne vem:

Napisano

pridru?ujem se kolegu z mazdo 6 136 ps. Te?ava je bila samo takrat ko je bil avto mrzel oz ko je bilo jutro zelo mrzlo. Cevi sem malo pogledal, jih pojugal in sedaj ni videti ve?jih problemov. Vseeno ga bom peljal na tester.

Javim kaj je bilo

l.p

 

Tam bo verjetno 0 narobe. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

jaz sem imel isti problem ampak ko sem od?ravfal imv ventil in ga spihal opral z etanolom se to ni nikoli ve? ponovilo. Po tem sem naredil cca 3000km bp. tudi zjutraj normalno v?iga prej pa vsak dan problemi. poskusite to kajti ni? ne stane. lp.

Napisano

jaz sem imel isti problem ampak ko sem od?ravfal imv ventil in ga spihal opral z etanolom se to ni nikoli ve? ponovilo. Po tem sem naredil cca 3000km bp. tudi zjutraj normalno v?iga prej pa vsak dan problemi. poskusite to kajti ni? ne stane. lp.

 

Jaz sem ga s?istil pred kak?nimi 3 meseci...vendar se mi zdi da tu ni nevem kaj za spucat..ni? konkretnega... Bom pa poskusil jutri ?e 1x ponovit postopek :) ...

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Jaz sem ga s?istil pred kak?nimi 3 meseci...vendar se mi zdi da tu ni nevem kaj za spucat..ni? konkretnega... Bom pa poskusil jutri ?e 1x ponovit postopek :) ...

 

To je enako kot pucat EGR ventil-efekta nobenega. ;)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.