Skoči na vsebino

100 oktanov ?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes zjutraj sem po radiju sli?al reklamo, da imajo na nekaterih OMW ?rpalkah tudi 100 oktanski bencin :D . Je kdo ?e testiral to?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Evo glih vidu reklamo..Dost zanimiv..A kdo ve-a lahko to ?koduje motorju? ?eprou men na tanku pi?e 95octan only,me res zanima..? Aja 1.5 16v..

Yavar,ti vem da tanka? 98 pa prav?,da ni problemov..? Sam pomoje se to pozna pr mo?nej?ih motorjih, pr teh "navadnih" pa verjetn isti ?morn..Lahko se pa tudi motim :)

Napisano

Ce je kaksen starinski motor pol je lahko problem...sam mene realno zanima kok oktanov ma ta benz v resnici? Nekaj mi pravi da 100 jih sigurno nima...no sej bos povedal yavarye ce si opazil kako razliko

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Evo glih vidu reklamo..Dost zanimiv..A kdo ve-a lahko to ?koduje motorju? ?eprou men na tanku pi?e 95octan only,me res zanima..? Aja 1.5 16v..

Yavar,ti vem da tanka? 98 pa prav?,da ni problemov..? Sam pomoje se to pozna pr mo?nej?ih motorjih, pr teh "navadnih" pa verjetn isti ?morn..Lahko se pa tudi motim :)

Poznat je tudi pr ?voh motorjih.....tako da lahko mirne du?e nalije? noter..... :D

 

 

No ko kdo zvce kje to?no to tankajo nej sporo?i da grem sprovat..... :D

 

 

LP daVid

Feel free....

Guest BrainLess
Napisano

Evo glih vidu reklamo..Dost zanimiv..A kdo ve-a lahko to ?koduje motorju? ?eprou men na tanku pi?e 95octan only,me res zanima..? Aja 1.5 16v..

Yavar,ti vem da tanka? 98 pa prav?,da ni problemov..? Sam pomoje se to pozna pr mo?nej?ih motorjih, pr teh "navadnih" pa verjetn isti ?morn..Lahko se pa tudi motim :)

Lahko nalije? brez problema - lahko ti edino ventile malo spuca :P

 

Samo skoz pa jaz tega nebi tankal!

Napisano

Thnx, grem zdele na en OMV pa bomo vidl..?e sploh ?e majo "tanovga", k po enih virih ne nekaterih OMV ?rpalkah za to prvi? sli?jo, ?eprav je po tv reklama k ga jereb nalije u en avto in njemu ful sede (avtu namre?) :D:D:D

Napisano

No sm ?u na OMV na litijsko pa gledam,pa nikjer ne pi?e 100..Pa sm natanku 98oktanov, noter sm pa upra?u ?e kej vejo kaj je kej stem 100oktancem,pa mi je lepo razlo?ila,da sm ga ravnokar tanku,da mi tut na ra?unu pi?e,sam da ?e niso zamenjal nalepk :)

Tko,da je ?e,?e koga zanima. Aja pa ko sm ?el,mi je ?e rekla nej opazujem,ker mi bo baje manj tro?il :lol: heh unih par deci pa res dvomm,da bom opazu..

Drga? mam pa ob?utk,da avto res mal bl potegne..lahko se mi pa samo zdi :ne vem:

Napisano

Natankamo in stestirano, u?inek zagotovljen.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

OMV se je za to potezo odlo?il predvsem zaradi tega da "odtegne" nekaj petrolovih strank.......

 

 

En znanec je reku da bo dal u analizo ta 100 oktanski benzin da vidimo kolk je tega dejansko noter.......

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Evo glih vidu reklamo..Dost zanimiv..A kdo ve-a lahko to ?koduje motorju? ?eprou men na tanku pi?e 95octan only,me res zanima..? Aja 1.5 16v..

Yavar,ti vem da tanka? 98 pa prav?,da ni problemov..? Sam pomoje se to pozna pr mo?nej?ih motorjih, pr teh "navadnih" pa verjetn isti ?morn..Lahko se pa tudi motim :)

Lahko nalije? brez problema - lahko ti edino ventile malo spuca :P

 

Samo skoz pa jaz tega nebi tankal!

Hmm.zakaj pa ne? Zanima me tko informativno..A lahko kej ?kodi motorju, al gre kej prej adijo,?e bi ves ?as tanku tega,kot pa 95?

Ker sem ?isti laik glede tega, bi biu vesel,?e kdo,ki obvlada to malo razlo?i :D

LP

Napisano

Gorivo, ki se me?a z zrakom in to dvoje potem ustvari kompresijo, mora v cilindru v drugem taktu zgoreti. Za kvaliteto gorenja poskrbi gorivo z dolo?eno oktansko vrednostjo. Medtem ko eksplozije v cilindru niso za?elene, ?tevilo oktanov zvi?uje kvaliteto zgorevanja. Ve? oktanov pomeni bolj?e zgorevanje, manj pa slab?e in mo?nost eksplozije.

 

V primeru, da bi motor tekel na izjemno slabo oktansko vrednost (recimo 80 oktanov), bi nepravilno zgorevanje (eksplozije) zraka in goriva po?kodovalo bate, glavo in cilinder.

 

100-oktanski bencin se v?ge kasneje kot 95-oktanski, obenem pa je zgorevanje bolj vro?e, s tem pa sprosti ve? energije.

 

V kolikor motor ne ka?e nobenih posebnih znakov, da mu 95-oktanski bencin ne ustreza - torej te?e normalno, brez nihanja v taktih -, uporaba ve?oktanskega bencina (v tem primeru nad 95) ne izbolj?a lastnosti motorja.

Ve?ina novej?ih motorjev ima ra?unalni?ko vodeni vbrizg goriva, ki to?no odmerja koli?ino bencina in zraka in prepre?uje zatikanje med takti. Tak vbrizg je tovarni?ko nastavljen na dolo?eno oktansko vrednost goriva in ne zazna vi?je gorljivosti vi?jeoktanskega bencina. Naprimer, v cilinder vbrizga enako koli?ino 100-oktanskega bencina kot 95-oktanskega. Ker pa je izkoristek 100-oktanskega bencina ve?ji, je potrebna manj?a koli?ina, vendar ra?unalnik le-te ne more odmeriti, ker zmeraj deluje na principu 95-oktanskega bencina.

 

Sicer pa, z motorjem po pravem ne bi smelo biti ni? narobe, ?e doliva? 100-oktanski bencin namesto 95.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.