Skoči na vsebino

Poraba olja


peter_poprov

Priporočeno sporočilo

Torej, zanima me, kolk (?e sploh kaj) vam va?e mazdice pokurjo olja.

Js mam 323f,l 97, 130kkm (po ?tevcu) :whatever: , pa lahk re?em,da mi kar dobro papca olje.

 

Aja, pa ?e eno vpra?anje; a imajo ti modeli mazd lu?ko za rezervo? Moja armaturka je ?e malo novej?a, ?e ima digitalni ?tevec za prevo?ene kilometre.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 58
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Olje je proton 15-w40.

Spije mi ga pa kak liter na 2000k. Avta niti ne teram kaj preve?.

Ja to je kr dost. Sploh pa ker je navaden olje. Moja 323F BG l.90 po ?tevcu 250kKm pokuri cca 1l (10W40) na 15kKm .

Dvomim da ma? ti realne km na ?tevcu :( ...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno,da res niso realni kilometri,?eprav je bila kupljena od prvega lastnika. Lahk pa da mam notri ?e Wankela, :ne vem: ti motorji tud baje kar pijejo olje. :D

Sanja svinja kukuruz ;) ...

 

P.S:Al pa ne. Poglej not :blink: ...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Olje je proton 15-w40.

Spije mi ga pa kak liter na 2000k. Avta niti ne teram kaj preve?.

Ti kr tankaj protona, pa dolivaj ga tudi, ?e bo? pa zamenjal zanmko, se bo poznalu v smilu na manj dolite koli?ine.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa je to sploh za eno olje QMI? Js prvi? sli?im zanj. Se ga sploh dobi na ?rpalki?

To je samo dodatek......torej doda? ga kateremukoli olju.....ta preparat pa naj bi umiril motor, lep?e te?e...bla bla bla :D

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja, sam to pri men po moje nima smisla. Ker ma?ina mi itak lavfa bolj mirno, ko pa na atovem Cliotu, ki je nov.

Renojevi motorji se vsi po vrsti "zaganjajo", tako, da Clio ni realna primerjava... :P
Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Renojevi motorji se vsi po vrsti "zaganjajo", tako, da Clio ni realna primerjava... :P

khm... ne verjamem, da se renoji zaganjajo vsi po vrsti... pri hi?i so bli trije, en je ?e, pa se ni? ne zaganja...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

khm... ne verjamem, da se renoji zaganjajo vsi po vrsti... pri hi?i so bli trije, en je ?e, pa se ni? ne zaganja...

Pri meni je ?e katrca od mojega psa....dela kot urca!!! :lol:

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

khm... ne verjamem, da se renoji zaganjajo vsi po vrsti... pri hi?i so bli trije, en je ?e, pa se ni? ne zaganja...

Ja, prede kot urica ... vsak svojega konja hvali (mam kolega ki Renaulte prodaja ?e 10 let ali ve? - on pa vozi ... BMW) ... sicer je tudi mene nagnil, da sem kupil Megana pred 3-mi leti (osel gre samo enkrat na led) - pa je motor ?udno spreminjal (nihal) obrate v prostem teku - sodelavec ima Cliota 1,2 16V pa se ma?ina vidno zaganja ... na servisu izjava - to je vse v mejah normale po Renault-ovih standardih (o ostalih okvarah, ki so me stale kak?nih 10000 sivih las sploh ne bom govoril - kaj takega ?e ni svet videl :angry: ) ... tako, toliko o Reanultu! :ph34r:
Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

ja vlij notri kako shell olje ali pa castrol txt,....pa ne kakih racing izvedb.

Zakaj pa ne racinga, razlog ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj pa ne racinga, razlog ?

Po moje zato, ker ?e je motor preve? zgonen je ve? lufta med obro?ki in valji pa pri ventilih... Racingi so ful viskozni pol bo pa ?e ve? olja uhajal mim obro?ka v zgorevalni prostor pa ?e? preparele dihtunge ven, ...pa ga bo ?e ve? papcu.

Po moje je najbolj?a re?itev za tak motor QMI pa en olje za motorje ?ez 150kKm.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok tako ti razmi?lja?, jaz pa to druga?e delam in vedno je ok. Vask ima svoje mi?ljenje in po svoje razmi?lja, jaz pa ve?krat prakti?no naredim, tako da vem kak?ni so rezultati.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja to?no tako, racing olja malo ve? papcajo mazde.Ta olja so super, samo ?e nima? kakega motorja z veliko konji ali kake turbo izvedenke, nima smisla dajati toliko denarja za isti u?inek kot ga ima sinteti?no olje 5W-40.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok tako ti razmi?lja?, jaz pa to druga?e delam in vedno je ok. Vask ima svoje mi?ljenje in po svoje razmi?lja, jaz pa ve?krat prakti?no naredim, tako da vem kak?ni so rezultati.

YavarYe z vsem spo?tovanjem. Mislim, da tebi ni ?e nikoli papcal avto 1l na 2000 km. To pomeni, da Petru pokuri 5l protona 15W40 na 10 000km. Ta proton je kar gost olje. ?e bi dal noter racinga (ful viskoza) bi poraba olja zagotovo ?e narasla (po moje 1l na 1000 km). To pa ni tisto kar Peter ?eli. On bi rad zmanj?al porabo olja. To mu pa z racingom zagotovo ne bo uspelu.

Jaz imam kar nekaj izku?enj s starimi motorji. Do sedaj ?e nisem imel avta mlaj?ega od 10 let in noben ni imel manj kot 150 000Km. Vem pa, da kadar se vlil v motor polsintetiko (10W40) mi ga je ve? papcal kot mineralnega (15w40).

Po moje je najbolj?a re?itev za tak motor QMI (za la?je drsenje obro?ka po valju) pa en olje za motorje ?ez 150kKm. Po moje.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok tako ti razmi?lja?, jaz pa to druga?e delam in vedno je ok. Vask ima svoje mi?ljenje in po svoje razmi?lja, jaz pa ve?krat prakti?no naredim, tako da vem kak?ni so rezultati.

Kaj bi pa ti svetoval za zni?anje porabe olja? Tudi mene zanima.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.