Skoči na vsebino

Bov off ventil

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

symon, ko gledam tele slike me je pre?inal, a bi blo smiselno dat na ?estaka twin turbo (na vsak kolektor posebej)?

 

Hja ko bo? pa spet ob cesti brez tblc ti pa ne bo preve? v?e? ve?... 03 policaji so fukjeni... Dober da mene ?e

 

spet se ponavljam, na avto ne dam ve? niti ene zadeve dokler le ta ni homologirana!!! ;)

Napisano

Smiselno iz stali??a cene 105% ne. Dra?ji kolektorji in cel sistem, dve turbini, dvojne cevi, intercoolerja po mo?nosti. To je dobro le dokler je serijsko, da dela? nekaj aftermarket se jaz ne bi spu??al. Pravzaprav je v tem primeru V6 nadle?en ravno zaradi prostorske stiske. Jaz bi na tvojem mestu dal ZE odmi?ne. Pogojno bate, ?e si pripravljen se?i v ?ep za delno generalko, ker je treba odpreti motor. Izpu?ni kolektor ima? ?e po?timan, edino remap ?e pride v po?tev pa fura? kar ima?. Jaz sem se tudi ?e sprijaznil, da ne bo poceni tuninga pri RSu. SX je bil turbo, malo tu, malo tam pa je bilo 80-100 konjev ve?, pri N/A je vse bistveno dra?je.

 

Pa ko smo pri tem, homologacija itak odpade.

Napisano

Smiselno iz stali??a cene 105% ne. Dra?ji kolektorji in cel sistem, dve turbini, dvojne cevi, intercoolerja po mo?nosti. To je dobro le dokler je serijsko, da dela? nekaj aftermarket se jaz ne bi spu??al. Pravzaprav je v tem primeru V6 nadle?en ravno zaradi prostorske stiske. Jaz bi na tvojem mestu dal ZE odmi?ne. Pogojno bate, ?e si pripravljen se?i v ?ep za delno generalko, ker je treba odpreti motor. Izpu?ni kolektor ima? ?e po?timan, edino remap ?e pride v po?tev pa fura? kar ima?. Jaz sem se tudi ?e sprijaznil, da ne bo poceni tuninga pri RSu. SX je bil turbo, malo tu, malo tam pa je bilo 80-100 konjev ve?, pri N/A je vse bistveno dra?je.

 

Pa ko smo pri tem, homologacija itak odpade.

 

pol pa itaq BV zaenkrat

 

ko si ?e glih omenju odmi?ne in bate.... mislim, da bo enkrat pr?u na dom kr cel motor ZE ;)

Napisano

Dej? Turbine pod nobenim pogojem NE more? homologirat razen ?e ima? ne vem kake veze pa denarja dati hla?e dol vle?e... :notworth: Je kolegica na CRX probala pa se je sprijaznala da vozi NONlegal predelavo... Pa? se ti mal gate tresejo ko te ustavjo... :bravo:

 

Potem pa je tu problem pri 323 ker ?vica pod havbo ?e sam motor, pol pa ra?unaj ?e dve turbine, intercoolerje ki bojo ?e bolj onemogo?al pretok svo?ega hladnega lufta, vsa napeljava in bo placa null koma null pod havbo...

 

Raje poskrbi da se zapelje? k ivarju da ti kolektorje povije pa za?ni gledat kje bi luft spelal v motorni prostor... Mogo?e pa v tem primeru hood scoop le ne pride ri?otarsko...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Dej? Turbine pod nobenim pogojem NE more? homologirat razen ?e ima? ne vem kake veze pa denarja dati hla?e dol vle?e... :notworth: Je kolegica na CRX probala pa se je sprijaznala da vozi NONlegal predelavo... Pa? se ti mal gate tresejo ko te ustavjo... :bravo:

 

Potem pa je tu problem pri 323 ker ?vica pod havbo ?e sam motor, pol pa ra?unaj ?e dve turbine, intercoolerje ki bojo ?e bolj onemogo?al pretok svo?ega hladnega lufta, vsa napeljava in bo placa null koma null pod havbo...

 

Raje poskrbi da se zapelje? k ivarju da ti kolektorje povije pa za?ni gledat kje bi luft spelal v motorni prostor... Mogo?e pa v tem primeru hood scoop le ne pride ri?otarsko...

 

tut tole je ?e edn izmed planov za prihodnje leto :bravo: ampak do zdej ?e nism najdu nobenga, ki nebi zgledu ri?arsko :blush: ?e najbolj u?e? do zdej mi je varianta EVO X, ker ne vpada tolk v o?i. ?e zdej pa me matra, ?e bi to na F-ki sploh lepo izpadl, ker ri?a pa res ne mislim delat :glare:

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Napisano

qwerty, F-ka je lepa. edin scoop na havbi mi deluje ri?arsko :glare:

 

Ne kompliciraj. Poviti si daj kolektorje pa bo takoj bolje.

 

poleg tega, ampak me ?edalje bolj vse skup odbija, da bi ?e sploh kej delu sramezljiv

Napisano

poleg tega, ampak me ?edalje bolj vse skup odbija, da bi ?e sploh kej delu sramezljiv

 

A se spomni?, ko si pisal, da te ne bo minilo in smo govorili druga?e? :bravo:

 

Una rde?a je fajn, M3 ?pregli pa turbo. :P

Napisano

A se spomni?, ko si pisal, da te ne bo minilo in smo govorili druga?e? :bravo:

 

Una rde?a je fajn, M3 ?pregli pa turbo. :P

 

ma ne, da me je minal, z F-ko pocas zgublam volo zarad vseh teh okvar....
Napisano

ma ne, da me je minal, z F-ko pocas zgublam volo zarad vseh teh okvar....

 

ne obupat :cheers: nared generalko na motorju in bo tipi topi :D kar se ma?ine ti?e :cheers:

concept.gif

Napisano

ne obupat :cheers: nared generalko na motorju in bo tipi topi :D kar se ma?ine ti?e :cheers:

 

sam fora je u tem, ker so bli pri 180kkm menjani tefloni, vsa tesnila, vodna pumpa pa jermeni, zdej mam pa 206kkm

Napisano

Saj sem ti povedal kaj je in to tudi ?e ni bilo menjano. Da je ma?ini vro?e itak ve?, potem se pa zgodi kaj takega. Parkrat pregreje? pa ma? sranje. Simptomi so pa kot pri mojemu SXu.

Napisano

Saj sem ti povedal kaj je in to tudi ?e ni bilo menjano. Da je ma?ini vro?e itak ve?, potem se pa zgodi kaj takega. Parkrat pregreje? pa ma? sranje. Simptomi so pa kot pri mojemu SXu.

 

jp, ampak poleg tega sumim ?e batne obro?ke, ker ma avto ?edalje slab?o kompresijo

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Je kolegica na CRX probala pa se je sprijaznala da vozi NONlegal predelavo... Pa? se ti mal gate tresejo ko te ustavjo...

 

Ni najve?ji problem, da gre? na izrednega tehni?nega. Zakomplicira se pri kaki nesre?i. Povzro?i? ve?jo ?kodo, zavarovalnica ugotovi predelavo in na koncu lahko kon?a? celo za re?etkami z zelo praznim ?epom.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,..
    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
    • Zdaj mešaš hruške in jabolka. Pri telefonih in tv-jih ni stresa, kje in ali  boš sploh lahko polnil. Tekefon pač prlkjučiš na prvi vtič in to je to. Pri el. kosilnicah pa moraš že preden štartaš naredit celo študijo, kje in kolikokrat se boš ustavljal na poti. In za koliko časa. Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna, potrebuješ za pot dve uri več časa. Prvič,ko se  voziš  z kaminsko  hitrostjo in oviraš normalen promet na cesti, drugič, ko iščeš prazno polnilnico ob avtocesti. In na koncu si porabil veliko več časa kot recimo z dizelašem ali benzinarjem in cenovno si tam-tam.  Jaz se z obema avtomobiloma vozim zelo komot in udobno in ne pogrešam "tihe" vožnje pri 110km/ uro. Mene ne prepričaš. 
    • Netopirjeva streha zahteva nekaj vzdrževanja in podmazovanja, tudi tesnila.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.