Skoči na vsebino

Bov off ventil

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

symon, ko gledam tele slike me je pre?inal, a bi blo smiselno dat na ?estaka twin turbo (na vsak kolektor posebej)?

 

  je qwerty napisal:

Hja ko bo? pa spet ob cesti brez tblc ti pa ne bo preve? v?e? ve?... 03 policaji so fukjeni... Dober da mene ?e

 

spet se ponavljam, na avto ne dam ve? niti ene zadeve dokler le ta ni homologirana!!! ;)

Napisano

Smiselno iz stali??a cene 105% ne. Dra?ji kolektorji in cel sistem, dve turbini, dvojne cevi, intercoolerja po mo?nosti. To je dobro le dokler je serijsko, da dela? nekaj aftermarket se jaz ne bi spu??al. Pravzaprav je v tem primeru V6 nadle?en ravno zaradi prostorske stiske. Jaz bi na tvojem mestu dal ZE odmi?ne. Pogojno bate, ?e si pripravljen se?i v ?ep za delno generalko, ker je treba odpreti motor. Izpu?ni kolektor ima? ?e po?timan, edino remap ?e pride v po?tev pa fura? kar ima?. Jaz sem se tudi ?e sprijaznil, da ne bo poceni tuninga pri RSu. SX je bil turbo, malo tu, malo tam pa je bilo 80-100 konjev ve?, pri N/A je vse bistveno dra?je.

 

Pa ko smo pri tem, homologacija itak odpade.

Napisano
  je Symon napisal:

Smiselno iz stali??a cene 105% ne. Dra?ji kolektorji in cel sistem, dve turbini, dvojne cevi, intercoolerja po mo?nosti. To je dobro le dokler je serijsko, da dela? nekaj aftermarket se jaz ne bi spu??al. Pravzaprav je v tem primeru V6 nadle?en ravno zaradi prostorske stiske. Jaz bi na tvojem mestu dal ZE odmi?ne. Pogojno bate, ?e si pripravljen se?i v ?ep za delno generalko, ker je treba odpreti motor. Izpu?ni kolektor ima? ?e po?timan, edino remap ?e pride v po?tev pa fura? kar ima?. Jaz sem se tudi ?e sprijaznil, da ne bo poceni tuninga pri RSu. SX je bil turbo, malo tu, malo tam pa je bilo 80-100 konjev ve?, pri N/A je vse bistveno dra?je.

 

Pa ko smo pri tem, homologacija itak odpade.

 

pol pa itaq BV zaenkrat

 

ko si ?e glih omenju odmi?ne in bate.... mislim, da bo enkrat pr?u na dom kr cel motor ZE ;)

Napisano

Dej? Turbine pod nobenim pogojem NE more? homologirat razen ?e ima? ne vem kake veze pa denarja dati hla?e dol vle?e... :notworth: Je kolegica na CRX probala pa se je sprijaznala da vozi NONlegal predelavo... Pa? se ti mal gate tresejo ko te ustavjo... :bravo:

 

Potem pa je tu problem pri 323 ker ?vica pod havbo ?e sam motor, pol pa ra?unaj ?e dve turbine, intercoolerje ki bojo ?e bolj onemogo?al pretok svo?ega hladnega lufta, vsa napeljava in bo placa null koma null pod havbo...

 

Raje poskrbi da se zapelje? k ivarju da ti kolektorje povije pa za?ni gledat kje bi luft spelal v motorni prostor... Mogo?e pa v tem primeru hood scoop le ne pride ri?otarsko...

If in doubt, flat out... 

Napisano
  je qwerty napisal:

Dej? Turbine pod nobenim pogojem NE more? homologirat razen ?e ima? ne vem kake veze pa denarja dati hla?e dol vle?e... :notworth: Je kolegica na CRX probala pa se je sprijaznala da vozi NONlegal predelavo... Pa? se ti mal gate tresejo ko te ustavjo... :bravo:

 

Potem pa je tu problem pri 323 ker ?vica pod havbo ?e sam motor, pol pa ra?unaj ?e dve turbine, intercoolerje ki bojo ?e bolj onemogo?al pretok svo?ega hladnega lufta, vsa napeljava in bo placa null koma null pod havbo...

 

Raje poskrbi da se zapelje? k ivarju da ti kolektorje povije pa za?ni gledat kje bi luft spelal v motorni prostor... Mogo?e pa v tem primeru hood scoop le ne pride ri?otarsko...

 

tut tole je ?e edn izmed planov za prihodnje leto :bravo: ampak do zdej ?e nism najdu nobenga, ki nebi zgledu ri?arsko :blush: ?e najbolj u?e? do zdej mi je varianta EVO X, ker ne vpada tolk v o?i. ?e zdej pa me matra, ?e bi to na F-ki sploh lepo izpadl, ker ri?a pa res ne mislim delat :glare:

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Napisano

qwerty, F-ka je lepa. edin scoop na havbi mi deluje ri?arsko :glare:

 

  je Symon napisal:

Ne kompliciraj. Poviti si daj kolektorje pa bo takoj bolje.

 

poleg tega, ampak me ?edalje bolj vse skup odbija, da bi ?e sploh kej delu sramezljiv

Napisano
  je Deeyan napisal:

poleg tega, ampak me ?edalje bolj vse skup odbija, da bi ?e sploh kej delu sramezljiv

 

A se spomni?, ko si pisal, da te ne bo minilo in smo govorili druga?e? :bravo:

 

Una rde?a je fajn, M3 ?pregli pa turbo. :P

Napisano
  je Symon napisal:

A se spomni?, ko si pisal, da te ne bo minilo in smo govorili druga?e? :bravo:

 

Una rde?a je fajn, M3 ?pregli pa turbo. :P

 

ma ne, da me je minal, z F-ko pocas zgublam volo zarad vseh teh okvar....
Napisano
  je Deeyan napisal:

ma ne, da me je minal, z F-ko pocas zgublam volo zarad vseh teh okvar....

 

ne obupat :cheers: nared generalko na motorju in bo tipi topi :D kar se ma?ine ti?e :cheers:

concept.gif

Napisano
  je zazo napisal:

ne obupat :cheers: nared generalko na motorju in bo tipi topi :D kar se ma?ine ti?e :cheers:

 

sam fora je u tem, ker so bli pri 180kkm menjani tefloni, vsa tesnila, vodna pumpa pa jermeni, zdej mam pa 206kkm

Napisano

Saj sem ti povedal kaj je in to tudi ?e ni bilo menjano. Da je ma?ini vro?e itak ve?, potem se pa zgodi kaj takega. Parkrat pregreje? pa ma? sranje. Simptomi so pa kot pri mojemu SXu.

Napisano
  je Symon napisal:

Saj sem ti povedal kaj je in to tudi ?e ni bilo menjano. Da je ma?ini vro?e itak ve?, potem se pa zgodi kaj takega. Parkrat pregreje? pa ma? sranje. Simptomi so pa kot pri mojemu SXu.

 

jp, ampak poleg tega sumim ?e batne obro?ke, ker ma avto ?edalje slab?o kompresijo

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
  je qwerty napisal:

Je kolegica na CRX probala pa se je sprijaznala da vozi NONlegal predelavo... Pa? se ti mal gate tresejo ko te ustavjo...

 

Ni najve?ji problem, da gre? na izrednega tehni?nega. Zakomplicira se pri kaki nesre?i. Povzro?i? ve?jo ?kodo, zavarovalnica ugotovi predelavo in na koncu lahko kon?a? celo za re?etkami z zelo praznim ?epom.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Tega je po mestih ohoho.... 🫣
    • Fak. Moja greška. Cel čas sem mislil na njihov  album  1978 Dire Straits.    Ne na tega.       
    • Glej, sploh ne bom komentiral...    
    • Bom končno zaključil debato Analog vs. Digital...nisem prej,k nimam skoz časa viseti na forumu.   Kot prvo,ko @Alex govori,da je Brothers in Arms referenca itd... To je album,ki je bil v studiju posnet na Sony-jev 24 špurni digitalni sistem-toliko o analognem zvoku in kvaliteti. Kaj si ti v studiju poslušal ne vem...če si analogni trak,si poslušal "slabšo" kopijo kopirano z digitalnega masterja. O zvoku pri tebi doma LP vs CD-to je brez veze debata ker je subjektivna. Osebno mnenje,da je na Vinylu "več informacije" in ne vem česa še....se mi zdi blago rečeno "stupid".   Lep video okoli tega.   @5:35 toliko o Jack Douglasu-producentu prej omenjenih Eurosmith-ov,ki so bili eni prvih,ki so začeli snemati digitalno....zanimiv video.   Še zanimivejši pa je ta.   Tukaj razloži,da so cca. od leta 1980 praktično vse vinilke "digitalne". Gre za potrebo,da se na ploščo z zadovoljivo ločljivostjo spravi cel album. Gre za to,da na LP brez regulacije špure rezanja ni mogoče shraniti več kot 4 običajno dolge pesmi (dve na vsako stran).  To je sicer možno na Maxi-Singlu,kar je tudi vzrok,da je na Maxi singlu brazda globlja,širša,in na isti odjemni dozi izhodni signal neprimerno glasnejši...celo na plošči se z prostim očesom po brazdah vidi,kjer je več basa-dinamike. A za normalne albume je potrebna regulacija špure rezanja matrice.  In ker nimamo "kristalno kroglo",ki bi nam v zamiku sproti v naprej povedala kako dinamična glasba sledi v naslednji sosednji brazdi,je leta 1979 na trg prišel Ampex ADD-1 Ta je omogočal zakasnitev v signalu (vpraksi cca. 7 sekund),kar je omogočilo boljši izkoristek širine razpoložljive za rezanje brazde matrice za LP. Tam,kjer je dinamika nižja,so bile brazde lahko bolj skupaj,drugje pa ne...praktično gre le za boljši izkoristek površine LPjke. No in za to zakasnitev je bila uporabljena A/D-D/A konverzija!!!-BOGOKLETSTVO😲 Sory @Alex...praktično vse Vinilke od cca. leta 1980 so v bistvu digitalne,ker drugače se jih sploh ne da narediti. Obstajajo izjeme,kot mastering konzola predstavljena v zgornjem videu,ki jo je tip izdeloval 15 let,da je zmogel obdelati signal ki ga je dobil z močno predelanega predvajalnika. Takih predvajalnikov pa praktično ni,in jih tudi nihče ne uporablja.   Skratka kar je bilo na prejšnji strani pisano z strani "strokovnjaka"-same kontradiktornosti in nakladanje....jaz temu rečem "kačja slina za audiofile" oz. bullshit😂.   Seveda so določeni studiji nagnjeni k izpolnjevanju želja "audiofilov"...za masten cvenk seveda😉...kot npr. Stockfish Records (vrhunski studiji in Guenther Pauler-legenda med studijskimi tehniki) ponuja t.i. DMM-CD/SACD,kjer gre za direkt-cut pobakrene matrice,ki jo nato odčitajo in direktno prenesejo v DSD. Tako zejamejo značilno vinilno popačenje brez postopka produkcije-stiskanja vinilk. Stockfisch DMM-CD/SACD WWW.STOCKFISCH-RECORDS.DE Your description   Seveda pa to spet nima nič z studijskim originalom,ker je v bistvu popačenje. Torej,kot sem že na začetku pisal-ni ga čez DSD....Vinilke pa...ajd,ne bom še enkrat "sol v rano".   Aja-za tiste,ki ne marajo "zastarelih" ploščkov,zgoščenk,speštank,USB-potlačenk itd....obstaja DSD tudi za download😉...samo,kdor da kaj nase,želi stvar držati v roki😊-ziher je ziher.  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.