Skoči na vsebino

forum

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nasvet glede foruma.

 

-Manjka rubrika "Oglasi"

-Rubriko "tuning" lahko preimenujete v "Tuning in tehnika"

-rubriko "srecanja" lahko preimenujete v "Ostalo/Blodnje" da bo obsegalo vec dejavnosti in nebo 300 razlicnih forumov po nepotrebnem.

 

drugace imate lep forum, naredite po ostalih forumih vec reklame, vsekakor se mora najdet vec kot le pesica voznikov mazd, posljite linke, brosure vsem mazda dealerjem....

 

in kar je glavno, z vsemi mocmi poskusajte na ta forum spraviti "glavnega", mislim da vsi dobro vemo kdo je to :rolleyes::D:lol:B)

Napisano

bo po?asi...

na reklami res ?e moramo delati, ta glavni pa je (vsaj mislim da) ?e pogledal tu sem. da pa bi aktivno sodeloval, pa mamo malo premalo uporabnikov :)

 

zato pa delamo nalepke, da jih vozimo po avtih :)

 

tudi ti se lahko registrira?... si kar welcome !

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

bo po?asi...

na reklami res ?e moramo delati, ta glavni pa je (vsaj mislim da) ?e pogledal tu sem. da pa bi aktivno sodeloval, pa mamo malo premalo uporabnikov :)

 

zato pa delamo nalepke, da jih vozimo po avtih :)

 

tudi ti se lahko registrira?... si kar welcome !

Se kr strinjam s tabo.

 

Vsaka stvar kgre lepo pocasi.

Enkrat bo tudi ta forum zazivel....sej ne sluzimo od njega tko da ni panike ;)

 

Drugace smo tudi na ircu #www.mazda-si.net.

 

LP

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Js bi se izgnil "blodnjam", ker jih majo na vseh ostalih forumih.

Pod tunning pa milim da je vsem jasno kaj spada, tako da bi moj predlog bil da ostane tako kot je. Pa se en velik predlog mam, ta forum mora biti nekaj posebnega, saj ga ustvarjamo ljudje ki vozimo MAZDO, ali pa smo vsaj MAZDA fani, in ne ostali.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 5 let kasneje...
Napisano

Eh Lojz ne more brez nas.........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

...res je... :):aaaaa:

 

Bemti...sam sem res ?e skorej 5 let na tem forumu... jaoooo :harhar:

Feel free....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.