Skoči na vsebino

INFO - mazda 6 2.3 AWD avtomatik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tako, po 52.000 km v enem letu in pol s 323f-ko (1996) - btw. odli?en avto - je pri?el ?as za menjavo. Zaradi dobre izku?nje bi ostal na isti znamki, zato me zanima:

 

Ali morda kdo pozna tole 6-ko?

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5333453&show=1

 

Zelo redka kombinacija motorja, pogona in menjalnika.

 

Ali je pogon (4x4) enak kot pri MPS verziji?

 

Kaj pa avtomatski menjalnik? Za doti?nega pi?e da je bil obnovljen, na USA forumih sem zasledil, da je z menjalniki bilo nekaj te?av (slaba odzivnost in v?asih pokanje ko iz 2. menja v 1. prestavo).

 

Hvala

Napisano

Nekaj je bilo ?e re?eno o telem avtu - da na na?em tr?i??u ni obstajal mislim da je nekdo napisal. Sicer pa ?e je res obnovljen menjalnik in narejeno kot se zagre, potem zna bit kar fajni nakup. ?e se veliko vozi?, priporo?am ?e predelavo na LPG plin! :bravo::danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Nekaj je bilo ?e re?eno o telem avtu - da na na?em tr?i??u ni obstajal mislim da je nekdo napisal. Sicer pa ?e je res obnovljen menjalnik in narejeno kot se zagre, potem zna bit kar fajni nakup. ?e se veliko vozi?, priporo?am ?e predelavo na LPG plin! :bravo::danzoman:

 

To?no to je plan - LPG namre?. :)

 

Koliko ima? ti povpre?no porabo - LPG-ja oziroma bencina na tvoji?

 

Druga?e pa tudi sam ?e nisem zasledil M6 4x4, ki ne bi bila MPS-ka.

 

Avto izgleda :wub: razen litih plati?? oxygen, ki so bruh.

 

Ali je bila to?no o tem avtu debata na forumu ali na splo?no o tej kombinaciji?

 

?e tole: ali dr?i da ima avto verigo in ne zobatega jermena?

Napisano

Ni bila nobena debata le omenjeno je bilo, da je tole verjetno kak uvoz. Mogo?e celo USA. Meni osebno je ?koda samo to, da je avtomatik, druga?e pa interesantna kombinacija. Aja pa feltne niso po mojem okusu, lep?e bi bile od kake Mazde 3 GTA ali ?esa podobnega.

Napisano

Jaz se z mojo vozim nekje med 9 do 10 litrov (?e var?no vozim seveda tudi za manj) na LPG zadevi. Benz pa sem se vozil samo nekaj 100 km, predno sem LPG usposobil in te?ko re?em, ampak domnevam da ?e nekaj manj kakor s plinom! :bravo:

 

P.S: - zanesljivo ima pogonsko verigo ne jermen! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ma ta tip pojma nima kaj prodaja oz. pi?e....AWD je nekaj ?isto drugega kot 4x4 ;)

 

tale mazda je 4x4!

 

naprej nisem niti bral oz gledal...mene mine ko vidim take oglase <_<

 

Pa? avto ima ?tirikolesni pogon, pa ?eprav je nestalni. Ne vem v ?em je problem.

 

 

@all: Pi?e da je bil kupljen v SLO, kar pa se da po ?t. prometnega dovoljenja takoj preveriti...

 

Glede na nalepko na zadnji ?ipi moja domneva dr?i. Slovenski avto leta... :)

Napisano

Uf, kar se avtomatskega menjalnika ti?e:

 

"Drivetrain combinations include the Mazda MZR engine in configurations of 1.8 L (L8-DE), 2.0 L (LF-VE) and 2.3 L (L3-VE), initially with a five-speed manual or four-speed automatic transmission (with sequential-automatic option, dubbed the "Four-Speed Sport AT")"

 

4 stopenjski avt. menjalnik? Sicer naj bi imel mo?nost "ro?nega" pretikanja, ampak kaj pa vem...4 prestave?? :(

 

?e bi ?lovek razmi?ljal po logiki manj = ve?, bi si mislil da je pri 4 stopenjskem zaradi zastarele tehnologije manj mo?nosti za okvare. OK, recimo da bi se bil na ra?un tega pripravljen sprijazniti z ve?jo porabo in slab?imi zmogljivostmi, ampak tudi zanesljivost o?itno ?epa (ker je bil menjalnik ?e konkretno obnovljen - stro?ek 3500 ?, ?e gre verjeti napisnemu).

 

I??emo dalje. Trenuto se na avto.net ne prodaja niti ena bencinska karavanska 6ka do letnika 2007.

Napisano

Pojdi peljati. Avtomatiki imajo dostikrat dalj?e prestave, zato so le 4. Mogo?e je tip dejansko naro?il tole v Slo. Ampak pomoje je ske?iral kot norc. Ima? Mazdo 3 2.3 karavan nakar (verjetno mastno) dopla?a? avtomatik in awd pogon. Saj pravim, pojdi peljati in bo? videl kako se pelje in kaj bo povedal o tem servisu menjalnika.

 

Kar se ti?e zgodovine avtomobila pa tule preveri, ?e je iz uvoza pa bo.

Napisano

Aplikacijo poznam, a vseeno hvala za link.

 

Verjetno se bom res dogovoril za ogled, izgubiti nimam kaj.

Navsezadnje na wikipedii pi?e, da je "Four-Speed Sport AT" :hudicek:

Napisano

Ko je v kombinaciji z 2.3 motorjem sem prepri?an da Japon?ki niso nekega ?karta not poturili. No ve? bo? pa videl na testni vo?nji, morda se celo zaljubi? vanjo! :jupiii::ljubezen:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ko sem jaz kupoval mojo prvo 6-ko, je bla tale po ceniku najdrazja...(mislim, da je blo dobrih 4 mio. proti dobrih 7 mio.)

torej se je prodajala v slo

awd (all wheel drive) je isto kot 4x4

 

menjalnik ima 4 prestave, mazda je ena redkih (poleg bmw-ja), da ko das na rocni nacin, je plus dol, minus gor...kar je edino pravilno za auto.

 

so pa performanse dosti slabse od navadne (190km, 12.2s, poraba 15.2/8.2/10.8)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ko sem jaz kupoval mojo prvo 6-ko, je bla tale po ceniku najdrazja...(mislim, da je blo dobrih 4 mio. proti dobrih 7 mio.)

 

so pa performanse dosti slabse od navadne (190km, 12.2s, poraba 15.2/8.2/10.8)

 

Huh to je pa dost slabo. :blush: Se mi je zdelo, da je blizu cene MPSke.
Napisano

LabiGT: Skoraj nisem mogel verjeti, zato sem preveril

 

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=103004

 

Torej so zmogljivosti na nivoju 1.5 mlin?ka mojega ?e prodanega avta (12,5 sekund do 100, 3,5 sekunde slab?e kot ro?ni menjalnik). Poraba pa seveda x2 (v primerjavi z 323f)! :(

 

Definitivno si me prepri?al da ne bom ?el niti na testno vo?njo. Hvala. :)

Napisano

Hehe, dobra ideja. ?e bi bila kak?nih 1000 ? cenej?a, bi se pa morda res odlo?il za predelavo na manual.

 

Tankat 170 PS in imeti zmogljivosti kot da bi jih imel 90 mi nikakor ne di?i. Edino po snegu bi bilo verjetno precej veselja zaradi AWD.

 

 

Sicer bo tole offtopic, ampak ker smo ravno pri avtomatskih menjalnikih, bom pa le omenil...

 

Letos sva bila z bolj?o polovico na potovanju po ZDA, imela sva izposojen Chrysler Town & Country 3.6 V6 (284 PS) avtomatik.

 

http://www.chrysler.com/en/2012/town-country-touring/

 

Pri?akoval sem neodzivnost in ogromno porabo, realnost pa je bila ravno obratna. Najprej super zvok (to itak) 8 sekund do 100 km/h, bliskovito hitro pretikanje (tudi kickdowni iz 6. v 2. prestavo), poraba pa je bila na koncu 7000 km dolgega roadtripa dobrih 10,5 l / 100 km (prazen avto tehta 2,2 toni), pa je bilo vmes veliko pospe?evanj na polno (seveda le do zakonsko dolo?enih 60 ali 70 mph). Malo za 300 PS in ceno goriva 0,7 ?/l. :)

Napisano

awd (all wheel drive) je isto kot 4x4

 

 

 

 

a bej?i no :huh:

Jaz sem pa vedno mislil da pri AWD stalno vsa 4 kolesa poganjajo vozilo, medtem ko pri 4x4 sistemih vozilo poganjajo veliko ve?ino ?asa 2 kolesi (lahko sprednja ali zadnja) in se nato po potrebi ali avtomatsko ali ro?no vklopi ?e drugi par....torej je razlika ali ni :whatever:

 

probaj priti po zasne?eni cesti v klanec z subarujem (awd) ali pa z npr. z zgoraj omenjeno mazdo (4x4) pa bo? videl da ni enako ;)

Napisano

awd ali 4x4 ali 4wd, 4 motion, quattro x-drive so komercialne oznake ane...subaru uporablja "full time" 4 kolesni pogon in ga imenuje awd...

volvo ima tudi awd pa ni isti sistem kot subaru...in je veliko avtov, ki uporabljajo 4 kolesni pogon pa imajo drugacne sisteme...

pa pri mazdi je oznaka tudi awd...

 

in ja res je cist drugac peljat v klanc s subarujem kot mazdo...un ma zeleno/bele stevce mazda pa rdece/oranzne

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

awd ali 4x4 ali 4wd, 4 motion, quattro x-drive so komercialne oznake ane...subaru uporablja "full time" 4 kolesni pogon in ga imenuje awd...

volvo ima tudi awd pa ni isti sistem kot subaru...in je veliko avtov, ki uporabljajo 4 kolesni pogon pa imajo drugacne sisteme...

pa pri mazdi je oznaka tudi awd...

 

in ja res je cist drugac peljat v klanc s subarujem kot mazdo...un ma zeleno/bele stevce mazda pa rdece/oranzne

 

 

eh, kot bob ob steno :vskalo:

 

hvala Labi da si mi razlo?il kaj so komercialne oznake in da je pravzaprav vse eno in isto :notworth:

Napisano

Jst sem mel prej?no Mazdo 626 "Full time 4WD" pa noben ni vedu na kak na?in to dela, niti v Zagorju pri Mazda Kr?i?nik ne. Na tehni?nem so mi pa bremze raj? za vsak kolo posebi probaval da nebi kej polomil :hudicek:

 

 

Napisano

eh, kot bob ob steno :vskalo:

 

hvala Labi da si mi razlo?il kaj so komercialne oznake in da je pravzaprav vse eno in isto :notworth:

 

ce se ne bi ob steno udaril, bi videl da nisem napisal da je eno in isto

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jaz sem pa vedno mislil da pri AWD stalno vsa 4 kolesa poganjajo vozilo, medtem ko pri 4x4 sistemih vozilo poganjajo veliko ve?ino ?asa 2 kolesi (lahko sprednja ali zadnja) in se nato po potrebi ali avtomatsko ali ro?no vklopi ?e drugi par....torej je razlika ali ni :whatever:

 

Prav ima? :closedeyes:

 

Po drugi strani je pa res, da v obeh primerih govorimo, da je pogon speljan tudi proti drugemu kolesnemu paru, kar pomeni veliko manj razlike kot pa je recimo razlika med recimo samo spredaj gnanim in pa ?tirikolesno gnanim.

33112_1.png

Napisano

Kam spada MPS - CX-7 ?

 

Dejansko ima stalen pogon na vsa 4 kolesa, samo ima pred zadnjim difom elektromagnetno sklopko, ki dejansko vkalplja ve? ali manj zadnjega pogona, oziroma "zaklene 50:50 spredaj:zadaj,?e izklopi? DSC, pol je veselica z zaporo zadnjega difa. ?e pa potegne? ro?no sam tolk da posveti lu?ka za ro?no pa zadnje ga pogona NI ve?. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • danes so se oglasili mojstri in zadeve uredili, pri čemer je bila zabasana "banjica", sam nisem prišel do nje, niti nimam orodja, ki so ga uporabili (industrijski sesalec, kompresor, "čistilna krtačka na žici"), tako da so to uredili, sem pa zdaj po 10ih letih gledal načrte strojnih inštalacij in smo videli, da imam pri vsaki enoti montiran tudi podometni sifon -> točno model  (HL138), ki pa so ga mojstri ob postavljanju bajte/knaufa zaprli s knaufom in dejansko ni dostopen, tako da ni mogoče preveriti stanja (je mojster rekel, da če še vedno ne bo dobro, bo pač treba odpreti knauf in preveriti še ta dva sifona, ki se ponavadi montirata do 0,5m od priklopa klime in bi se lahko tudi delno zapacala....). Razlog je pa točno to kar si rekel, na zgornjem delu banjice, kjer je odtok je nameščena še "mini rešetka", ki očitno preprečuje, da bi šla v odtok/sifon večja nesnaga in se je tam zabilo potem ko sem po 14.dneh spet prižgal klimo (t.i. prah/sluz). Bomo videli sedaj kako bo, je pa potem ko je spucal zlil 3l vode na rebra in je normalno takoj odtekla, tako da toliko kondenza se pa tudi ne more nabrati v tako kratekm času, kot se je zlilo vodo (manj kot min)......nauk zgodbe -> ko so delali bajto bi očitno moral biti vsak dan na lokaciji in nadzirati vsakega za vse :), ampak to je zdaj 10.let prepozno :)..... Just a moment... E-STACUNA.SI  
    • Ej ..Bini dober OPIS obeh cx30 😉😁👍zdaj pa naj si svak  razlaga  po svoje zoom zoom 😉😁😁
    • Kaj pa drugače špilate od iger?
    • @Jest lahko prosim tole zgoraj prestaviš pod  temo CX-30.... 🤗😉
    • TEST : CX-30  G140 centre-line-designe.    Danes sem naredil s to Mazdo cca 60km po različi konfiguraciji cest brez AC, ker nimajo vinjete😁 Ko sem ga prevzel je imel narejenih 800km in je bil star en mesec s porabo na sliki🥴 V Celu sem števec resetiral.  Štartal sem iz Celja in do doma je bila poraba kot je na sliki👍. Na podobni sliki je tudi poraba moje x186 na isti poti od servisa do doma pri enakih pogojih.👌 Na sliki iz uradnega kataloga je tudi poraba obeh motorjev in pospeški od  0-100.  Na sliki je tudi testiran avto in izpuše cevi obeh kjer je edina razlika med nima na zunaj, notri pa je zamenjano nekaj gumbov pri gumbih za limatizacijo. Stoji pa še vedno na Bridgestonkah.... 🥴  Sedaj pa o vožnji. Lahko bom zelo realn, ker sem se vsedel iz prvega v drugega in še enkrat v prvega.  Občutek na volanu je ok, malo je trši volan a vseeno je avto dobro in natančno vodljiv čez ovinke. Vzmetenje je po občutku mehkejše, čez velike mulde na cesti je avto bolj zibajoč kar me malo moti. S svojim imam bolj stabilen občutek na isti cesti! Motor je malo bolj glasen a ne moteč. Pri pospeških ne čutim kake razlike le menjalnik še ni dovolj utečen, se včasih rahlo zatika 🤔 Opazil sem tudi razliko pri rekuperaciji baterije, malo drugače deluje. Manjkrat uporablja moč baterije na kolesa in večkrat polni baterijo z motorjem. Tako, da je baterija vizualno na ekranu pretežno napolnjena med 4 do 5 črtami, pri meni pa med 2 in 3. Mogoče je tudi zato malo večja poraba a to me ravno ne moti.  Kar se tiče vsesplošnega vtisa je ta avto dober in je za 2000€ manj od moje X-186 vreden takega  nakupa. Cena tega avta s popustom je 28.640€ kar je ugodno pa še to ni končna cena. Za tak denar ne dobiš praktično nič pametnega.....  Če koga kaj zanima rade volje povem.🤗😉      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.