Skoči na vsebino

KAM NA TESTER ?


Priporočeno sporočilo

Zdravo.

 

Imam mazdo 323F (BJ), l. 2002, 1.6 16V ZM motor (72 kW), prevo?enih 74900 km. Na servisu pred 14 dnevi.

Danes se peljem v slu?bo in mi kar naenkrat za?ne enakomerno goreti lu?ka za ra?unalnik. Tista rumena v obliki motorja/ma?ine. Avto dela normalno. ?e ima kdo kak?no idejo bom vesel, druga?e pa je moje vpra?anje kam naj peljem avto na tester v okolici Celja?

 

Na Selmar NE bi ?el ker so mi zadnji? (ko so crknale cin?pule/v?igalne tuljave) ra?unal 42 EUR sam za priklop in povedal kaj je napaka. Ker sem finan?no zlomljen (servis + tuljave 550 EUR) prosim za informacijo, kje bi bilo ceneje? Kolega ima univerzalni tester pa ne pride v ra?unalnik.

 

PROSIM ZA POMO? !!!

 

LP Marko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo!

 

Ta "check Engine" mislim da ne pomeni ni? huj?ega, pri Renoju npr. ko mi je to svetilo (je v navodilih za uporabo samo pisalo nekaj v zvezi z ve?jim onesna?evanjem itd.), tako da dostikrat je to vezano na lambdo sondo.

 

Tester pa ima ?e na? kolega Qwerty, tule s foruma, pa se magari zmenita, je pa celo iz Celja! :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo!

 

Ta "check Engine" mislim da ne pomeni ni? huj?ega, pri Renoju npr. ko mi je to svetilo (je v navodilih za uporabo samo pisalo nekaj v zvezi z ve?jim onesna?evanjem itd.), tako da dostikrat je to vezano na lambdo sondo.

 

Tester pa ima ?e na? kolega Qwerty, tule s foruma, pa se magari zmenita, je pa celo iz Celja! :jupiii:

 

 

Hvala. Ga bom kontaktiral. LP Marko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?estitam mladi mo?, ti si glavca! :bravo::pepsi:

 

 

Jap. Res je glavca. Tak je zrihtu mojo mazdo, kot jo ?e na poobla??enem servisu niso :jupiii:

 

Kaj je blo je pa tak bolj? napisu od mene .

 

NAJLEP?A HVALA ?E ENKRAT !!!!!!!!! Obema. Qwerty-u za pomo? in delo, JozaGulikoza tebi pa za nasvet.

 

Lep pozdrav ali kot bi moj znanec rekel: "?ivljenje je lepo"

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa? smo deca software dobe :D

 

Ni panike Marko ;) Oglas se ?e kaj pa gremo na kako pija?o ta teden ;)

 

Druga?e pa je ciganija za 10min dela ho?ejo 40+? ... Ja pa ja od kje jim take cene ?!

 

Glavno da zdej lavfa ;) ?e pa ?e bo lu?ka pa se prikotalkaj mimo da vidimo ?e jo ?e kaj druga matra ;)

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Qwerty, ti bi pa lahko ?e malo potreniral, potem pa se za?el ukvarjat z optimizacijo elektronke na mazdojkah, da bojo bolj letele in majn popile, alla chip (cheap) tuning, hehe :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se pravi ker je tale iz zgornjega linka M6 2015 challenge oprema, nima xenona...
    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.