Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

i??em v?igalne kable za mazdo mx3 1.6 dohc 79kw motor. Sem spra?eval po trgovinah z avtodeli, pa nikjer nimajo na zalogi (vsi rabijo nekje 2 tedna), sem pa na?el v eurotonu od firme prospark kable za mazdo 626 2.0 16v in naj bi po mnenju mehanika pasalo na moj motor- ?e mogo?e kdo mogo?e kaj ve o tem, naj napi?e

Napisano

khm... nepreverjeno sicer, ampak Euroton poslovna enota Nova Gorica ima baje na zalogi, cena je okrog 6 jurjev :)

 

v MS so mi rekli da v 2 dneh dobijo ?e rabim... vpra?aj pri lokalcih, ?e ti lahko zrihtajo...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

u?er sem kupil te za 6k pa niso tapravi (se mi zdi da so za sohc motor), ?eprav mi je prodajalec zatrjeval da so ustrezni. Mogo?e pa mi je dal napa?ne

 

danes jih grem zamenjat u centralno skladi??e pa bom videl kaj bodo zmutili :)

Napisano

ne dobim teh kablov nikakor, v evrotonu imajo v katalogu sam eno verzijo 1.6 motorja (firma prospark). nima ve? idej kje iskati

 

 

 

 

lp

Miha

Napisano

zakaj pa ne prasas na mazdinem servisu?

poslji pm wildcat in jo prosi za ceno....pa zalogo..sej dela v mazdinem salonu&servisu

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

42k so original, vsaj tako mi je zatrdil mehankar

ammm...jaz ne vem, ce je ta tvoj mehanikar lih zanesljiv...ane? :whatever:

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

ammm...jaz ne vem, ce je ta tvoj mehanikar lih zanesljiv...ane? :whatever:

hihi, se ?isto strinjam stem :D

 

 

bom poklical na servis, res da me majo ?e dosti tam, vendar vseeno radi pomagajo (kli?m vsak drugi dan :) )

Napisano

no tko....poklici pa prasi...ce ne pa v avstrijo...ne vem :/

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

poklical- cena je 18k+ddv, potrebno jih je pa naro?it

 

 

pa so ti kabli kul, ker naj bi bila serijska napaka mazd mx3 ter nekaterih drugim modelov, da so slabi kabli?

Napisano

poklical- cena je 18k+ddv, potrebno jih je pa naro?it

 

 

pa so ti kabli kul, ker naj bi bila serijska napaka mazd mx3 ter nekaterih drugim modelov, da so slabi kabli?

ahmm...lej...ti tvojega mehanika malo v rit suni pa baj baj mu naredi....

 

glede kablov, me veseli, da so tolko poceni...

 

po moje, ce so bili rejiski slabi...a ne mislis,da so japonci napakico ze odpravili? Po vsem tem cajtu :P

 

;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

kje bi se dalo dobit te kable za enako mx3 1.6. dohc? :) po mo?nosti v okolici MS ali MB :)

lahko tudi avstrija...

 

v MB v eurospinu jih dobi? ?e isti dan ?e zjutraj naro?i?, pridejo pa okrog 8k sit.jaz sem toliko dal za moje tam.Samo v teh kablih original in ponaredek je razlika malo v dol?ini, original lep?e pa?e ,to?na dol?ina , je pa pa? dosti dra?ji.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.