Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

imam Mazdo6, CD140, letnik 2008. Avto ima 50.000 km, sicer (skoraj) vse dela b.p., a se je pojavil problem, ki ga mehaniki niso uspeli razvozlati - pri menjavi prestav se iz motorja sli?i nek zvok, kot neko "?lobodranje", prihaja iz levega dela motorja nekje (tam, kjer je zra?ni filter), predvsem med prvo in drugo ter drugo in tretjo, kasneje tudi ampak manj, ko menja? dol tega ne opazi?. Vztrajnik pravijo, da ni, neki so gledali ?e zra?ni filter?? ampak do sedaj ni? konkretnega odkritega. Mo?i ne izgublja, turbina dela, samo neprijeten zvok ob prestavljanju (ko pritisne? na sklopko), ni ?krtanje v menjalniku, prestave lepo te?ejo, res pa bi si tudi ?elel morda kako bolj?e olje, da bi bil menjalnik bolj teko? in "mehak"... kak?en nasvet, podobna izku?nja?

 

hvala!!

Napisano

v bistvu vsakic, ko pritisnem sklopko, zaslisim kot neko ropotanje, kot bi se kaj razlahljalo, ne sumenje iz motorja... ce naprimer med prestavljem pritisnem sklopko in se vedno malo zadrzim nogo na plinu potem je bolje...potem ko sklopko spuatim in dodam plin je vse ok..

Napisano

v bistvu vsakic, ko pritisnem sklopko, zaslisim kot neko ropotanje, kot bi se kaj razlahljalo, ne sumenje iz motorja... ce naprimer med prestavljem pritisnem sklopko in se vedno malo zadrzim nogo na plinu potem je bolje...potem ko sklopko spuatim in dodam plin je vse ok..

 

samo ko je sklopka odvojena? Mislim da imam podobno te?avo, potisni le?aj je postal glasen. Baje da ni ni? narobe..
Napisano

ja, samo takrat, in bolj se sli?i pri prviin drugi prestavi, ko je avto najbolj obremenjen, v vi?jih prestavah bistveno manj...tudi meni pravijo, da ni ni? narobe, a vseeno bi rad to odpravil ;)

Napisano

ja, samo takrat, in bolj se sli?i pri prviin drugi prestavi, ko je avto najbolj obremenjen, v vi?jih prestavah bistveno manj...tudi meni pravijo, da ni ni? narobe, a vseeno bi rad to odpravil ;)

 

ko bo? imel ve? kilometrov in bo sklopka hin, takrat zamenja? itak ?e potisni le?aj in ne bo ve? zvoka :)
Napisano

...res pa bi si tudi ?elel morda kako bolj?e olje, da bi bil menjalnik bolj teko? in "mehak"... kak?en nasvet, podobna izku?nja?

 

hvala!!

 

Za bolj?e delovanje menjalnika ne rabi? spremembo proizvajalca menjalni?kega olja. Veliko bolj?o re?itev najde? TU.

 

Glede zvoka pri menjavi brzin pa je najverjetnej?i vzrok v ?e navedenem potisnem le?aju. ?al pa je najbolje, da vozi? dokler traja sklopka, ali pa sam le?aj. Ponavadi zdr?i dokler traja sklopka, ker ti se zaradi njega ne spla?a menjati sklopke, le odmisliti mora? tisto metalno ro?ljanje pri pretikanju.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

ja, verjetno bo najbolje tako, bom dal radio bolj naglas in poskusil odmisliti zvok, potem pa ko se sklopka menja, se pa? tudi to uredi.

 

Imam pa ?e eno vpra?anje: kdaj pa kdaj se sli?i tudi "zrak" iz intercoolerja turbine, ni ravno preve? mote?e, a baje, da je to normalno pri mazdah, da se intercooler sli?i. Ima kdo podobne izku?nje in morda kako idejo kako to odpraviti?

 

hvala za nasvete!

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Tud moja grgra, ko pospe?ujem, nekako sm se navadil, ne bi bil pa ni? jezen, ?e se bi zadevo mal uti?alo. Sam ker je ponavadi vedno odgovor enak - potisni le?aj - bomo pa? po?akal do takrat ko bo zadevo treba metat narazen, zdej mam tko al tko dela z injektorji dost... :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

50 jurjev km, pa potisni le?aj? Men se to zdi zelo ?udno. Mogo?e vsaj pribli?no vem, kaj sli?i?, to kar ti ropota mislim. Vozil sem 2 mazdi (prej?nji model) pa je bilo povsod isto. Nek zvok ob prestavljanju..pomoje n? takega.

 

Lahko da je tam pri filtru kaj, kar pride v resonanco ali kaj podobnega. Skratka ni? kar bi te pomoje lahko skrbelo.

Napisano

Men je tako ropotalo ko se mi je zjebala leva polosovina. In vsaki? ko sem prestavu, prva, druga, tretja, tist kur?ev ropot... V ?etrti in peti je zvok zginu. Smo zamenjal polosovino, ropota ni ve? in naprej se peljem kot gospod...

 

Je blo pa to pri 180.000km, Mazda6, letnik 2003, 120 konjska dizelca. Sam lepo vozim, po?as ?ez grbine, polcaje, se izogibam luknam, itd... Nekaterim je to ?lo baje ?e pri 60.000km, ko bolj po gozdarsko vozjo...

 

Probaj tko... Sklopko prtisni do konca in daj v prvo prestavo. Potem pa sklopko malce hitreje spu??aj in pritiskaj nazaj, da bo avto vsaki? ko bo? spustu mi?ken cuknu (na meji speljevanja). ?e ti vsaki? zaropota, ko bo avto hotu speljat, pol je skor sigurno polosovina...

 

?e se ti pa pa? to zgodi ?e v momentu ko skolpko pritisne? notr, ne prestavi? v prestavo in ropota dokler ne doda? gasa ali spusti? sklopke, pol je pa tko kot so ?e zgor opisal...

Napisano

Ta problem sem imel na volvu... to ne dela ?ez cel hod sklopke, ampak samo v dolo?eni poziciji in to zaropota kot da bi nekaj bilo zrahljano... krivec je bil ?e ve?krat omenjeni potisni le?aj

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.